立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4605
原帖由 short 於 09-7-23 13:47 發表 應該係勁慳家, 有次比左D過期我, 我同佢講番佢先知,天而家就次次叫你睇下有無過期, 不過過期都吾驚, 我只係0羅又吾會用,(全部比99拎返大陸比村D女人) ...
男爵府
積分: 9038
原帖由 ~小彤~ 於 09-7-23 14:07 發表 乜建康院有套套買架, 真係唔知喎, 咩牌子黎架?
伯爵府
積分: 16607
原帖由 好好笑 於 09-7-23 14:11 發表 佢地唔講我都唔知, 所以佢地講我搭唔到爹.
原帖由 patajojo 於 09-7-23 14:09 發表 大陸賣得好貴咩 ??? 定冇錢買 ~~ 呢D野都要拎返去...
原帖由 short 於 09-7-23 13:15 發表 最主要係如果賣左層樓, 99可能連住既地方都無埋, 姑奶錢到左手, 99已無價值, 實叫99走, 但層樓一日未賣姑奶都要睇住99, 而c6又吾想同佢亞媽住, 所以暫時唯有係0甘拖住, (剩係玩死我) ...
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:12 發表 車, 或者你唔需要用呢???
積分: 4788
原帖由 cchingmom 於 09-7-23 14:20 發表 又講呢D衰野...
積分: 2440
原帖由 好好笑 於 09-7-23 14:13 發表 一係佢 99 連呢d野都貪心, 一係佢 99 扮闊佬.
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:14 發表 講真, 就算你99俾姑9呃, 都係佢自己拎來, 無得怨. 反而, 你應該好好同c6相量下, 搬出去住囉. 提外話, 層樓既名係你99同c6聯名嗎????
積分: 8032
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:29 發表 什嘜牌
原帖由 short 於 09-7-23 14:28 發表 吾係聯名, 但有份供樓
原帖由 patajojo 於 09-7-23 14:30 發表 我見家計會係杜雷c架 ... 唔知幾錢呢 ~
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:31 發表 頂....你向c+生b...緊係無黎d福利啦
原帖由 short 於 09-7-23 14:31 發表 大陸條村好落後有呢D野買0架, 所以99咪當人情送比人0羅
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy