懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3104


1881#
發表於 08-1-28 14:13 |只看該作者

回覆 #1877 lokyee129 的文章

我就係啦
琴日同個fd行左成日
之後一坐底就頭暈暈啦
搞到我fd即刻叫佢男朋友車我返屋企:;pppp:
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1882#
發表於 08-1-28 14:14 |只看該作者

回覆 #1 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


1883#
發表於 08-1-28 14:15 |只看該作者
係啦 ! 呢個星期都凍, 朝早好難起身呀 !!
明天同後天都係去檢查,又係一早喎,想瞓晏d都唔得


大宅

積分: 3104


1884#
發表於 08-1-28 14:16 |只看該作者

回覆 #1882 lokyee129 的文章

我都係上黎呢度睇至知要去做架
因為我一向都係政府做檢查
政府果面無叫我做既
我全都係係度學

mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1885#
發表於 08-1-28 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1886#
發表於 08-1-28 14:17 |只看該作者

回覆 #1883 CherryB 的文章

我地呢度咁多人都要去檢查既^^

我天日要去私家睇一次至約時間做oscar啊^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1887#
發表於 08-1-28 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1888#
發表於 08-1-28 14:21 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-28 13:39 發表
好似未聽過你咁為食啵
我都係岩岩訓多左一陣
3點要去見阿b
今日好凍 大家著多件衫


無法啦,忍左口好耐媽...尋晚唔舒服o個陣不知幾咁後悔...
而...你今日見亞b呀,真係開心啦,我仲要等多2日呀...
無錯,天氣都仲係咁凍,真係慘...


大宅

積分: 3104


1889#
發表於 08-1-28 14:22 |只看該作者

回覆 #1885 lokyee129 的文章

我自己就日日飲一盒奶同食一隻烚旦
之後3~4日就燉一次花膠食
其實我聽講要5~6個月至開始補身既
但我而家食 就算bb吸收唔到
我咪當係強壯下自己個身體囉
有時頭暈係因為唔夠血
你試下煲紅棗水啦
不過一星期飲一次好啦
有人話好燥的^^"
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1890#
發表於 08-1-28 14:24 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-28 13:47 發表
Phoebie / yvonne200793 / CheukC9,

我想問呢 !!
第一次去產檢,係唔係只是抽血 ? 仲有d咩check架 ??
留小便唔係起身第一次架? 係第二次 ??


而...原來你第一次去產檢炸,唔講真係唔知喎,我今次夾埋已經係第3次lu...不過又好似太多好浪費$$... 不過我都唔想架,逼於無奈.


大宅

積分: 3104


1891#
發表於 08-1-28 14:24 |只看該作者

回覆 #1887 lokyee129 的文章

政府好似只係會同3x既準媽媽做呢d檢查
所以我去搵私家做
睇呢度d媽咪講
好似度度都係1200~1500到
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1892#
發表於 08-1-28 14:25 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-28 13:49 發表
嗨嗨~~~^^各位靚靚媽咪
好幾日冇上來啦~^^考完一科啦我 嘻~~~

今日訓到唔想起身~~~哈哈
好凍呀@@

你地d post應該有排我睇啦~等我慢慢睇返先呀^^


hi...你黎左啦,考得好唔好呀?

預祝你成功!


男爵府

積分: 8804


1893#
發表於 08-1-28 14:26 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-28 14:24 發表


而...原來你第一次去產檢炸,唔講真係唔知喎,我今次夾埋已經係第3次lu...不過又好似太多好浪費$$... 不過我都唔想架,逼於無奈.


係呀! 明天才第一次去醫院做產檢呀 !
私家醫生就幾次喇 !! 後天就係去私家醫生做oscar囉 !!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1894#
發表於 08-1-28 14:27 |只看該作者
原文章由 文狄 於 08-1-28 14:00 發表
yvonne200793, 你去完威院做oscar, 可唔可以分享下個過程係點架.. 我下周初都去威院做呀..



好呀!我明天約11點,但係我住天水圍,所以大約要9點出發,好凍 之前我問過威院,佢地話比支票會方便d,如果比現金要返去隔離大樓比,不過我都係比現金
明天做完返來向大家報告程序............好緊張


男爵府

積分: 8804


1895#
發表於 08-1-28 14:28 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-28 14:21 發表


無法啦,忍左口好耐媽...尋晚唔舒服o個陣不知幾咁後悔...
而...你今日見亞b呀,真係開心啦,我仲要等多2日呀...
無錯,天氣都仲係咁凍,真係慘... ...


我都有偷食炸野,好彩食完無咩事咋 !!
但你食完唔舒服,要忍下口喇 !!
lokyee129 該用戶已被刪除

1896#
發表於 08-1-28 14:28 |只看該作者

回覆 #2 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1897#
發表於 08-1-28 14:28 |只看該作者
原文章由 文狄 於 08-1-28 13:51 發表
開心叮噹. 你又會咁為食既.. 好在你無嘔啫..
我琴晚都瞓得唔好. 成日醒.. 都唔知自己有無瞓過覺咁. 今朝一d胃口都無. lunch都係食左少少烏冬面同飲左少少薑蜜咋. 希望無嘔啦.
今日真係好凍. 我食到成隻粽咁番工. 實 ...


係啦...我幾咁後悔呀,影響到bb就唔好啦!無下次架啦...
我一向個胃唔多好,以前一有o的咁既情況就即刻食(保濟x)就無事lu,當然而家唔可以食啦,所以尋晚真係好辛苦,陣間3點左右訓陣先...

情願著到一隻粽都唔好凍親呀!
lokyee129 該用戶已被刪除

1898#
發表於 08-1-28 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1899#
發表於 08-1-28 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1900#
發表於 08-1-28 14:35 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-28 14:04 發表



嘿~~~開心叮噹
妳都為食左~~
終於去試左m記薯條啦?
有冇飲返多少少清水同食下生果呀?
而家個胃有冇舒服返d呀?

我想問你呢~~~
如果你出街行左好耐之後~~~
會唔會成個人好暈好暈架~?
我有兩三次咁既情況呀@@嚇親 ...


係呀,m記+炸豬扒晚餐,係就係好好味,但估唔到後果係咁...唉...我好返好多了,有心...今日自己煲粥食,清返個腸胃我諗會好o的!

下...暈呀? 我又未有咁既情況喎,會唔會你唔夠血氣呢? 不如試下好似我咁一至二個weeks煲豬潤水/牛剪水飲呀,好補血架! 咁你出街要格外小心啦,可以的話找屋企人陪,如果唔係o向街度暈左就危險,仲有呀...feel到自己想暈時就找個地方坐低,唔好死頂行呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo