跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1881#
發表於 04-12-9 18:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunma,rita,
我買左餵人奶既睡衣,好好用,咁就唔怕凍親啦...
你地都可以試下


伯爵府

積分: 18746


1882#
發表於 04-12-9 18:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ck,
我宜家一日2,3柸豆漿架.....又好飲,仲平過上奶茶好多呀
ck1656 寫道:
邊隻奶粉剩低未飲晒咪飲囉, 又唔駛專登買喎.
哈哈, 昨天奶奶話整豆漿好唔好, 我話都好喎........
昨天今天飲過一次, 又係好易谷奶架, 之前 "奀豬mami" 都講過, 真係好work架. (但太早飲我都怕豆漿涼呀)

[quote]
hkclownfish 寫道:
ck,
請問你飲邊隻孕婦奶奶? 你有無飲豆漿?
[/quote]


子爵府

積分: 12555


1883#
發表於 04-12-9 18:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

今day冇磅重,我本來想磅,但個8號房冇人,我唔敢自己磅。
hearing test,好快做完前後唔駛5分鐘,不過好鬼攪笑今day,姑娘咪話做hearing test,要BB瞓著至好做嘅,點知欣欣由出門口,到去到健康院都眼仔'look look',去到健康院,咁咪諗住提早半粒鐘俾奶佢食,等佢飲完就瞓,點知飲完都未瞓,輪到佢做hearing test,佢都唔瞓重'look'到隻眼鬼咁大,姑娘話唔緊要只要佢唔出聲都ok,如果唔係就唔知點算,好彩佢最後眼仔'look'但冇出聲,好怏完成整個hearing test。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1884#
發表於 04-12-9 18:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
8號房成日都冇姑娘架....不過我自己走入去磅囉.....因為姑娘話可以架...
我上次係一邊餵奶,一邊做,所以亞女都好合作,完全唔郁呀


男爵府

積分: 6998


1885#
發表於 04-12-9 18:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all..親子溝通有個topic (最頂) --"十二招教養出快樂的小孩"-- 得閒去look look!好正! :-P :-P


男爵府

積分: 7640


1886#
發表於 04-12-9 18:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami,

我仲未出到去九龍買餵奶衫呀!
你件睡衣係邊度買? 幾多錢?

奀豬mami~~ 寫道:
chunma,rita,
我買左餵人奶既睡衣,好好用,咁就唔怕凍親啦...
你地都可以試下


男爵府

積分: 7640


1887#
發表於 04-12-9 18:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami,

我宜家半夜每隔2/3小時要彈起身餵奶,
你囡囡半夜介左夜奶未? 其實人奶bb介唔介到夜奶架?
我記得駿駿食半夜奶奶食到好大過(8/9個月),
不過, 我有個朋友囡囡2個月大時夜晚九點幾啜完媽媽奶,
可以瞓到第二朝六點幾喎! 個個BB須要都唔同!


子爵府

積分: 12555


1888#
發表於 04-12-9 18:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,

我唔覺得你少氣喎,妳咁講咁我咪重少氣,我連同抬食飯都唔肯,但我只係做我認為自己開心舒服嘅嘢啫。係以前產後e生教我,做一D自己開心舒服嘅嘢,唔好令自己唔開心,只要唔傷害到人,就唔駛理其他人,開心便可。 :mrgreen:

只要你堅持留BB,冇理由唔得,況且留低BB時,你有你媽媽,應該可應付到大力B,你又唔係住好耐係咪,不過我諗你奶奶梗係驚你唔返香港,留低大力B呀!(我諗喳) :mrgreen: 試吓同老公商量吓!睇吓得唔得!

你要堅持、堅持、堅持、留低大力B呀!
我會為你打氣,加油、努力、加油、努力! :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1889#
發表於 04-12-9 18:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
no la,今day想磅,除咗冇人,佢重冇開暖氣,開到個冷氣鬼咁大,我只係係裹面換片喳,我驚冷襯欣欣呀!
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1890#
發表於 04-12-9 18:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,,我一路都無妥協過,,我話到時如果真係無人攪得店大力B既,咪過去酒店比奶奶湊囉,(我點都要BOOK返酒店,等佢地無籍口,)我吾信我呀媽呀爸都攪吾店,尋晚我老公返黎無提過,,我咪吾出聲囉,總之到時我點都要留係屋企囉,我諗過如果無野既,佢地又要大呀B走,我留係澳門吾返黎啦,


男爵府

積分: 7640


1891#
發表於 04-12-9 18:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

joe,

Ada講得好岩, 最緊要唔好令自己唔開心, 有時太顧及別人感受都好煩架! 唔好憂慮咁多啦! 記住你先係大力B既媽咪呀, 留低BB係Macau住幾日絕對冇問題! 你要堅持呀!


男爵府

積分: 6152


1892#
發表於 04-12-9 18:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA<,,我老公直頭當澳門係鄉下咁,一早已經話驚呀B水土不服,又驚呀B吾"色"認,又話呀B太細個,遲D大D先同呀B見我呀爸呀媽,都吾知係咪有心吾比我呀爸呀媽見咁,


男爵府

積分: 5167


1893#
發表於 04-12-9 18:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我想去荷花買野呀, 請問邊位有VIP咭可以PM我呀
Thanks a lot. :mrgreen:
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 6152


1894#
發表於 04-12-9 18:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunma,,,信吾到幾日呀,都係星期六去星期日走啦,之前都諗過信得一個星期,不過算啦,但係點知尋日佢地話想擺完酒就走,我先最吾開心,我知我老豆實吾鐘意O者,我係佢呀媽又點喎,,上次滿月酒,我想比BB飲水都要睇奶奶面色,我返到屋企咪又係諗我老公,都係攪著我老公咋,


侯爵府

積分: 24274


1895#
發表於 04-12-9 18:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe...
你 fax 左比我�email 左比我之後就叫我check啦!
我唔係日日check公司個私人fax架!

金撈媽:
同你金撈B一樣咁叫呀!
我老公形容佢start to cry時就係 tart 車聲
好嘈!
訓覺伸懶腰就蠻牛聲!
都係好嘈!
不過好cute... 佢一叫完我都會笑!


侯爵府

積分: 24274


1896#
發表於 04-12-9 18:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada, Car仔,豬茵:
乜你圩同一間健康院架?
同埋可以咁free自己入磅重房磅重架?
唔驚姑娘鬧咩?


子爵府

積分: 12555


1897#
發表於 04-12-9 18:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
你話過你老公都唔係咁鍾意你媽媽o架,係咪因為咁,所以你老公多多直口,同你奶奶同一陣線,唔俾大力B留低呀!
如果係咁,你老公真 要

澳門喳,你估大陸呀!水土不服,真係多余。

[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1898#
發表於 04-12-9 18:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

雪人:
小雪人張新相係剛剛洗完白白影架?
小心冷親喎!
我依家同佢沖涼,雖然好玩,不過都係要拿拿林,
雖然有開暖風機,都係唔好攝親為妙
因為佢仲有鼻鼻呢!!


侯爵府

積分: 24274


1899#
發表於 04-12-9 18:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe:
你奶奶果邊超煩
再講佢我都忟埋一份
總之你要:排除萬難,爭取最後勝利!
個仔係你的!!!!!


男爵府

積分: 6152


1900#
發表於 04-12-9 18:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,ada,,,,,,,,都無計,,第二時做野都係要比佢湊,都吾想得罪佢,,旺我呀媽對我老公咁好,個陣時知道佢過黎都煲定湯比佢飲,我呀媽都話我嫁錯埋過黎,,攪到好吾開心,未嫁個陣我老公仲叫我請假陪佢呀媽唱戲,仲要我幫佢化裝,討好佢,,知得係咁,我都吾鬼理佢地,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo