影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1881#
發表於 19-1-5 13:24 |只看該作者
靚寶 發表於 19-1-5 12:48
我上年去俄羅斯係買厚底鞋,穿兩對襪.其中一對係羊毛襪 ,咁就好暖
...

咁對鞋要買大一個碼?


禁止發言

積分: 70805


1882#
發表於 19-1-5 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1883#
發表於 19-1-5 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1884#
發表於 19-1-5 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1885#
發表於 19-1-5 14:23 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 14:13
已經厚底,明明對鞋同阿女對差唔多但佢對鞋暖我對唔暖
而家有呢啲,應該夠暖




水晶宮

積分: 63751


1886#
發表於 19-1-5 15:15 |只看該作者
Heymanma 發表於 19-1-5 13:12
要著厚底鞋架,記得後生時去東北,零下40多度 要買對大兩碼嘅鞋,著厚羊毛襪,套上膠袋 ...

零下40度


水晶宮

積分: 63751


1887#
發表於 19-1-5 15:16 |只看該作者
kcm 發表於 19-1-5 13:24
咁對鞋要買大一個碼?

要大一個碼


水晶宮

積分: 63751


1888#
發表於 19-1-5 15:18 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 14:10
我已經係著毛毛鞋了,再加埋暖包

暖包我真心覺得冇用,暖又唔暖好多,但入室內有暖氣時又零舍熱。。。。宜家仲有好多暖貼在家,好彩另有用途

朋友教m痛時痴一塊暖貼在近子宮位暖住就唔痛,今個月試過果然湊效


禁止發言

積分: 70805


1889#
發表於 19-1-5 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1890#
發表於 19-1-5 15:22 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 14:11
真識貨

其實仔鍾意行山,都適合同佢行風景區,佢終於告別兒童樂園 啦,唔使每次旅行都要預備兒童樂園之類比佢

話時話,你知唔知香港宜家係咪冇廉航直航直飛北海道?

我聽到仔想去日本都即刻暗喜 ,因為陽光海灘每隔4,5年去一次就夠


水晶宮

積分: 63751


1891#
發表於 19-1-5 15:25 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 15:20
我覺得有用呀,好凍時放係褸袋拎住隻手真係暖好多

我果啲暖貼痴住底衫,只隔一層衫,所以室內除褸後仍然鬼咁熱,貼出啲貼在褸內又唔暖 ,雖話冇用但在最凍時都似苦海咁前後左右貼幾張,入室內就熱到跳舞


禁止發言

積分: 70805


1892#
發表於 19-1-5 20:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1893#
發表於 19-1-5 20:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1894#
發表於 19-1-5 21:36 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 20:34
北海道無廉航架,最平可能香港航空不過都唔平,一係轉機,平少少但都係貴
...

香港航空唔知會唔會隨時執笠,制唔過


禁止發言

積分: 70805


1895#
發表於 19-1-5 21:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1896#
發表於 19-1-5 21:40 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 21:37
我有套加拿大機票4月飛 我真心唔想佢執

咦,果然嘗試過衝出亞洲之後,就不甘於再去日丶韓丶泰丶台了


禁止發言

積分: 70805


1897#
發表於 19-1-5 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1898#
發表於 19-1-5 21:48 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 20:34
北海道無廉航架,最平可能香港航空不過都唔平,一係轉機,平少少但都係貴
...

好似睇過唔知幾個報導話遲2年北海道有廉航直航。。。如果係不如氹亞仔過兩年先去


水晶宮

積分: 63751


1899#
發表於 19-1-5 21:48 |只看該作者
felixthemom 發表於 19-1-5 21:36
香港航空唔知會唔會隨時執笠,制唔過

唔執笠呢間老公都black list左


水晶宮

積分: 63751


1900#
發表於 19-1-5 21:49 |只看該作者
janjan28 發表於 19-1-5 21:37
我有套加拿大機票4月飛 我真心唔想佢執

有冇得賠? 如大吉利是。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo