跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1446


1881#
發表於 08-8-27 10:35 |只看該作者
我知佢受軟唔受硬,己經笑住咁同佢講『你係唔係想餓死老婆!』知爸就會say sorry,但第二日又係咁。
原文章由 醜樣豬 於 08-8-27 09:39 AM 發表

你可以唔用嬲嘅語氣架嘛,你同c6講"我想毎晚都同你食飯,你想唔想?"or"我有時照顧佢兩個好吃力,夜晚需要你幫忙”會唔會好D!


大宅

積分: 1446


1882#
發表於 08-8-27 10:39 |只看該作者

都係上黎番學開心D。好多謝大家,好想見下你地!
原文章由 babycanny 於 08-8-27 10:18 AM 發表


good morning!

知悠媽唔好唔開心啦, 同一時間湊兩個係辛苦啲架喇, 但當你見到知知同悠悠對你笑時就乜嘢辛苦都唔記得晒, 當你唔開心時就上嚟呢到呻下啦, 再唔係打電話比我哋任何一個都可以, 你嘅產假放完喇咩?做乜 ...


大宅

積分: 1446


1883#
發表於 08-8-27 10:43 |只看該作者
好彩知悠爸份人好樂觀,如果同我一樣事事緊張就死得。我真係好擔心悠悠心臟有問題,希望聽日照左會有答案。
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-27 09:58 AM 發表
知悠媽~~唔好將自己拉得太緊,嘗試放鬆~~我明白妳狀況,好似得自己去照顧囡囡,現醫生懷疑悠悠心臟有問題,可否同知悠爸講妳嘅憂慮and希望佢可以同妳分擔,可以好似呀豬咁講,試吓同佢傾,可能佢會明白,



...


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1884#
發表於 08-8-27 10:43 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-27 10:29 發表

點解豬豬有ga



我都唔知點解, 唔知老師知唔知呢?



子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1885#
發表於 08-8-27 10:44 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-27 10:39 發表

都係上黎番學開心D。好多謝大家,好想見下你地!


你開聲大家就會即刻報名同你食飯, 你幾時得閒吖!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1886#
發表於 08-8-27 10:46 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-27 10:43 發表
好彩知悠爸份人好樂觀,如果同我一樣事事緊張就死得。我真係好擔心悠悠心臟有問題,希望聽日照左會有答案。


唔駛擔心, 明天照完睇下點啦!照完話我哋知個結果大家分擔下吖!


大宅

積分: 1446


1887#
發表於 08-8-27 11:15 |只看該作者

原文章由 babycanny 於 08-8-27 10:46 AM 發表


唔駛擔心, 明天照完睇下點啦!照完話我哋知個結果大家分擔下吖!


子爵府

積分: 11894


1888#
發表於 08-8-27 11:15 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-27 01:14 發表
good morning 呀!真係好想上黎傾下,但真係好忙!
今個禮拜見左醫生4次,知知睇完又到悠悠打針,過兩day又要同悠悠入院照心,醫生聽到佢個心有雜音,可能有條血管未生埋,要check下。
加上已經番左工,但重要就時間趕番屋企餵悠悠。瘋 ...


早, 知悠媽, 又咩要聲返屋企餵悠悠呀? 媽媽奶?
希望悠悠快d無事!
要照顧兩件真係唔容易, 唔好咁嬲, 慢慢同知悠爸提議下, 又多左個細, 唔可以下下咁多個人活動!
幼潛果度唔夠人, 我地唔報啦!


子爵府

積分: 11894


1889#
發表於 08-8-27 11:19 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-27 10:29 發表

點解豬豬有ga


因為佢唔係用youngnutrition.net
你去佢簽名相, right click, 內容, 就見到佢d相放在邊, 出唔到似乎因為youngnutrition.net的問題!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1890#
發表於 08-8-27 11:22 |只看該作者
原文章由 高比 於 08-8-27 11:15 發表


早, 知悠媽, 咩要返屋企餵悠悠呀? 媽媽奶?
希望悠悠快d無事!
要照顧兩件真係唔容易, 唔好咁嬲, 慢慢同知悠爸提議下, 又多左個細, 唔可以下下咁多個人活動!
幼潛果度唔夠人, 我地唔報啦! ...


呢位同學你係唔係想講做咩要趕返屋企呀!


大宅

積分: 1446


1891#
發表於 08-8-27 12:10 |只看該作者
因為重埋身餵緊悠悠,現在先番半日工,下午一餐食樽,所以我一番公司就好似瘋婦咁問人有無嘢比我睇同傾,趕喉趕命咁!
我想同知知報playground.

原文章由 高比 於 08-8-27 11:15 AM 發表


早, 知悠媽, 又咩要聲返屋企餵悠悠呀? 媽媽奶?
希望悠悠快d無事!
要照顧兩件真係唔容易, 唔好咁嬲, 慢慢同知悠爸提議下, 又多左個細, 唔可以下下咁多個人活動!
幼潛果度唔夠人, 我地唔報啦! ...


大宅

積分: 1446


1892#
發表於 08-8-27 12:13 |只看該作者
番工啦!閃!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1893#
發表於 08-8-27 12:14 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-8-27 12:10 發表
因為重埋身餵緊悠悠,現在先番半日工,下午一餐食樽,所以我一番公司就好似瘋婦咁問人有無嘢比我睇同傾,趕喉趕命咁!
我想同知知報playground.


你太古城嗰邊有冇playgroup呀?


珍珠宮

積分: 35196


1894#
發表於 08-8-27 12:22 |只看該作者
你好呀...知悠媽
唔好咁擔心住...應該無事嘅
2公婆..開心見誠講咪得囉..唔好覺得唔好意思,個家大家都有份架嘛

原文章由 catvv88 於 08-8-27 01:14 發表
good morning 呀!真係好想上黎傾下,但真係好忙!
今個禮拜見左醫生4次,知知睇完又到悠悠打針,過兩day又要同悠悠入院照心,醫生聽到佢個心有雜音,可能有條血管未生埋,要check下。
加上已經番左工,但重要就時間趕番屋企餵悠悠。瘋 ...


珍珠宮

積分: 35196


1895#
發表於 08-8-27 12:23 |只看該作者
如果唔係包班..無得揀時間
只可以跟佢哋provide出嚟嘅時間

原文章由 catvv88 於 08-8-27 01:19 發表
高比,朗仔媽,你地講既幼潛,我有興趣呀,但係有無得揀時間呀?


珍珠宮

積分: 35196


1896#
發表於 08-8-27 12:29 |只看該作者
咁你唔好等佢食啦...你自己食先
你係咪仲人奶餵悠悠??如果係嘅話,你都唔可以咁辛苦,知道嗎,唔係會影響奶量架!
仲有就係知悠爸可能都因為太大壓力,你二個都要保重呀,
有時間二個落樓下行下都好呀

原文章由 catvv88 於 08-8-27 10:35 發表
我知佢受軟唔受硬,己經笑住咁同佢講『你係唔係想餓死老婆!』知爸就會say sorry,但第二日又係咁。


子爵府

積分: 10105


1897#
發表於 08-8-27 13:38 |只看該作者
係呀~駛唔駛報名呀

原文章由 babycanny 於 08-8-27 10:44 發表


你開聲大家就會即刻報名同你食飯, 你幾時得閒吖!


子爵府

積分: 10105


1898#
發表於 08-8-27 13:39 |只看該作者
記住呀~~妳自己湊悠悠去 ~~叫c6陪好d喎

原文章由 babycanny 於 08-8-27 10:46 發表


唔駛擔心, 明天照完睇下點啦!照完話我哋知個結果大家分擔下吖!


子爵府

積分: 10105


1899#
發表於 08-8-27 13:40 |只看該作者
唔係呀~~我時有時無~~

原文章由 高比 於 08-8-27 11:19 發表


因為佢唔係用youngnutrition.net
你去佢簽名相, right click, 內容, 就見到佢d相放在邊, 出唔到似乎因為youngnutrition.net的問題!


子爵府

積分: 11894


1900#
發表於 08-8-27 14:21 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-27 13:40 發表
唔係呀~~我時有時無~~


E, 又係喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo