跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4204


1881#
發表於 10-6-17 12:03 |只看該作者
好嘢~ 好多BBs
Renee都來, good~ 佢係大姐姐~
大奶奶帶唔帶大仔嚟?
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:37 發表
19/6 Gathering

Time: 1:00-3:30

yuhangmum
bduck
bbyeebb
fionbabynok
miemiedongdong
Ahmibobo
Methy
butterflytree
甄丁噹
mamabeanie
missy
大奶奶
square72
JJVV

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1882#
發表於 10-6-17 12:03 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:58 發表
我想講好耐,square72自從生咗之後,都無再喺1001會出現過,我有諗過佢係咪好忙,湊兩個無時間上網呢.但我又見佢喺第二度講嘢喎.

有原因架~
最近我同佢MSN過先知個原因^^


BTW, 大家平時都msn?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1883#
發表於 10-6-17 12:03 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:58 發表
我想講好耐,square72自從生咗之後,都無再喺1001會出現過,我有諗過佢係咪好忙,湊兩個無時間上網呢.但我又見佢喺第二度講嘢喎.


唔係架..佢有同其他mama傾計架, 以前果d佢無搵好耐啦...


大宅

積分: 4204


1884#
發表於 10-6-17 12:03 |只看該作者
可能我近來多用咩帶,有時腰骨痛~
原帖由 JJVV 於 10-6-17 11:38 發表
我生完bb就膝蓋痛啦, 最勁個陣真係sofa座完起身都pain........係呀, 食個D 鈣片好好多...


22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 2312


1885#
發表於 10-6-17 12:04 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:01 發表

not sure.
不過以前要返工﹐又上網唔肯zzz...
宜家日日係屋企陪阿女﹐得閒就zzz 返~



講起靠想zzzzzz


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1886#
發表於 10-6-17 12:05 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:03 發表
好嘢~ 好多BBs
Renee都來, good~ 佢係大姐姐~
大奶奶帶唔帶大仔嚟?

嗚~~~

我都想抱大家既bb~~~~~~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1887#
發表於 10-6-17 12:07 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:03 發表
可能我近來多用咩帶,有時腰骨痛~

我可能抱女既姿勢唔arm... 要就住佢﹐今天條腰骨好唔妥﹐反而陀住佢果時冇咁痛法.

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1888#
發表於 10-6-17 12:07 |只看該作者
係,今日無假放~
原帖由 AsWife 於 10-6-17 11:53 發表

大家今日working?

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11775


1889#
發表於 10-6-17 12:09 |只看該作者
你小心喎,emma會越來越重,負荷會越來越大架.

原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:07 發表

我可能抱女既姿勢唔arm... 要就住佢﹐今天條腰骨好唔妥﹐反而陀住佢果時冇咁痛法.


侯爵府

積分: 20711


1890#
發表於 10-6-17 12:10 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 11:58 發表
我想講好耐,square72自從生咗之後,都無再喺1001會出現過,我有諗過佢係咪好忙,湊兩個無時間上網呢.但我又見佢喺第二度講嘢喎.


做咩咁話人地wor~~
細佬出世後... 係頭2個月我都有上去1001...只係3月尾開始再番工後.. 少咗時間... 有一段時間我直頭冇上bk...
係近排又再上番...
但我因為懶.. 同冇咁多時間追post la.. 所以先冇再入去同大家吹水... 反而其他topic 唔洗追就有留下言...
再者.. 因為某d 原因.. 而令我唔想係某d topic 出post..


大宅

積分: 4204


1891#
發表於 10-6-17 12:10 |只看該作者
想問小小私人問題,如唔放便可以不回答。
係唔係餵人奶,會遲D先未有M
如正常會幾時有M?
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:56 發表
我就有包佢冲凉, 洗頭水...
m巾就無包, 但我見之前用凈d...我又未m來就俾咗佢

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


侯爵府

積分: 20711


1892#
發表於 10-6-17 12:11 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:03 發表
好嘢~ 好多BBs
Renee都來, good~ 佢係大姐姐~
大奶奶帶唔帶大仔嚟?


Renee 姐姐唔嚟AR.. 我一個攪唔掂兩個AR..


子爵府

積分: 11775


1893#
發表於 10-6-17 12:11 |只看該作者
我平時有msn架....

原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:03 發表

有原因架~
最近我同佢MSN過先知個原因^^


BTW, 大家平時都msn?


大宅

積分: 4204


1894#
發表於 10-6-17 12:12 |只看該作者
又無"椰油"味.
但佢都會搽好味濃的Johnson lotion, 都係睡前至搽. BB又跟我地瞓,所以由得佢.
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 12:02 發表
会唔会好勁"椰油"味? 有時我会put it nice同佢講, 因為要湊BB, 所以用品D味唔好禁濃..............

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11775


1895#
發表於 10-6-17 12:13 |只看該作者
我唔係話你,掛住你啫...

原帖由 square72 於 10-6-17 12:10 發表


做咩咁話人地wor~~
細佬出世後... 係頭2個月我都有上去1001...只係3月尾開始再番工後.. 少咗時間... 有一段時間我直頭冇上bk...
係近排又再上番...
但我因為懶.. 同冇咁多時間追post la.. 所 ...


大宅

積分: 2115


1896#
發表於 10-6-17 12:15 |只看該作者
哈哈!我仲想幫你答...kaka

原帖由 square72 於 10-6-17 12:10 發表


做咩咁話人地wor~~
細佬出世後... 係頭2個月我都有上去1001...只係3月尾開始再番工後.. 少咗時間... 有一段時間我直頭冇上bk...
係近排又再上番...
但我因為懶.. 同冇咁多時間追post la.. 所 ...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1897#
發表於 10-6-17 12:15 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:10 發表
想問小小私人問題,如唔放便可以不回答。
係唔係餵人奶,會遲D先未有M
如正常會幾時有M?

每個人身體唔同~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1898#
發表於 10-6-17 12:16 |只看該作者
原帖由 square72 於 10-6-17 12:10 發表


做咩咁話人地wor~~
細佬出世後... 係頭2個月我都有上去1001...只係3月尾開始再番工後.. 少咗時間... 有一段時間我直頭冇上bk...
係近排又再上番...
但我因為懶.. 同冇咁多時間追post la.. 所 ...

oh~ long time no see~
Renee mama~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1899#
發表於 10-6-17 12:16 |只看該作者
小心d, emma隻左肶都重過我個囡的下莊~
(但今早現到佢隻肶仔好似大咗小小~)
同可能陀時,有飲桑寄生,現在小飲.
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:07 發表
我可能抱女既姿勢唔arm... 要就住佢﹐今天條腰骨好唔妥﹐反而陀住佢果時冇咁痛法.

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1900#
發表於 10-6-17 12:17 |只看該作者
只能在家msn, 公司block咗
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:03 發表
有原因架~
最近我同佢MSN過先知個原因^^

BTW, 大家平時都msn?

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo