想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7967


1881#
發表於 11-9-16 16:20 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 14:26
我叫左老公,今日帶錢返黎,出糧比佢啦! 每日都有可同的出錯,錯漏百出!我要看到實,實在是我的burden, ...

洗下奶樽,碗,煲炒米茶,煲薑水,燉湯,reheat food for me and沖涼,bb

你都OK啦, 我個陪月點我工人做晒紅危HIGHLIGHT果D, 佢就HEA 爆呀LUNCH都叫我工人COOK呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我好後期先知JAR , 因為我通常瞓到12點, 之前佢點我工人我唔知呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我懷疑我工人唔DO都係因為佢JAR !!!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 7967


1882#
發表於 11-9-16 16:23 |只看該作者
small531 發表於 11-9-16 16:06
但個時我係唔係屋企 都係收多30蚊JA WO...冇分屋企定係公司...

我唔知呀. 搞手話比運費就直送工商業區,
但如果送住宅區要多加30呀 !!!!!!!
咁我緊係唔比多30啦, 咁貴~~~


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1883#
發表於 11-9-16 16:25 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-16 16:23
我唔知呀. 搞手話比運費就直送工商業區,
但如果送住宅區要多加30呀 !!!!!!!
咁我緊係唔比多30啦, 咁貴~~~ ...
因為套野都幾重下...成4kg重...



哈哈


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1884#
發表於 11-9-16 16:49 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 26

睇黎好陪月難求,我應該叫我99去做陪月,佢very good





子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1885#
發表於 11-9-16 18:04 |只看該作者

引用:對唔住,比我呻下,我真係唔想再對住個陪月

原帖由 悅同 於 11-09-16 發表
對唔住,比我呻下,我真係唔想再對住個陪月啦!
乜你個陪月咁懶架!一睇就知佢唔想餵奶同洗樽啦!

我都冇俾叮叮食奶咀,佢成日都食手手架!每次見到,我都會say no同拎番佢隻手出嚟。其實我係唔係應該俾佢自由發展呢?




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1886#
發表於 11-9-16 18:08 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 18:04
乜你個陪月咁懶架!一睇就知佢唔想餵奶同洗樽啦!

我都冇俾叮叮食奶咀,佢成日都食手手架!每次見到,我都 ...
暫時比佢食住先啦....佢食手係因為係到探索緊...同埋覺得自己係存在...過多排就會唔食架啦...不過有d bb 係例外...到佢開始食腳...佢就應該唔會再食手...咁到時你再見到佢食...就要stop 佢...



哈哈


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1887#
發表於 11-9-16 18:10 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-16+13:40+我有

原帖由 small531 於 11-09-16 發表
爽爽都唔太like...所以已經戒左...而且仲唔會食手...hehe...
真好~
我e+買咗舊牙膠俾叮叮,希望佢咬牙膠唔好食手手。
不過佢拎嘢未係好穩,好難拎住自己玩。




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1888#
發表於 11-9-16 18:12 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-9-16+08:31+你

原帖由 hunghung215 於 11-09-16 發表
係係CHICCO邊款呀 ??
唔記得喎!返去影張相你睇啦~




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1889#
發表於 11-9-16 18:13 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-16+12:08+餵奶

原帖由 hunghung215 於 11-09-16 發表
我一一(佢個名呀)係冷氣精,
一定要開冷氣比佢, 否則嘈到拆天!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
一一?唔係紅荳b咩!?




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1890#
發表於 11-9-16 18:16 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-9-16+18:04+乜

原帖由 small531 於 11-09-16 發表
暫時比佢食住先啦....佢食手係因為係到探索緊...同埋覺得自己係存在...過多排就會唔食架啦...不過有d bb 係 ...
我以為佢出牙,牙肉痕添~
佢拿起手,紗巾都會咬!




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1891#
發表於 11-9-16 18:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+small531+於+11-09-16+發表暫

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-16 發表
我以為佢出牙,牙肉痕添~
佢拿起手,紗巾都會咬!
b豬俾咩佢都放入口,係對個牙膠冇興趣




侯爵府

積分: 21177


1892#
發表於 11-9-16 18:40 |只看該作者
剛剛拎d蛋,打算派比人,原來個陪月煲儂曬d蛋,煲散曬d蛋,照樣放落去d醋果度,d蛋唔要得,d散蛋黃整到成煲醋都係蛋花。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1893#
發表於 11-9-16 18:43 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 15:11
咁一日黎幾耐?

2 hrs
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1894#
發表於 11-9-16 18:45 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-16+14:26+我叫左老

原帖由 hunghung215 於 11-09-16 發表
洗下奶樽,碗,煲炒米茶,煲薑水,燉湯,reheat food for me and沖涼,洗bb衫

你都OK啦, 我個陪月點我工 ...
咁請佢黎做乜?真係好衰




伯爵府

積分: 17022


1895#
發表於 11-9-16 18:45 |只看該作者

引用:睇黎好陪月難求,我應該叫我99去做陪月,佢

原帖由 黃二少奶 於 11-09-16 發表
睇黎好陪月難求,我應該叫我99去做陪月,佢very good
佢肯做我一定請




伯爵府

積分: 17022


1896#
發表於 11-9-16 18:46 |只看該作者

引用:剛剛拎d蛋,打算派比人,原來個陪月煲儂曬d

原帖由 悅同 於 11-09-16 發表
剛剛拎d蛋,打算派比人,原來個陪月煲儂曬d蛋,煲散曬d蛋,照樣放落去d醋果度,d蛋唔要得,d散蛋黃整到成 ...
搞錯!真係激死人




伯爵府

積分: 17022


1897#
發表於 11-9-16 18:47 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-9-16+15:11+咁一

原帖由 悅同 於 11-09-16 發表
2 hrs
2hrs 做下家務都好夠




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1898#
發表於 11-9-16 18:54 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 18:40
剛剛拎d蛋,打算派比人,原來個陪月煲儂曬d蛋,煲散曬d蛋,照樣放落去d醋果度,d蛋唔要得,d散蛋黃整到成 ...

你真係快d炒左佢把喇..真係越幫越忙


伯爵府

積分: 17022


1899#
發表於 11-9-16 18:58 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-16+18:40+剛剛拎d

原帖由 sasa888 於 11-09-16 發表
你真係快d炒左佢把喇..真係越幫越忙
佢今日炒架啦




男爵府

積分: 7967


1900#
發表於 11-9-16 19:12 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 18:13
一一?唔係紅荳b咩!?

幣, 爆光TIM !!!!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo