想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17022


1881#
發表於 11-10-11 10:03 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 08:54
係唔係佢天生瘦底?
高高地....
好似我減完肥咁上下既身型


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1882#
發表於 11-10-11 10:04 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 10:02
都係既.....
我唔想有太大壓力
有就有...

都係冇得強求既..有就有冇就冇嫁喇...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1883#
發表於 11-10-11 10:05 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 09:02
有時如果有人用緊,要等好耐~

都係嫁, 所以有時係車到餵lor..


伯爵府

積分: 17022


1884#
發表於 11-10-11 10:05 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 08:54
啱啱嗰個星期日,c6又截咗唔俾6299嚟!good job~ 不過,佢開始有d微言喇,話我父母就可以個個星期嚟!mout ...

6299同自己mami二樣野黎架喎
呀媽會煲野你食
99淨係識玩bb


伯爵府

積分: 17022


1885#
發表於 11-10-11 10:12 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 10:04
都係冇得強求既..有就有冇就冇嫁喇...

係呀....
好似$$咁....
都係冇得強求既
有就有冇就冇嫁喇



水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1886#
發表於 11-10-11 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃二少奶+於+11-10-10+發表係

原帖由 KiKiWitch 於 11-10-11 發表
啱啱嗰個星期日,c6又截咗唔俾6299嚟!good job~ 不過,佢開始有d微言喇,話我父母就可以個個星期嚟!mout ...
所以我覺得你態度都唔可以太強硬,冇謂因為咁同c6嘈




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1887#
發表於 11-10-11 11:06 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 10:03
公司有間餵奶室, 時間我諗lunch 泵一次(12:00), 如果可以就3:30-4:00 再泵多次, 18:30返到屋企就埋身, 唔 ...

點解21:00 & 24:00唔埋身呀?


伯爵府

積分: 17022


1888#
發表於 11-10-11 11:11 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 10:03
公司有間餵奶室, 時間我諗lunch 泵一次(12:00), 如果可以就3:30-4:00 再泵多次, 18:30返到屋企就埋身, 唔 ...
咁好既....


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1889#
發表於 11-10-11 11:19 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 11:06
點解21:00 & 24:00唔埋身呀?

因為佢7點食完大約10點先比埋最後一支奶佢..但係我諗泵多d好d所以21:00再泵一次, 到24:00 臨訓前再泵清先訓呢個時間小嵐應該訓左喇!!!


男爵府

積分: 7967


1890#
發表於 11-10-11 11:50 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶 發表於 11-10-10 14:20 我

原帖由 OKb 於 11-10-10 發表
我而家仲肥過未有果時,okb5-10個月晚晚醒好多次,我都無廋,可能當初諗住餵人奶食多d食多d,咁樣就一路好肥落 ...
湊B己經係好勁運動量啦!我呢2個幾月向屋企行走次數-定多過以前三年總和,曰曰起身打開眼都好似尋曰做左10個鐘運動甘牙




男爵府

積分: 7967


1891#
發表於 11-10-11 11:50 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶 發表於 11-10-10 14:20 我

原帖由 OKb 於 11-10-10 發表
我而家仲肥過未有果時,okb5-10個月晚晚醒好多次,我都無廋,可能當初諗住餵人奶食多d食多d,咁樣就一路好肥落 ...
湊B己經係好勁運動量啦!我呢2個幾月向屋企行走次數-定多過以前三年總和,曰曰起身打開眼都好似尋曰做左10個鐘運動甘牙




男爵府

積分: 7967


1892#
發表於 11-10-11 11:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 gangting 於 11-10-10 發表我

原帖由 黃二少奶 於 11-10-10 發表
咁我而家個肚腩都細過我未有bb之前,計落都賺咗
我得返24寸半腰乍
不過仲有少少肚腩




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1893#
發表於 11-10-11 12:09 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-11 10:03
高高地....
好似我減完肥咁上下既身型

咁你有望第日收番個肚喎!! GOOD!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1894#
發表於 11-10-11 12:13 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 10:47
所以我覺得你態度都唔可以太強硬,冇謂因為咁同c6嘈

我態度其實唔算強硬, 我係咦咦哦哦C6咁啫~
星期五嗰晚, 我就問定佢99係唔係星期日又要嚟
佢已經feel到我唔老黎, 就話會推咗佢, 叫我唔使再哦佢
我都有同c6講, 唔係唔俾佢阿媽嚟, 只要佢講得掂99, 只嚟幾個鐘, 俾番個夜晚時間我抖抖氣, 我都ok


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1895#
發表於 11-10-11 12:14 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 11:19
因為佢7點食完大約10點先比埋最後一支奶佢..但係我諗泵多d好d所以21:00再泵一次, 到24:00 臨訓前再泵清先 ...

icic~
e+儲咗幾多奶呀?


伯爵府

積分: 17022


1896#
發表於 11-10-11 12:21 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 11:52
我得返24寸半腰乍
不過仲有少少肚腩

好瘦呀.....
我最小十年以上未試過咁幼


伯爵府

積分: 17022


1897#
發表於 11-10-11 12:22 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 12:13
我態度其實唔算強硬, 我係咦咦哦哦C6咁啫~
星期五嗰晚, 我就問定佢99係唔係星期日又要嚟
佢已經feel到我唔 ...
仲有唔好咁多野講....


伯爵府

積分: 17022


1898#
發表於 11-10-11 12:23 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 12:09
咁你有望第日收番個肚喎!! GOOD!

希望靠羊腸線搞得掂....
不過唔敢奢望


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1899#
發表於 11-10-11 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃二少奶+於+11-10-10+發表咁

原帖由 hunghung215 於 11-10-11 發表
我得返24寸半腰乍
不過仲有少少肚腩
你本身瘦底嘛,羨慕死人




男爵府

積分: 7967


1900#
發表於 11-10-11 12:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hunghung215 於 11-10-11 發

原帖由 黃二少奶 於 11-10-11 發表
你本身瘦底嘛,羨慕死人
但係好辛苦,加埋要抱BB重量,負荷唔輕架,好易扭親




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo