心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24124


1881#
發表於 08-9-23 13:48 |只看該作者
5洗的, 連我都識
原文章由 chunchunbb 於 08-9-23 13:45 發表
我就晚晚煮飯~
我而家一至五唔洗我煮喇~姐姐煮,因為俊俊要早食飯(七點),九點瞓覺~
琴日我叫姐姐煲湯~比樣最簡單既黎試試佢~
蕃茄薯仔紅蘿蔔煲豬展~都算佢有sense..問我有冇蜜早
我收工返去 ...
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1882#
發表於 08-9-23 13:49 |只看該作者
你知 gar...我有乜話乜...有物話物....

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:38 發表
又咁直接


侯爵府

積分: 24124


1883#
發表於 08-9-23 13:50 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:44 發表
飽左......38 lin 啦......

我都飽左很多年
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1884#
發表於 08-9-23 13:50 |只看該作者
真係痴鬼線, 家陣罐頭仲貴過鮮肉mouth:
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:41 發表
我通常開罐 葡國老人牌嘅沙 din 魚....$13 左右...都好貴


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1885#
發表於 08-9-23 13:51 |只看該作者
我 loi help 你.......

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:41 發表
我推多次呀..........咁佢禽日都cancel唔切大假吖嘛



QUOTE:
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:37 發表


仲中添 本來請咗大假同sa女返學校, 點g打風, 家陣係屋企, 佢屋企未有電腦吖嘛, 就係咁啦


哇~~我唔做編劇真係side咗我呀 ...


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1886#
發表於 08-9-23 13:51 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-9-23 13:45 發表
我就晚晚煮飯~
我而家一至五唔洗我煮喇~姐姐煮,因為俊俊要早食飯(七點),九點瞓覺~
琴日我叫姐姐煲湯~比樣最簡單既黎試試佢~
蕃茄薯仔紅蘿蔔煲豬展~都算佢有sense..問我有冇蜜早
我收工返去 ...


咪就可以將個波交比佢喇

我想問龍利柳你哋會點煮架??


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1887#
發表於 08-9-23 13:52 |只看該作者
原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:48 發表
5洗的, 連我都識

我其實鍾意自己買餸煮飯同煲湯架


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1888#
發表於 08-9-23 13:52 |只看該作者
有 d 咁嘅樹....系就....多謝晒....

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:43 發表
我5係笑你,是讚你勤力


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1889#
發表於 08-9-23 13:52 |只看該作者
原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:43 發表
我5係笑你,是讚你勤力


勤力..................呃post搬大屋???


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1890#
發表於 08-9-23 13:54 |只看該作者
下次整煲老藕湯佢嘆......

原文章由 chunchunbb 於 08-9-23 13:45 發表
我就晚晚煮飯~
我而家一至五唔洗我煮喇~姐姐煮,因為俊俊要早食飯(七點),九點瞓覺~
琴日我叫姐姐煲湯~比樣最簡單既黎試試佢~
蕃茄薯仔紅蘿蔔煲豬展~都算佢有sense..問我有冇蜜早
我收工返去 ...


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1891#
發表於 08-9-23 13:54 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:51 發表


咪就可以將個波交比佢喇

我想問龍利柳你哋會點煮架??

我會微微煎香佢,跟住用李錦記"香煎銀雪魚汁"淋上面~


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1892#
發表於 08-9-23 13:55 |只看該作者
你............

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:48 發表
5洗的, 連我都識


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1893#
發表於 08-9-23 13:55 |只看該作者
我知.................

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 13:50 發表

我都飽左很多年


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1894#
發表於 08-9-23 13:57 |只看該作者
如果吾系貪方便....睇下我會吾會食吖拿.....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:50 發表
真係痴鬼線, 家陣罐頭仲貴過鮮肉mouth:


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1895#
發表於 08-9-23 13:59 |只看該作者
我學人遮............................:;pppp: :;pppp:

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:52 發表
勤力..................呃post搬大屋???


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1896#
發表於 08-9-23 14:00 |只看該作者
cut 細...煮粟米玉子豆腐.....孖大好 like....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 13:51 發表
咪就可以將個波交比佢喇

我想問龍利柳你哋會點煮架??


珊瑚宮

積分: 104756


1897#
發表於 08-9-23 14:01 |只看該作者
按 照 目 前 途 徑 , 天 文 台 會 在 下 午 四 時 至 八 時 考 慮 是 否 需 要 發 出 八 號 烈 風 或 暴 風 信 號 。


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1898#
發表於 08-9-23 14:02 |只看該作者
我都試過....yip 好後煎....但無再落汁....

原文章由 chunchunbb 於 08-9-23 13:54 發表
我會微微煎香佢,跟住用李錦記"香煎銀雪魚汁"淋上面~


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1899#
發表於 08-9-23 14:02 |只看該作者
比比

原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 14:01 發表
按 照 目 前 途 徑 , 天 文 台 會 在 下 午 四 時 至 八 時 考 慮 是 否 需 要 發 出 八 號 烈 風 或 暴 風 信 號 。


公爵府

積分: 29725


1900#
發表於 08-9-23 14:06 |只看該作者
禾甜門呢樹個天仲巧光呀mouth:
淨械巧大風咋 一滴耳水刀茅

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo