立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14168
原帖由 Yoio 於 09-5-5 10:20 發表 我想問下... 維他奶飲唔飲得呢? 好似同豆漿好似咁 -_-
大宅
積分: 3935
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 10:06 發表 各位媽媽早晨呀! 我好想同大家又”腎”下, 因為今朝心情好差!! 昨晚老公夜番, 我2點幾醒左已經搞左好耐先訓得著, 到朝早7點開始, 樓上又起身, 開始”叮叮東東” 斷斷續續整響個地,板, 又唔洗訓, 本身我係8點半才起 ...
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 10:57 發表 係知道!~ 好期待呀~~今個星期六才第一次產檢~~好想快d 見B ar.
原帖由 QQ70 於 09-5-5 10:59 發表 維他奶--------> 荳奶, 同荳漿一樣都係用大荳做, 相比下無咁涼 ! 你都係飲鮮奶好 d, 而家我日日都飲一小包北海道牛奶 ! 希望亞 b 健康 d 喇 !
禁止訪問
積分: 2117
原帖由 celiasy 於 09-5-5 11:03 發表 你有冇睇開相熟既中醫,如果有..就去睇佢啦!! 個人覺得西醫都OK架!你一食到好返就停藥囉~呀.之前PIGPIG叫我飲康X C/維多C 個D呀.我有買來飲.都OK!!
原帖由 naritawong 於 09-5-5 11:02 發表 北海道啲牛奶好飲好多架~~ 不過好怕自己會肥哂喺自己度...所以我都係飲屋仔既高鈣低脂咋~~ 你飲凍定熱架? 我飲喺雪櫃攞出嚟嗰啲架...因為熱...好難飲.... ...
原帖由 celiasy 於 09-5-5 11:05 發表 我一陣係食泰式BUFFET.得好少野食架渣~冇生野既~~HEHE~~ 如果食酒店個D BUFFET就真係好慘啦...得個睇字!!
積分: 5373
公爵府
積分: 25600
原帖由 QQ70 於 09-5-5 11:07 發表 我買果 d 一小包, 唔洗雪 ! 其實, 我唔鍾意飲牛奶架, 北海道牛奶尚可接受 !我都怕肥呀, 但上個 week 流啡, 我先開始飲, 希望亞 b 強壯 d !
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 11:08 發表 星期六只有6week1day jar~~ 唔知會照到乜, 同地有冇得聽心跳呀... 唔知計唔計到預產期呢?
原帖由 gilkathy 於 09-5-5 11:09 發表 我要等到6月29先第一次產檢...上次照又照唔到..我諗住等到5月23號再照...到時都9wk幾,點都應該有心跳掛.. ..
積分: 1059
原帖由 celiasy 於 09-5-5 11:14 發表 係呀.我諗起最鐘意既冬陰功湯就好開心!! 我發現自己依家開始唔多介口,辣既野/味精既野都放晒落口啦!! 因為正常既野一聞到都唔想食~~ 希望亞B乖乖地等我遲D可以食返正常既野啦! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy