立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4204
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:37 發表 19/6 Gathering Time: 1:00-3:30 yuhangmum bduck bbyeebb fionbabynok miemiedongdong Ahmibobo Methy butterflytree 甄丁噹 mamabeanie missy 大奶奶 square72 JJVV
男爵府
積分: 9875
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:58 發表 我想講好耐,square72自從生咗之後,都無再喺1001會出現過,我有諗過佢係咪好忙,湊兩個無時間上網呢.但我又見佢喺第二度講嘢喎.
積分: 9185
原帖由 JJVV 於 10-6-17 11:38 發表 我生完bb就膝蓋痛啦, 最勁個陣真係sofa座完起身都pain........係呀, 食個D 鈣片好好多...
積分: 2312
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:01 發表 not sure. 不過以前要返工﹐又上網唔肯zzz... 宜家日日係屋企陪阿女﹐得閒就zzz 返~
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:03 發表 好嘢~ 好多BBs Renee都來, good~ 佢係大姐姐~ 大奶奶帶唔帶大仔嚟?
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:03 發表 可能我近來多用咩帶,有時腰骨痛~
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:53 發表 大家今日working?
子爵府
積分: 11775
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:07 發表 我可能抱女既姿勢唔arm... 要就住佢﹐今天條腰骨好唔妥﹐反而陀住佢果時冇咁痛法.
侯爵府
積分: 20711
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:56 發表 我就有包佢冲凉, 洗頭水... m巾就無包, 但我見之前用凈d...我又未m來就俾咗佢
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:03 發表 有原因架~ 最近我同佢MSN過先知個原因^^ BTW, 大家平時都msn?
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 12:02 發表 会唔会好勁"椰油"味? 有時我会put it nice同佢講, 因為要湊BB, 所以用品D味唔好禁濃..............
原帖由 square72 於 10-6-17 12:10 發表 做咩咁話人地wor~~ 細佬出世後... 係頭2個月我都有上去1001...只係3月尾開始再番工後.. 少咗時間... 有一段時間我直頭冇上bk... 係近排又再上番... 但我因為懶.. 同冇咁多時間追post la.. 所 ...
積分: 2115
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:10 發表 想問小小私人問題,如唔放便可以不回答。 係唔係餵人奶,會遲D先未有M 如正常會幾時有M?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy