立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68772
靚寶 發表於 19-1-5 12:48 我上年去俄羅斯係買厚底鞋,穿兩對襪.其中一對係羊毛襪 ,咁就好暖 ...
禁止發言
積分: 70805
珍珠宮
積分: 43014
janjan28 發表於 19-1-5 14:13 已經厚底,明明對鞋同阿女對差唔多但佢對鞋暖我對唔暖
積分: 63751
Heymanma 發表於 19-1-5 13:12 要著厚底鞋架,記得後生時去東北,零下40多度 要買對大兩碼嘅鞋,著厚羊毛襪,套上膠袋 ...
kcm 發表於 19-1-5 13:24 咁對鞋要買大一個碼?
janjan28 發表於 19-1-5 14:10 我已經係著毛毛鞋了,再加埋暖包
janjan28 發表於 19-1-5 14:11 真識貨
janjan28 發表於 19-1-5 15:20 我覺得有用呀,好凍時放係褸袋拎住隻手真係暖好多
積分: 61445
janjan28 發表於 19-1-5 20:34 北海道無廉航架,最平可能香港航空不過都唔平,一係轉機,平少少但都係貴 ...
janjan28 發表於 19-1-5 21:37 我有套加拿大機票4月飛 我真心唔想佢執
felixthemom 發表於 19-1-5 21:36 香港航空唔知會唔會隨時執笠,制唔過
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy