想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1881#
發表於 11-9-30 09:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+currymama+於+11-09-30+發表m

原帖由 janistang06 於 11-09-30 發表
係呀係呀!過版好啲

各位jm,妳地好呀!
唔使喊喎!我上個月遲你一日d1,今個月就早你一日,大家一齊再努力過啦!之前好似見你話c6整親,冇大礙嗎?




大宅

積分: 3149


1882#
發表於 11-9-30 09:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janistang06+於+11-09-30+發

原帖由 currymama 於 11-09-30 發表
唔使喊喎!我上個月遲你一日d1,今個月就早你一日,大家一齊再努力過啦!之前好似見你話c6整親,冇大礙嗎? ...
Currymama, 多謝妳記得我呀!
即係妳21/9 day 1. ?
差不多要開工bor~~Heehee ....


謝謝問候我c6呀~~佢仲未好返
(即是仲未可以開工>__< )

我而家又要起身陪佢去洗傷口了~~~




大宅

積分: 3149


1883#
發表於 11-9-30 09:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janistang06+於+11-09-30+發

原帖由 currymama 於 11-09-30 發表
唔使喊喎!我上個月遲你一日d1,今個月就早你一日,大家一齊再努力過啦!之前好似見你話c6整親,冇大礙嗎? ...
Currymama, 多謝妳記得我呀

即係妳21/9 day 1 ?
差不多開工喇bor~~~


妳真係有心呀!多謝妳~~
我c6 好返好多了,但仍未完全康復
(所以我地仲未開得工

我又係時候叫醒佢陪佢去洗傷口了~~~




大宅

積分: 3149


1884#
發表於 11-9-30 09:15 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

哎呀呀~~~~
我以為post唔到,重新打過個msg Tim





男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1885#
發表於 11-9-30 09:19 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 08:42
morning every jm~ 艾瘋已經邁向梗190頁,slide到我傻左,我地係咪應該過版喇?



...

早呀~尋日打風有咩攪呀~?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1886#
發表於 11-9-30 09:20 |只看該作者
siuwan 發表於 11-9-29 23:02
Hi~~everybody~~我係新加入架,day 1係22/8,circle 28day,已經check左兩次無bingo啦,但又無感覺黎M,勁失 ...

hello~~~唔水喊,繼續努力~!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1887#
發表於 11-9-30 09:22 |只看該作者
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-30 09:23 編輯
janistang06 發表於 11-9-30 08:47
係呀係呀!過版好啲

各位jm,妳地好呀!

早呀~記得~~~
我失敗果陣都有喊過,但係龍b等緊你,等c6好返再黎過~!!!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1888#
發表於 11-9-30 10:00 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-30 09:19
早呀~尋日打風有咩攪呀~?
d7完m即刻就燉左媽媽秘方白鳳丸,d8開始就用紅d有勁淺控,尋日d9就燉左花膠,紅d就深左少少,轉頭用艾瘋upload比大家睇下!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1889#
發表於 11-9-30 10:04 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 10:00
d7完m即刻就燉左媽媽秘方白鳳丸,d8開始就用紅d有勁淺控,尋日d9就燉左花膠,紅d就深左少少,轉頭用艾瘋up ...

白鳳丸功效果然好堅喎~!!!咁快就深色~~~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1890#
發表於 11-9-30 10:04 |只看該作者
janistang06 發表於 11-9-30 09:13
Currymama, 多謝妳記得我呀

即係妳21/9 day 1 ?
唔水多謝!最緊要你都記得我!哈哈~

你c6要幾耐先復原呀?到時再努力過啦!呢段時間養好自己身體先,到時一擊即中!
祝你c6快快好返同你開工!
更加祝你早日中獎呀!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1891#
發表於 11-9-30 10:06 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

21/9 d1,這是d8紅d結果~
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1892#
發表於 11-9-30 10:07 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

再唻尋日d9紅d結果~
myphoto.jpg




大宅

積分: 2708


1893#
發表於 11-9-30 10:13 |只看該作者
我琴日打風去咗奥海城逛!c6淨係掛住抱住個仔急步行,唔理我天雨路滑行得慢! 激死我!


大宅

積分: 2708


1894#
發表於 11-9-30 10:14 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

可能好快變深粗! 加油!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1895#
發表於 11-9-30 10:14 |只看該作者
早晨~~~~~
追post又追到我氣咳


大宅

積分: 2708


1896#
發表於 11-9-30 10:16 |只看該作者
我用i-phone上BK, 成日都話連唔到數據,又成日upload唔到相! 所以唔鍾意用i-phone 上!


大宅

積分: 2708


1897#
發表於 11-9-30 10:53 |只看該作者
我個同事之前問我出年6/7月會唔會放假,佢諗住放三個星期! e家計計吓我會嗰段時間放產假,我仲諗住放多2星期大假! 咁你地話我應唔應該e家話定佢聽? 我聽到佢好似book緊機票! 但我又想穩定d先講! 因為我地個section得我哋兩個人,老細應該唔會比兩個一齊放假! 担心ing~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1898#
發表於 11-9-30 11:08 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 10:53
我個同事之前問我出年6/7月會唔會放假,佢諗住放三個星期! e家計計吓我會嗰段時間放產假,我仲諗住放多2星期 ...
你放產假簡直就係大哂啦!我覺得你可以比d暗示你partner,因為到時冇得放佢又book哂野又真係好慘,你嘗試話佢知你既生仔大計,好可能到時係產假中,但係就要遲少少先firm到,問佢過多一兩個月先book或者hold住先唔confirm住得唔得啦!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1899#
發表於 11-9-30 11:11 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-30 10:16
我用i-phone上BK, 成日都話連唔到數據,又成日upload唔到相! 所以唔鍾意用i-phone 上! ...
我都唔鍾意用艾瘋上bk,因為唔夠update又slide到手軟,但我唔太識用電腦upload相,而且相都o係艾瘋度,禁個掣方便過整落電腦再upload囉!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1900#
發表於 11-9-30 11:13 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-30 10:07
再唻尋日d9紅d結果~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo