跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23339


1881#
發表於 07-9-4 14:39 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 07-9-4 14:31 發表


果日卓晞極度唔合作, 佢見到我就痴住我, 我要迫一迫等老公引佢, 每換一次衫就喊到cc吓, 我哋前後加埋揀相用左4個鐘, 中途要讓下一位bb影先, 等卓晞仔 一陣先, 否則要再約過另一日影埋餘下造型, 不過佢瞓醒 ...


卓晞好靚仔呀,o個兩個酒窩好“正”呀
但係點解得三張全家福咁少o既 ,卓晞影全家福個樣好似好無奈、好疲倦咁


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1882#
發表於 07-9-4 14:43 |只看該作者
唉, 又有排等先等到下次gathering la....仲諗住快d幫蛋蛋識返個"好朋友"仔tim...

原文章由 esther_fong 於 07-9-4 14:27 發表


1/10結婚咁愛國


侯爵府

積分: 23339


1883#
發表於 07-9-4 14:48 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 14:43 發表
唉, 又有排等先等到下次gathering la....仲諗住快d幫蛋蛋識返個"好朋友"仔tim...


蛋媽,
蛋蛋返學返到幾時呀,o地幾時可以再去你樹反呀
凱喬話佢都好想同蛋蛋做朋友仔wow


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1884#
發表於 07-9-4 14:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16588


1885#
發表於 07-9-4 14:52 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 12:57 發表
swisslady,

嘩, 好開心呀 你點解決bb一日兩餐粥仔呀 我9月27 & 28都放咗假, 有連續四天可以去玩


我原都plan左27/9 & 28/9放假, 不過原來我27/9pm要覆診, 所以都係返埋果朝, 淨係放28/9
  


伯爵府

積分: 16588


1886#
發表於 07-9-4 14:56 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 14:39 發表


卓晞好靚仔呀,o個兩個酒窩好“正”呀
但係點解得三張全家福咁少o既 ,卓晞影全家福個樣好似好無奈、好疲倦咁


佢咁唔合作, 我都好攰啦, 全家福相都係差唔多咁既造型, 一轉姿態佢就喊, 所以影得唔多囉 :cry:
  


伯爵府

積分: 16588


1887#
發表於 07-9-4 15:00 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-9-4 14:51 發表
好耐冇見過卓晞, 佢大個左好多, 重越黎越靚仔, 果對酒粒迷c人呀
你有冇帶星星餅去, 瑞瑞都係靠星星餅先冇咁扭咋:D
下次卓晞會影得好d架啦
...


星星餅當然有帶啦, 佢仲食得好快添, 佢連d道具玩具一係好專心咁玩又唔多笑同唔望鏡頭, 一係玩兩玩就棄
  


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1888#
發表於 07-9-4 15:04 |只看該作者
係呀, 蛋蛋都好想快d見下凱喬, 其實蛋蛋黎梗接住都有學返, 10/28前d星期日或10/28後d星期六都得, 如果過黎我樹怕遠, 出去飲茶都得架....如果今個星期日去沙灘, 你出唔出黎?


原文章由 esther_fong 於 07-9-4 14:48 發表


蛋媽,
蛋蛋返學返到幾時呀,我o地幾時可以再去你樹反呀
凱喬話佢都好想同蛋蛋做朋友仔wow


伯爵府

積分: 16588


1889#
發表於 07-9-4 15:04 |只看該作者
想問bbq係咪改左1/10呀, 我去唔到呀, 不過就算26/9原來我都唔得, 因我姪仔正日生日要同佢慶祝, 咁你哋玩得開心d, 影多d靚相比我睇

我搵唔番最update果個報名post呀
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1890#
發表於 07-9-4 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3767


1891#
發表於 07-9-4 15:20 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 07-9-4 15:00 發表


星星餅當然有帶啦, 佢仲食得好快添, 佢連d道具玩具一係好專心咁玩又唔多笑同唔望鏡頭, 一係玩兩玩就棄


卓晞好可愛呀,的相影得幾好喎,我最鍾意佢既彈鋼琴造型同埋戴太陽帽


大宅

積分: 4940


1892#
發表於 07-9-4 15:29 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 07-9-4 12:33 發表
嘩, 好正呀, 間hotel靚唔靚呀, 個package幾多$到, 係咪可以去disney玩, 我哋一家3口星期四果日去左動植物公園和山頂, 星期六去左影studio相


係呀, 唔錯呀, 酒店免費借出網床/奶煲/bb浴盆/坐奶器, 好方便我地依d帶住初生bb的家庭 :mrgreen:

酒店住客係hotel買disney入場票, 可以一票玩兩日添呀~~
不過我地無買飛入場, 因為囡囡仲細咩都唔識, 所以都係慳番果$700大元, 第時等佢大d先再去

自助餐兩人埋單$650, 長腳蟹好好味, 其他嘢食就真係麻麻


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1893#
發表於 07-9-4 15:30 |只看該作者
我睇唔到呀...最哀我公司睇唔到mybabyface個website....我都想睇吓卓晞好迷人嘅酒窩...我好鍾意d bb有酒lip架...

原文章由 esther_fong 於 07-9-4 14:39 發表


卓晞好靚仔呀,o個兩個酒窩好“正”呀
但係點解得三張全家福咁少o既 ,卓晞影全家福個樣好似好無奈、好疲倦咁


子爵府

積分: 11166


1894#
發表於 07-9-4 15:36 |只看該作者
豬肉而家先出咗1/3隻咋,另有一隻開始出,唔知幾時先好似多咁見到兔仔牙:-(
原文章由 swisslady 於 07-9-4 11:02 發表
Good morning
多寶依兩日出緊第四隻牙, 係上面的
未經本人許可, 不得轉載


大宅

積分: 3767


1895#
發表於 07-9-4 15:39 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 15:30 發表
我睇唔到呀...最哀我公司睇唔到mybabyface個website....我都想睇吓卓晞好迷人嘅酒窩...我好鍾意d bb有酒lip架...


蛋蛋媽,我都想睇下蛋蛋既相集呀!


子爵府

積分: 11166


1896#
發表於 07-9-4 15:40 |只看該作者
豬肉都係咁架
原文章由 MMLCY 於 07-9-4 13:46 發表
我都係喎, 我有時打蚊豬手手, 佢會即時流兩DROP TEARS出唻架! 跟住好慘咁 i 過唻! 好可憐咁要我呵返, 但跟住又要再搞! 比佢激C!
未經本人許可, 不得轉載


大宅

積分: 4940


1897#
發表於 07-9-4 15:41 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 12:57 發表
swisslady,

嘩, 好開心呀 你點解決bb一日兩餐粥仔呀 我9月27 & 28都放咗假, 有連續四天可以去玩


Hi BChiMa,

由於我地 3:00p.m. chect-in 時間才去到, 所以除咗帶奶粉外, 我淨係帶咗一餐粥比囡囡做第一晚的晚餐, 再帶多個麵包去以避不時之需, 當晚自助餐時, 再揀d麵包同埋生果比佢食, 咁樣第一天都好豐富 :loveliness:

第二天因為11:00便check out, 所以早上只是飲奶, 中午出番外面食上海菜時, 叫了份銀絲卷比囡囡食, 回家再吃奶 :loveliness:

所以我覺得住一晚無問題, 但if住多過一晚, 食果方面就麻煩d了 :)

[ 本文章最後由 swisslady 於 07-9-4 15:46 編輯 ]


大宅

積分: 3767


1898#
發表於 07-9-4 15:42 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 15:36 發表
http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emotion04.gif豬肉而家先出咗1/3隻咋,另有一隻開始出,唔知幾時先好似多咁見到兔仔牙:-(


我個小遠子都係得兩隻牙仔渣,但已經咩都想食咁啦,見到我食緊野,佢會即刻爬過來等我餵佢,佢等食個樣真係好好笑架:lol :lol


子爵府

積分: 11166


1899#
發表於 07-9-4 15:52 |只看該作者
豬肉而家食好多野架,d肉佢唔要蓉要粒,蔬果又係粒,見我地食飯佢又要食,又食得快,要不停餵佢,搞到佢老豆食唔到飯,重之佢就係要不停咁食,搞到我好鬼忙
原文章由 jessica2004 於 07-9-4 15:42 發表


我個小遠子都係得兩隻牙仔渣,但已經咩都想食咁啦,見到我食緊野,佢會即刻爬過來等我餵佢,佢等食個樣真係好好笑架:lol :lol
未經本人許可, 不得轉載


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1900#
發表於 07-9-4 15:52 |只看該作者
蛋蛋out out 地, 郷吓仔仲未出"城"影, 不過約o左今個月尾...到時比你睇吖....我都驚到時阿仔眼瞓樓計...

原文章由 jessica2004 於 07-9-4 15:39 發表


蛋蛋媽,我都想睇下蛋蛋既相集呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo