跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2106


1881#
發表於 04-5-27 16:27 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau,
灣仔二記隻珠食唔食得落肚? 我有d想學做面粉花,襯銀珠一定好靚


大宅

積分: 4334


1882#
發表於 04-5-27 16:28 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau :

睇到啦! 睇到啦! 廷妹細時真係好可愛, 仲肥, 我好好好好好鐘意. 不過, 而家同bb 時樣子真的有好大改變.

chan :

點解我睇唔到頌怡妹妹?


大宅

積分: 3399


1883#
發表於 04-5-27 16:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

dau,
時間關係上次問左, 食得架. 要冇?? 買bu買?? :-P

花,
係呀, 真係女18變, 出到街都認唔出係佢. 每下愈況就是這個嘛. 做bb 乖好多. 快d完左terrible 3課程希望好d. :-P

原來已夠鐘, last order....... (搭狗要走晒喇.)


男爵府

積分: 5482


1884#
發表於 04-5-27 16:35 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米,

高o左?食飯o架o窩! 係呢,你幾時見過佢?

豆,

"似"好學生,其實唔係囉!

blythemia,

玩具反斗城點解無jenny o既? 咁呢幾間邊間最多jenny?

花,

因為著校服,所以唔方便放上來咁耐。


大宅

積分: 4462


1885#
發表於 04-5-27 16:44 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau,

係咪沖涼盆同日色吊帶裙個兩張呀?我淨見呢兩張肉照咋?肉地好好喎,見到都好似係個芒度沁dbb羶味出來 有冇post左d正面盧山架?

dau,

唔該你先,我個樽重未用哂,呢排無事忙,恐怕短期內都無所出.話時話我又au緊頭去邊樹放暑假,如果定到去邊樹,可能又要忙訂酒店定行程,都未必咁有閒情整糕.講開又講,上星期係uny買左個Pooh同Tigger既曲奇模,好靚.今晚會做俾個小朋友,整好post俾你睇下.


大宅

積分: 3399


1886#
發表於 04-5-27 16:46 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

blythemia,
仲有張係3:57左右post既側面.
請快.


大宅

積分: 2106


1887#
發表於 04-5-27 16:51 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau,
我之前買左啦!今日再去幫claudia買,唔洗啦!thanks!

blythemia,
好呀好呀!我等你

chanchan,
蟻呀!乜頌怡yai ge咩? 佢個樣只似鬼馬,唔似yai喎!


男爵府

積分: 5482


1888#
發表於 04-5-27 16:56 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

豆,

咁佢都唔係曳,不過有時都幾惡死的。 係學校會扮乖,扮純良囉!


大宅

積分: 4334


1889#
發表於 04-5-27 16:57 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

CHAN :

好彩趕得切, 睇到啦! 睇到啦! 2條小辮子高高個子, 活潑可愛聰明可愛女孩子, 花ee 好鐘意 :-P

有個好奇問題, 我只見 blythemia, chan 和我一些朋友女兒, 大部份响呢個age, 都係鐘意長頭髮, 係咪因貪靚 or others!

jelly,

jellabee 係咪長髮, 有冇相睇!想睇 :-P


大宅

積分: 4462


1890#
發表於 04-5-27 16:59 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau,

你傻架,而家先知我係傻既 .
美關是,請你食燒鵝

千辛萬苦睇到廷廷小公主喇,真係女大變變變喎.唔係真係好似咋,係咪唔覺意生多個細妹呀

chanchan,

我未見到頌怡妹妹喎,我不依,拿拿一物換一物,我拎個婚紗Licca大 closeup同你換制唔制先?

其實我冇去過黃埔個間,呢間可以問米 沙田同旺角比,應該旺角多d,我都睇到唔捨得走.反斗城基本上係冇,我琴日至去完又一城個間,一個都冇,沙田得兩個咁大把,Barbie就成櫃,篤眼篤鼻.


男爵府

積分: 5482


1891#
發表於 04-5-27 17:00 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

blythemia,

玩具反斗城點解無jenny o既? 咁呢幾間邊間最多jenny?


大宅

積分: 4334


1892#
發表於 04-5-27 17:01 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

jelly :

冇錯! stapler 係有埋hello kitty, 我係佢的迷 :-P


大宅

積分: 3399


1893#
發表於 04-5-27 17:05 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

傻blythe媽,
我生左隻壞貓, 現在打算, 有8成決定左, 唔生lu. 3歲的小朋友仍很愛媽媽陪伴, 如果我大肚, 一定唔會再抱佢, 佢咁c重! 咁佢就發我脾四, 跟住我又發佢 + mau生脾四, 跟住我就會生舊羌出黎!

睇下年過40既屎口, 生唔生得出喇. 天意.


男爵府

積分: 5482


1894#
發表於 04-5-27 17:34 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

BLYTHEMIA,

車,唔公平!
找日見你ONLINE再POST。
咪係囉,我昨日去海運反斗城,好多好多芭比,珍妮一個都無,聽講旺角潮流特區有,又走去睇,又係無。


大宅

積分: 2290


1895#
發表於 04-5-27 18:42 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

蟻呀~~~~~
遲大到, 邊樹有時光機租呀????? mau 囡呢? 頌怡呢?
要乜交換條件??? 開個價來呀!!!!!! 嗚嗚嗚, 唔濟呀~~~

:-( :-( :-x :-x :-x


大宅

積分: 2106


1896#
發表於 04-5-27 18:51 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

嘩嘩嘩嘩,好驚嚇呀!返到黎煮飯,浸住d生菜,點知浸浸下見到條好似手指尾咁大ge毛虫,而家在水中央暢泳緊,好驚呀! 而家要等豆生返來捉左佢我先敢繼續煮飯呀!

餐餐,
我睇左頌怡sit up啦! 超級攪笑 佢好似握到個大肶好實咁喎! 真係好可愛呀! 把聲係咪你來ga?頌怡有冇串你:咪嘈啦! :lol: :lol: :lol:


男爵府

積分: 5482


1897#
發表於 04-5-27 19:04 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

豆:

下! 條蟲咁肥肥白白?
咁點算?唔怪得煮飯時間都係度見到你喇! 咁豆生今晚咪好晏先有飯開?

jelly :

條件係...要你本人玉照一張 :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 4462


1898#
發表於 04-5-27 20:20 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau 寫道:
傻blythe媽,
我生左隻壞貓, 現在打算, 有8成決定左, 唔生lu. 3歲的小朋友仍很愛媽媽陪伴, 如果我大肚, 一定唔會再抱佢, 佢咁c重! 咁佢就發我脾四, 跟住我又發佢 + mau生脾四, 跟住我就會生舊羌出黎!

睇下年過40既屎口, 生唔生得出喇. 天意.

傻貓:
點止3歲仍很愛媽媽陪伴,7歲都係一樣架咋.生舊薑出來可以煲蕃糖水好味呀.


大宅

積分: 2290


1899#
發表於 04-5-27 22:30 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋


男爵府

積分: 5482


1900#
發表於 04-5-27 22:37 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

JELLY,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo