自由講場

跳至

首頁

尾頁
   188


水晶宮

積分: 59912

2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 睛靈勳章


1881#
發表於 24-10-22 17:55 |只看該作者
purplechung 發表於 24-10-22 17:51
老公聽網友講,話在PDD買手機平,(一向在京東買手機) 佢岩岩落左單買Honor 100Pro 12+256GB ¥1909 citib ...



男爵府

積分: 7780


1882#
發表於 24-10-22 17:55 |只看該作者

回覆樓主:

可能太多單,順豐出貨同送貨速度慢咗


子爵府

積分: 11254

牛年勳章


1883#
發表於 24-10-22 18:05 |只看該作者
rachel97 發表於 24-10-22 06:53
我買咗玫瑰味12斤,好香,立白啲嘢唔差

可以送到嚟香港?


大宅

積分: 3204


1884#
發表於 24-10-22 18:10 |只看該作者
我都覺得順豐慢左,太多人拼


大宅

積分: 2629


1885#
發表於 24-10-22 18:15 |只看該作者
carolwong168 發表於 24-10-22 15:40
今日順豐架車滿左分兩車仲未有得攞

我知點解等咁耐都未有得拎喇,原來個合作自提點今日突然執左笠


水晶宮

積分: 62116

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1886#
發表於 24-10-22 18:19 |只看該作者
我今日有幾樽AXE洗潔精,佢分開咗三個運單寄,好彩全部入到倉,而家已經運送緊嚟香港

香港買要20幾蚊,佢8蚊人仔一樽


子爵府

積分: 10788


1887#
發表於 24-10-22 18:20 |只看該作者
melomame 發表於 24-10-22 15:57
完了?做到12/4wo

可能我哋拿太多,不止3次,現在我已經不能再拿


男爵府

積分: 5560


1888#
發表於 24-10-22 18:20 |只看該作者
心相印 發表於 24-10-22 15:52
物流訊息顯示上午派貨中,
但下午反而顯示運輸送,
是否順豐已經拒收?
順豐拒收會寫明拒收


子爵府

積分: 10788


1889#
發表於 24-10-22 18:22 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-22 18:19
我今日有幾樽AXE洗潔精,佢分開咗三個運單寄,好彩全部入到倉,而家已經運送緊嚟香港

香港買要20 ...

死啦,我有二單年糕 ,都重,仲未到倉,買果時是包運費到港,現在我再去看,再買 已不包運費,但係我果二包是否跟買果時是包送的,我果二單又冇截圖記錄,


公爵府

積分: 26727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1890#
發表於 24-10-22 18:23 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:15
我知點解等咁耐都未有得拎喇,原來個合作自提點今日突然執左笠
邊間呀
南無地藏菩薩


子爵府

積分: 10788


1891#
發表於 24-10-22 18:23 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:15
我知點解等咁耐都未有得拎喇,原來個合作自提點今日突然執左笠

我果度都係,你是何文田街市嗎?


大宅

積分: 2629


1892#
發表於 24-10-22 18:25 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 18:23
我果度都係,你是何文田街市嗎?

係呀,自提點個fb頭先突然出post話結業。
我而家改去愛民拎


男爵府

積分: 7780


1893#
發表於 24-10-22 18:26 |只看該作者
Mingming12345 發表於 24-10-22 18:05
可以送到嚟香港?

可以


水晶宮

積分: 62116

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1894#
發表於 24-10-22 18:27 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 24-10-22 18:38 編輯
chinfongfong 發表於 24-10-22 18:22
死啦,我有二單年糕 ,都重,仲未到倉,買果時是包運費到港,現在我再去看,再買 已不包運費,但係我果二 ...

我諗係照住你落單嗰陣有免郵就有,我落單佢都有話首重$6 ,計重0.5就兩蚊,但係我俾咗錢再去等入庫睇,就變咗包郵到港

我頭先問咗兩個客服,佢哋都話係包郵,但我點解我個變咗有寫運費,但又有包郵到港喎⋯⋯呢個係我寫咗有運費之後先拍㗎⋯⋯


attach1_sign/tmp/phpnZ4LXI


子爵府

積分: 10788


1895#
發表於 24-10-22 18:32 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:25
係呀,自提點個fb頭先突然出post話結業。
我而家改去愛民拎

吓,我老豆中午去,見冇開,我哋有5單在那裡,順豐apps說到了,咁我要點做


子爵府

積分: 10788


1896#
發表於 24-10-22 18:32 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:25
係呀,自提點個fb頭先突然出post話結業。
我而家改去愛民拎

吓,我老豆中午去,見冇開,我哋有5單在那裡,順豐apps說到了,咁我要點做


子爵府

積分: 10788


1897#
發表於 24-10-22 18:34 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:25
係呀,自提點個fb頭先突然出post話結業。
我而家改去愛民拎

吓,我老豆中午去,見冇開,我哋有5單在那裡,順豐apps說到了,咁我要點做


子爵府

積分: 10788


1898#
發表於 24-10-22 18:38 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:25
係呀,自提點個fb頭先突然出post話結業。
我而家改去愛民拎

可以給我爱民地點嗎?


侯爵府

積分: 22664


1899#
發表於 24-10-22 18:38 |只看該作者
好心做壞自己單件擺到櫃,合併完擺唔到,要行無雷公咁遠去自取點


子爵府

積分: 10788


1900#
發表於 24-10-22 18:40 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:25
係呀,自提點個fb頭先突然出post話結業。
我而家改去愛民拎

誰人告訴你去愛民拿貨?我剛找到之前果間自提點的人,他說他們擒日是最後一日,今天已經不做,但係順豐仲通知我去拿?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo