母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


1881#
發表於 07-8-7 09:13 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-7 09:07 發表


我上次見到都考慮緊買唔買, 質素如何? 上次買咗 noddy 麻麻地, 所以今次唔敢咁鹵莽.


D書都OK啦,印刷唔錯,有中文有英文,不過故事就簡單點,CD未聽唔知好唔好呀!


男爵府

積分: 9395


1882#
發表於 07-8-7 09:14 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-7 09:08 發表


已經搞掂咗, 今次唔駛麻煩到首領咯.


你醫返都


男爵府

積分: 8470


1883#
發表於 07-8-7 09:41 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-7 09:13 發表


D書都OK啦,印刷唔錯,有中文有英文,不過故事就簡單點,CD未聽唔知好唔好呀!


CD 係中文定英文?

前兩日係屋企樓下買咗兩本立體故事書, 即係打開有嘢彈出黎果啲, HK$39 一本有 A4 咁大本, 超抵! 子進好鍾意成日拎比我哋叫我哋講, 不過經多手又粗暴既佢掂過後, 有啲已經比佢搣爛


男爵府

積分: 9395


1884#
發表於 07-8-7 09:50 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-7 09:41 發表


CD 係中文定英文?

前兩日係屋企樓下買咗兩本立體故事書, 即係打開有嘢彈出黎果啲, HK$39 一本有 A4 咁大本, 超抵! 子進好鍾意成日拎比我哋叫我哋講, 不過經多手又粗暴既佢 ...


話係廣東話加普通話.

你講開子進粗暴對待書本,我有時都好矛盾,有時買了書返去,係諗住比佢睇,但有時丁丁又係唔識用力,係咁斯書,我有時睇到好肉痛,有時一D好靚,又認為佢未識睇的書,會收埋,但收收下,又可能會唔記得再拿出來,所以會好矛盾.


大宅

積分: 2273


1885#
發表於 07-8-7 09:52 |只看該作者
今日個肚好唔舒服......係好似谷住果隻痛咁, 但又痛好多.
上個月尾親戚先來完, 無理由咁快. 仲有我好少會有m痛.


男爵府

積分: 6033


1886#
發表於 07-8-7 09:53 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-7 09:07 發表


我上次見到都考慮緊買唔買, 質素如何? 上次買o左 noddy 麻麻地, 所以今次唔敢咁鹵莽.


morning
老細又開會, 蛇陣先.

fsy,
同妳不相佰仲, 我有一次又係唔知剪咩免費報紙 coupon, 走去 ok 用 $100 換o左套 mr men, 點知晴晴騷都唔騷o下, 攪到我唔敢再輕舉妄動.

其實妳o地 d 小朋友有無習慣臨睡前聽 story? 我好想晴晴養成依個習慣, 但唔好話臨睡前, 晴晴好似平時只係鍾意時就拎本書同我講少少裡面 d 公仔, 我最多只可以同佢講一陣佢就掉頭走, 好難叫佢坐定定聽我講咁.

[ 本文章最後由 nan_nan 於 07-8-7 10:01 編輯 ]


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


1887#
發表於 07-8-7 09:57 |只看該作者
10/08 6:30pm 05奶媽飯局

地點:御膳房 (Tel:27303889)
地址:彌敦道219号莊士倫敦廣場7字摟(Body Shop樓上)-MTR佐敦站C1出口

剛巳預訂12位, 有異議或有更好選擇, 請提出!

1/ go4baby
2/ bbpooh
3/ fsy
4/ ivyscyip (要早走﹐因為我要9點前返去餵晴晴)
5/ nan_nan
6/ tingfai
7/ Hellocandy (好可能要過澳門:-| )
8/ tvoincy
9/ Cyntoby
10/ Hayes mama

11/ wckmay
12/belu

13/strawberrys & Kei Kei

[ 本文章最後由 Strawberrys 於 07-8-7 09:59 編輯 ]
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 9395


1888#
發表於 07-8-7 10:02 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-7 09:52 發表
今日個肚好唔舒服......係好似谷住果隻痛咁, 但又痛好多.
上個月尾親戚先來完, 無理由咁快. 仲有我好少會有m痛.


哦!我有噹噹同丁丁時都係第三週開始肚痛,醫生話有D人對于BB著床時特別敏感所以會覺得痛,好似經痛咁.

噹噹的痛較丁丁時的痛明顯,唔通你........


大宅

積分: 4784


1889#
發表於 07-8-7 10:07 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-8-7 09:57 發表
10/08 6:30pm 05奶媽飯局

地點:御膳房 (Tel:27303889)
地址:彌敦道219号莊士倫敦廣場7字摟(Body Shop樓上)-MTR佐敦站C1出口

剛巳預訂12位, 有異議或有更好選擇, 請提出!

1/ go4baby
2/ bbpooh ...


唔該哂!!!!!!!辛苦哂!!!!!!!!


男爵府

積分: 6033


1890#
發表於 07-8-7 10:07 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-7 09:50 發表


話係廣東話加普通話.

你講開子進粗暴對待書本,我有時都好矛盾,有時買了書返去,係諗住比佢睇,但有時丁丁又係唔識用力,係咁斯書,我有時睇到好肉痛,有時一D好靚,又認為佢未識睇的書,會收埋,但收收下,又可能 ...


晴晴雖然係女仔, 但同丁丁都無咩分別, 屋企有唔少書已經俾晴晴攪到支離破碎, 唔貴o既書我已經無佢咁好氣, 貴 d or 特別 d o既書我唯有成日都要用膠水 stick 番去. 其實自從有o左晴晴妹之後, 我就諗 d 玩具 & 書好抵, 可以兩個人用, 但一日一日眼見 d 書咁, 我都


大宅

積分: 2273


1891#
發表於 07-8-7 10:27 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-7 10:02 發表


哦!我有噹噹同丁丁時都係第三週開始肚痛,醫生話有D人對于BB著床時特別敏感所以會覺得痛,好似經痛咁.

噹噹的痛較丁丁時的痛明顯,唔通你........


好肯定.....唔係樹熊/樹根/樹葉/樹林/樹木.....攪鬼


男爵府

積分: 9395


1892#
發表於 07-8-7 10:32 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-7 10:27 發表


好肯定.....唔係樹熊/樹根/樹葉/樹林/樹木.....攪鬼


:lol 笑C人喇!!!:lol :lol :lol


男爵府

積分: 8470


1893#
發表於 07-8-7 10:32 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-7 10:27 發表


好肯定.....唔係樹熊/樹根/樹葉/樹林/樹木.....攪鬼




可能係樹林 -> 多個一個


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


1894#
發表於 07-8-7 10:36 |只看該作者
如咁肯定就要留意有冇其他異樣啦!

原文章由 go4baby 於 07-8-7 10:27 發表


好肯定.....唔係樹熊/樹根/樹葉/樹林/樹木.....攪鬼
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


1895#
發表於 07-8-7 10:39 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-7 09:52 發表
今日個肚好唔舒服......係好似谷住果隻痛咁, 但又痛好多.
上個月尾親戚先來完, 無理由咁快. 仲有我好少會有m痛.


靜靜雞講我啲 on 居嘢比你哋聽. 話說今個月親戚又遲遲未到訪, 可能聽你班身體有變化既姊妹講得多, 雖然明明自己好安全, 但係又覺得怪怪咁, 又係有啲肚痛 (平時無 m 痛), 又覺得呢樣又覺得個樣. 但求安心/死心, 最後買咗支棒棒驗, 結果當然係無啦. 不過最慶係, 驗完第二日姨媽即到, 激死, 早知睇多日, 慳返幾十蚊.


大宅

積分: 4784


1896#
發表於 07-8-7 11:12 |只看該作者
想呻下:~~~~

今日突然好想放完產假...........就唔洗再番工, 唔知點解????

可能覺得好煩, 昨日放咗一日假, 今日將枱亂到呢, 唔敢諗放完10星期之後嘅情形!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 9395


1897#
發表於 07-8-7 11:17 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 07-8-7 11:12 發表
想呻下:~~~~

今日突然好想放完產假...........就唔洗再番工, 唔知點解????

可能覺得好煩, 昨日放咗一日假, 今日將枱亂到呢, 唔敢諗放完10星期之後嘅情形!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


能者多勞!


男爵府

積分: 9395


1898#
發表於 07-8-7 11:18 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-7 10:39 發表


靜靜雞講我啲 on 居嘢比你哋聽. 話說今個月親戚又遲遲未到訪, 可能聽你班身體有變化既姊妹講得多, 雖然明明自己好安全, 但係又覺得怪怪咁, 又係有啲肚痛 (平時無 m 痛), 又覺得呢樣 ...


你好浪費喎!前個月又已經買左一支,上個月又買一支.

呢個世界邊得咁多意外喎!?


男爵府

積分: 9395


1899#
發表於 07-8-7 11:20 |只看該作者
各位出席0810飯局的奶媽,邊個需要買泥膠,快D係下面報名.

泥膠$19 四合(好似)
模$10一包


男爵府

積分: 8470


1900#
發表於 07-8-7 11:26 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-7 11:18 發表


你好浪費喎!前個月又已經買左一支,上個月又買一支.

呢個世界邊得咁多意外喎!?


係囉, 嘥鬼晒, 所以下個月話知佢隔幾耐先黎, 打 c 都唔再買!

話時話, 究竟啲嘢黎幾多次先會 stable 返? 我今次係生完後第三次.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo