在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2387


1881#
發表於 08-12-17 17:48 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-17 17:21 發表


你食定藥好喎...佳節當前

咁食咩藥先0岩.


禁止訪問

積分: 33575


1882#
發表於 08-12-18 09:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1883#
發表於 08-12-18 11:39 |只看該作者
貓姐,又換佐張貓仔D相啦?


禁止訪問

積分: 33575


1884#
發表於 08-12-18 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1885#
發表於 08-12-18 11:51 |只看該作者
貓仔真係好鬼多表情.


原文章由 貓姐 於 08-12-18 11:47 發表
hehe, 唔洗咁悶呀麻


禁止訪問

積分: 33575


1886#
發表於 08-12-18 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1887#
發表於 08-12-18 12:00 |只看該作者

好彩公司依家冇人係到,如果俾人見到我無啦啦係到笑一定以爲我傻的。


原文章由 貓姐 於 08-12-18 11:53 發表
係呀, 早2日叫佢影張相喇, 佢仲即時用個"蘿佑"對住我, 激到我彈起


禁止訪問

積分: 33575


1888#
發表於 08-12-18 12:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1889#
發表於 08-12-18 12:22 |只看該作者
原文章由 <i>貓姐</i> 於 08-12-18 09:23 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=29777449&ptid=1796015" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
食定粒必理痛感冒都可以<br />
我尋晚又去睇多次e生喇, 成3星期d咳都唔停, e生宜家開左超級特效藥, 話如果仲係唔得就要照肺<img src="images/smilies/bb22.gif" smilieid="98" border="0" alt="" />
<br />


別墅

積分: 732


1890#
發表於 08-12-18 12:51 |只看該作者
貓仔好有型








原文章由 貓姐 於 08-12-18 12:22 發表
http://baby.popart.hk/blog/upload/ngcarmen8/2008121705223421767.JPG

你話, 激唔激死呀, 影"后"呀


禁止訪問

積分: 33575


1891#
發表於 08-12-18 13:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1892#
發表於 08-12-18 15:03 |只看該作者
貓姐 :
貓仔好型喎...影後 !


禁止訪問

積分: 33575


1893#
發表於 08-12-18 15:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1894#
發表於 08-12-18 15:20 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-18 15:07 發表
但都係生女好, 起碼d衫選擇多好好好好多.
男仔, 來來去去都係牛仔褲, 波褲, t恤, 恤衫


咁又係,就係頭飾都多選擇...仲有靚花裙...或者型仔褲添...諗起就冇$...哈哈


禁止訪問

積分: 33575


1895#
發表於 08-12-18 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1896#
發表於 08-12-18 15:59 |只看該作者
你就冇計喇,老公吾想要多個...


大宅

積分: 1972


1897#
發表於 08-12-18 16:24 |只看該作者
yesterday送左個舊工人走,大家係機場喊到收唔到聲
如果唔係佢個仔要結婚,佢要返去湊孫,我一定同佢續約同加佢人工


別墅

積分: 732


1898#
發表於 08-12-18 16:42 |只看該作者
其實我都係好想生女,但偏偏生個……,唉!


原文章由 貓姐 於 08-12-18 15:07 發表
但都係生女好, 起碼d衫選擇多好好好好多.
男仔, 來來去去都係牛仔褲, 波褲, t恤, 恤衫


禁止訪問

積分: 33575


1899#
發表於 08-12-18 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1900#
發表於 08-12-18 16:56 |只看該作者
貓仔又有新相啦 最衰呢度要縮圖,如果唔係可以方便d成日換icon

甘我同仔仔都唔捨得佢ma...佢由仔仔四個月湊到佢識行識走,工人都好唔捨得佢,猛甘同阿仔講,如果ee打電話返黎你要聽丫...

點知我一同佢食美心既焗豬扒飯,唔好話舊ee丫,佢連阿媽係邊個都唔記得丫,淨係記得食 d細佬真係....

原文章由 貓姐 於 08-12-18 16:42 發表
唔好咁喇, 你都想個舊工人好傢麻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo