懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1575


1881#
發表於 08-11-13 13:59 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 13:48 發表
我好細粒架咋, 上次由A>>D,好彩生完變番B, 而家已經D啦, 我諗仲會再大, 都唔知點算, 點見人喎!mouth:


我高度中等啦! 未有之前係Dcup, 宜家Ecup。望落同之前差唔多, 都慣咗lu。不過我諗我哋呢d比較大嘅要擦番d胸膏, 唔係好易鬆。我上胎冇擦過, 宜家好後悔。



大宅

積分: 2821


1882#
發表於 08-11-13 14:03 |只看該作者
細細粒..好過我大大件呀....

我上次都有問我個中醫把唔把到仔定囡...佢話過多個幾月就得wo..甘我去照都照到啦..人地就係心急想知ma,

原文章由 060905 於 08-11-13 13:48 發表
我好細粒架咋, 上次由A>>D,好彩生完變番B, 而家已經D啦, 我諗仲會再大, 都唔知點算, 點見人喎!mouth:


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1883#
發表於 08-11-13 14:04 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 11:52 發表
nic_bb
開刀定順產…政府定私家生…LE D問題真係令人煩惱~~
不過我都覺得唔好聽人講咁多…自己想點就點…順產係自然D…但冇話開刀係唔好...都係睇自己既需要同要求!!!論服務…就梗係C+會好一D…
我之前都心思思想去C ...


菜菜子媽媽,

我琴日講完話胃口好左....點知一到夜晚食飯就黎料喇!
好辛苦食左幾啖飯,跟住就作嘔作悶喇!
食完飯好眼瞓架.....但瞓極都瞓唔到.... ,已經失眠左好多晚喇!

我book 左Dr 余 26/11 first check up 但我係沙田clinic呀! 你係咪諗住係仁安生?


男爵府

積分: 6052


1884#
發表於 08-11-13 14:05 |只看該作者
真係要啦, 我又係上一胎無擦, 而家一唔帶BAR, 就晒樣!


男爵府

積分: 6052


1885#
發表於 08-11-13 14:07 |只看該作者
真係晒氣.... 陀多幾個月都知啦!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-13 14:03 發表
細細粒..好過我大大件呀....

我上次都有問我個中醫把唔把到仔定囡...佢話過多個幾月就得wo..甘我去照都照到啦..人地就係心急想知ma,


大宅

積分: 3574


1886#
發表於 08-11-13 14:08 |只看該作者
係咪brabra唔岩...un住左呀?


原文章由 Maria 於 08-11-13 13:43 發表


唔怕講你知, 我未有之前都巳經好大, 宜家升咗一cup, 個圍跳咗2級。 以前過肥果陣, 同一嚿骨都試過痛。


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1887#
發表於 08-11-13 14:09 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 13:04 發表
仔女都係天賜既, 其實係我心目中只要佢地健健康康, 我就心足啦, 不過可能我因為已經"恨"到個女, 所以對於第二個係仔定女, 無咁有所謂, 係我6299同C6好想要仔啫!mouth:

...



我自已都想生女...但c6話第一個係仔好oD...因為oD細佬妹會聽哥哥話mouth:
不過講真.....我仔同女都無所謂呀....最緊要都係健健康康!!!! 因為BB真係得來不易!


大宅

積分: 3574


1888#
發表於 08-11-13 14:11 |只看該作者
我平時都係介乎c同d級架la...而家都係差唔多~~~
不過應該仲有chance大落去...太大真係唔係幾好睇~~~
要揸咩胸膏呀???有咩好介紹???幾時開始揸呀???


原文章由 Maria 於 08-11-13 13:59 發表


我高度中等啦! 未有之前係Dcup, 宜家Ecup。望落同之前差唔多, 都慣咗lu。不過我諗我哋呢d比較大嘅要擦番d胸膏, 唔係好易鬆。我上胎冇擦過, 宜家好後悔。 ...


大宅

積分: 1575


1889#
發表於 08-11-13 14:12 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 14:05 發表
真係要啦, 我又係上一胎無擦, 而家一唔帶BAR, 就晒樣!


我又係噉, 以前都唔理吓佢哋, 唉! 依家地心吸力很強大哩! 去買bra,本來想買冇wire嘅, 点知仲比sales話我戴冇wire嘅bra搞成宜家噉wor!真淒涼。



大宅

積分: 1527

陪月勳章


1890#
發表於 08-11-13 14:13 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-13 13:22 發表
我有d驚有糖尿病, 我父母都有糖尿病。呢排留係屋企, 又食多咗好多, 尤其係澱粉質同糖。我7点幾就同囡囡一起食早歺, 食到兩三碗粉(飯碗d Size),10点幾已經有d 肚餓, 會食塊方包或一個apple。12:30pm午飯, 99裝飯好滿, ...



你就好啦! 咁好胃口!! 我都想快oD可以食餐proper meal !!

我比較鐘意食kiwi fruit..一日一隻.... 糖粉會唔會好高架 ??


大宅

積分: 3574


1891#
發表於 08-11-13 14:14 |只看該作者
忍耐下la...好快過會過架la~~~
雖然我係開胃左...但係都受唔到人地煮飯既味...仲係覺得好嗅...
點解仲會訓唔到架???你訓前又諗好多野呀???
我之前都想去仁安生架...心大心細咁lor!!!加上我自己係中型地貧...好怕生仔會有咩事...所以都係諗住去睇一次先...問下余醫生意見lor~~~


原文章由 kvi 於 08-11-13 14:04 發表


菜菜子媽媽,

我琴日講完話胃口好左....點知一到夜晚食飯就黎料喇!
好辛苦食左幾啖飯,跟住就作嘔作悶喇!
食完飯好眼瞓架.....但瞓極都瞓唔到.... ,已經失眠左好多晚喇!

我book 左Dr 余 26/11 first chec ...


大宅

積分: 3574


1892#
發表於 08-11-13 14:16 |只看該作者
係既...bb真係得來不易...仔女都好啦~~~


原文章由 kvi 於 08-11-13 14:09 發表



我自已都想生女...但c6話第一個係仔好oD...因為oD細佬妹會聽哥哥話mouth:
不過講真.....我仔同女都無所謂呀....最緊要都係健健康康!!!! 因為BB真係得來不易! ...


大宅

積分: 1575


1893#
發表於 08-11-13 14:17 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:08 發表
係咪brabra唔岩...un住左呀?


唔係噃, 呢排留你屋企都冇戴, 不過我都諗住買種休閒bra平日係屋企同瞓覺都可以戴。至於胸膏我都未睇, 有冇人有好介紹?



大宅

積分: 1527

陪月勳章


1894#
發表於 08-11-13 14:24 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:14 發表
忍耐下la...好快過會過架la~~~
雖然我係開胃左...但係都受唔到人地煮飯既味...仲係覺得好嗅...
點解仲會訓唔到架???你訓前又諗好多野呀???
我之前都想去仁安生架...心大心細咁lor!!!加上我自己係中型地貧...好怕生仔 ...



我都好怕聞到oD油煙味!! 我家樓下有間印度餐廳....每次經過都要閉氣架
我又無諗太多呀! 我係食完飯攤係張sofa度就訓得好舒服....但一訓落床就好難訓得著喇! 大肚婆係咪好易失眠架 ??

我都係有隱性地貧架!! 雖然醫生話地貧好common.... 但真係希望BB唔會遺傳到啦.....唔係實比c6一家有排講

到E家我都未知去私家好定puclic 好....諗起可以用個$4-5萬係BB身上好似好好咁....但一睇到oD人係公立生既可怕經歷就


複式洋房

積分: 179


1895#
發表於 08-11-13 14:24 |只看該作者
KVI,

我book左12/5去睇余e生,D人話他好好,因為我想係仁安生, 所以咪試下去睇他, 希望同他夾啦.你呢!


菜菜子媽媽,

請問清宮圖係邊度睇呀!我在其他web check了係仔, 貪得意想試下清宮圖點講?可否話我知?Thanks!


因為我個case特別,須要2wk到c+做產檢, 我boss問我通常一般孕婦須要做多少次及多久做一次產檢,Ihave no idea. 請問你地知唔知呀? Thank you very much!
 


大宅

積分: 3574


1896#
發表於 08-11-13 14:25 |只看該作者
我尋日去左sogo行下...順便去睇下肚紋膏...見到有隻牌子叫''mustela''...佢咩膏都有...有防紋膏...有美胸膏...唔知好唔好le???


大宅

積分: 1575


1897#
發表於 08-11-13 14:27 |只看該作者
原文章由 kvi 於 08-11-13 14:13 發表



你就好啦! 咁好胃口!! 我都想快oD可以食餐proper meal !!

我比較鐘意食kiwi fruit..一日一隻.... 糖粉會唔會好高架 ??


我都一日一隻kiwi, 我諗ok嘅, 我估一日食2個細size嘅生果都冇問題。不過我要食少d飯、粉同果汁糖。



大宅

積分: 3574


1898#
發表於 08-11-13 14:29 |只看該作者
其實我覺得政府同c+生既最大分別係...c+生會舒服d...因為政府生完就好快要你自己揍返~~~至於服務方面...如果你係政府好彩既...都唔太差既~~~



原文章由 kvi 於 08-11-13 14:24 發表



我都好怕聞到oD油煙味!! 我家樓下有間印度餐廳....每次經過都要閉氣架
我又無諗太多呀! 我係食完飯攤係張sofa度就訓得好舒服....但一訓落床就好難訓得著喇! 大肚婆係咪好易失眠架 ??

我都係有隱性地 ...


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1899#
發表於 08-11-13 14:29 |只看該作者
原文章由 Norley 於 08-11-13 14:24 發表
KVI,

我book左12/5去睇余e生,D人話他好好,因為我想係仁安生, 所以咪試下去睇他, 希望同他夾啦.你呢!


菜菜子媽媽,

請問清宮圖係邊度睇呀!我在其他web check了係仔, 貪得意想試下清宮圖點講?可否話我知?Thanks!


因為我個case特 ...


Norley

我book左26/11呀! 第一次睇咋...因為我都諗緊係仁安生.
希望佢ok啦! 我本來睇Dr Tay架 ...佢好好但佢又唔去仁安.


大宅

積分: 3208


1900#
發表於 08-11-13 14:38 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:25 發表
我尋日去左sogo行下...順便去睇下肚紋膏...見到有隻牌子叫''mustela''...佢咩膏都有...有防紋膏...有美胸膏...唔知好唔好le???

我覺得..欖油最有用, 又平.
我&家姐第一胎都沒有紋

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo