懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2291


1881#
發表於 09-7-31 18:05 |只看該作者
係ar.....輕鬆D...笑多D...
第時...BB出黎...都會成日笑.....


睇下d BB 笑得幾開心!!

http://baby.popart.hk/photoshow/?photographid=&call=3




原帖由 pudding71 於 09-7-31 17:56 發表
有時大家講下笑, 會輕鬆D,好明白懷孕過程是好辛苦的,hehe

[ 本帖最後由 yenyenBB 於 09-7-31 18:10 編輯 ]


男爵府

積分: 5773


1882#
發表於 09-7-31 18:33 |只看該作者
我都係,家務老公差吾多做晒!!!辛苦晒佢!!揾我99湊??佢話阻住佢去打麻雀,又話手痛同脚痛!!至于我mami住得遠,吾方便,!!
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 17:42 發表
會ga...所以我成日瞓, 留番o西d家務俾老公!!
仲俾佢話我係大懶虫 ...都唔知人o地幾辛苦...連琴都唔去學 (我好少會係咁浪費...俾o西$$)!!


咁..妳個大囡...可唔可以搵奶奶 / 媽媽 幫手湊住先ar??



...


大宅

積分: 1740


1883#
發表於 09-7-31 20:03 |只看該作者
你e+出入都要小心吖! 我都驚架!因為我行街好鍾意周圍睇周圍望架! P咗都唔知咩事, E+唔感喇!


原帖由 bbcat3 於 09-7-31 16:26 發表


唔好咁啦,relax~ relax~

我今朝番工響巴士站前面p左響地,我即刻起番身不過個膝頭同隻手都損7左,好多人睇到我p呀,好火羅呀, 不過我都同自己講唔緊要,冇事..... ...


別墅

積分: 540


1884#
發表於 09-7-31 20:15 |只看該作者
仲好啦, 佢話唔得閒. 咪, 玩到一陣話唔湊, 仲玩死你.
原帖由 chu87377 於 09-7-31 18:33 發表
我都係,家務老公差吾多做晒!!!辛苦晒佢!!揾我99湊??佢話阻住佢去打麻雀,又話手痛同脚痛!!至于我mami住得遠,吾方便,!!


別墅

積分: 1909


1885#
發表於 09-7-31 20:42 |只看該作者
哇! 真係好貴啊! BB衫我唔擔心, 因為我媽咪一早問人地留定舊衫, 堆到成個櫃都係啊! 不過多數係男仔, 話我會生男喔! 激死!
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 15:07 發表
哈哈...係咪好似妳張相ar...

俾條link妳去睇下開心下......真係好"青見"ar..見到都心動....可惜...一來唔會去日本...二來好似有d貴la...

http://gap.co.jp/index.html#BABY/Babys_Gift



...


別墅

積分: 1909


1886#
發表於 09-7-31 20:43 |只看該作者
白花油真係好用架! 雖然臭, 但搽左真係舒服好多!
原帖由 circlef 於 09-7-31 15:07 發表
係呀,我99話會周不時感到頭暈,佢話要袋住支白花油喎!要做婆仔喇~!


別墅

積分: 1909


1887#
發表於 09-7-31 20:44 |只看該作者
我有做啊! 唔做唔安樂啊! 慣左!
原帖由 pudding71 於 09-7-31 15:10 發表
szetoszeto, 我只係拎左尋日普通診所confirm我懷孕已經可以排期wor
你會吾會試下?

因為我聽我親戚講, 廣華如果到你預產期一FULL左, 就吾收症的了.你幾時見醫生呀?

我吾記得, 你是否都係高齡呀?

話時話, 呢度有無 ...


別墅

積分: 1909


1888#
發表於 09-7-31 20:49 |只看該作者
我星期三晚看top gear, 係老公的旁白加工下, 我笑到死, 心情好返好多. 今日係屋企看宮重播, 雖然看到眼濕濕, 不過仲好過亂想東西
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 16:37 發表
通常呢個情況...我都係同fd / 老公傾下講下, 或者開住冷氣"大教瞓"...瞓醒就食...食完就瞓...
上星期六, 俾老公捉出去睇Harry Porter...
心情又好番D wor...


...


別墅

積分: 1909


1889#
發表於 09-7-31 20:52 |只看該作者
D BB好肥美啊! 令人會心微笑
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 18:05 發表
係ar.....輕鬆D...笑多D...
第時...BB出黎...都會成日笑.....


睇下d BB 笑得幾開心!!

http://baby.popart.hk/photoshow/?photographid=&call=3




...


男爵府

積分: 7456


1890#
發表於 09-7-31 20:57 |只看該作者
報到先 ..預產期係2010Mar,26
第一胎:loveliness:
已經去左健康院登記第一次產前檢查la
安排左8月12日檢查
我想問下 在健康院第一次產檢會做d咩架?
係咪會照B超? 因為8月中 BB 有8weeks啦
係咪需要照bb心跳?
男朋友可唔可一齊睇呢?

thank回應一下:D


大宅

積分: 2154


1891#
發表於 09-7-31 22:24 |只看該作者
眨下眼就Friday Night,放2日假,返1日工,跟住就係見醫生的大日子!


男爵府

積分: 9674


1892#
發表於 09-7-31 22:43 |只看該作者
我都去h&m買左幾件孕婦衫,唔知點解我而家已經肚突突咁,最慘又唔講得住,朋友問起先尷尬,唯有猛話自己肥左(雖然都係事實)
原帖由 circlef 於 09-7-31 15:23 發表
其實H&M 都有孕婦裝,都幾好架!牛仔褲都係呢個價錢倒咋


男爵府

積分: 9674


1893#
發表於 09-7-31 22:44 |只看該作者
我做產檢時都有問過醫生,佢話可以照做facial,不過唔好做機同埋用香薰油嗰啲~~
原帖由 Tabo63 於 09-7-31 15:23 發表
facial : 有, 之前我肽第1胎都有去做facial. 不過, 你要話佢知你大肚, 有d位佢就會曉吾好按(費事影響個胎)

我個friend仲去做大肚按摩tim !


男爵府

積分: 9674


1894#
發表於 09-7-31 22:45 |只看該作者
係呀,我試過有次唔舒服搭的士嘔到九彩
多得司機叔叔比左支白花油我搽下先撐到番屋企咋~~
原帖由 pandabobo 於 09-7-31 20:43 發表
白花油真係好用架! 雖然臭, 但搽左真係舒服好多!


別墅

積分: 827


1895#
發表於 09-8-1 00:18 |只看該作者
原帖由 橫濱女 於 09-7-31 07:51 發表
你個胎囊幾大?醫生說係幾多周?分享下D數據。thanks!


hihi,

我7w1d, 1.23cm
今日去左book kwh, 第一次產檢係28/9, 而c+我就book左張國良28/8, pwh oscar就係4/9, 希望一切順利啦~~~


別墅

積分: 672


1896#
發表於 09-8-1 10:52 |只看該作者
Hi 各位,

我已經腸胃炎3天, 昨天隱唔住睇 c+, 醫生嘩 BB 正常, 我食左兩次藥就唔再食, 怕到會影響 BB


大宅

積分: 2291


1897#
發表於 09-8-1 11:28 |只看該作者
歡迎...歡迎..
第一次產檢....我就答唔到妳啦...因為我要9月先第一次產前檢查.
基本上照超聲波, 會睇到bb心跳 (即一點閃下閃下)..
e生會同妳準備好之後, 再叫妳的另一半去睇.....


原帖由 bb0930 於 09-7-31 20:57 發表
報到先 ..預產期係2010Mar,26
第一胎:loveliness:
已經去左健康院登記第一次產前檢查la
安排左8月12日檢查
我想問下 在健康院第一次產檢會做d咩架?
係咪會照B超? 因為8月中 BB 有8weeks啦
係咪需要照bb心跳?
男朋 ...


大宅

積分: 2291


1898#
發表於 09-8-1 11:31 |只看該作者
宜家都仲係想作嘔...係咪應該等到三個月...穩定d先好做facial 呢??


原帖由 sppchocho 於 09-7-31 22:44 發表
我做產檢時都有問過醫生,佢話可以照做facial,不過唔好做機同埋用香薰油嗰啲~~


大宅

積分: 2291


1899#
發表於 09-8-1 11:34 |只看該作者
哈哈...妳講肥美...我會諗起燒鵝....
不過...d BB真係好肥o都o都... 又笑得好開心....



原帖由 pandabobo 於 09-7-31 20:52 發表
D BB好肥美啊! 令人會心微笑


大宅

積分: 2291


1900#
發表於 09-8-1 11:37 |只看該作者
唔緊要啦...都時可能好多..親朋好友...會送俾妳!!
而且, 間唔中扮下男仔...都好可愛



原帖由 pandabobo 於 09-7-31 20:42 發表
哇! 真係好貴啊! BB衫我唔擔心, 因為我媽咪一早問人地留定舊衫, 堆到成個櫃都係啊! 不過多數係男仔, 話我會生男喔! 激死!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo