親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1453


1881#
發表於 06-6-25 23:06 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
hay,

你記唔記得之前係咪有媽咪提過有隻什麼青春pass呀 ?-( ?


咪係我囉!

但我早幾日再 search 多 D 資料, 原來只侷限「普通列車」咋!


男爵府

積分: 8507


1882#
發表於 06-6-25 23:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

咩係普通列車呀?

咁想問吓如果會day trip去小樽+幾日嘅spp市內觀光,應該買welcome pass+地鐵任搭pass(800yen)呀?

hay03 寫道:

咪係我囉!

但我早幾日再 search 多 D 資料, 原來只侷限「普通列車」咋!
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 7420


1883#
發表於 06-6-25 23:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


Wow! 開始有人出發啦! 真係未出發先興奮呀
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


1884#
發表於 06-6-25 23:23 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


Ivyl

好似有隻係spp 市內地下鐵+ 巴士任搭 1000yen 喎

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1885#
發表於 06-6-25 23:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl,

普通列車即是站站停, 去短途就無問題; 但如由札幌到富良野坐普通列車就會比特急列車的時間長架啦, 因為特急唔會站站停架, 而係會飛站架!特急車程短、但車票相對會貴些!

小樽 WELCOME PASS 係 1,500 YEN 1 日呀!

http://www2.jrhokkaido.co.jp/global/chinese/railpass/welcome.html


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1886#
發表於 06-6-26 00:16 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

有英文架喎,我send 去時問,我住tokyo inn,邊個outlet最近,佢地就比邊個我咋∼∼tocoo 我choose最平既 s class咋∼∼
Ivyl 寫道:
731mon,

我睇唔明d日文呀,你點book架?同埋你係邊隻車&哪裡pick up呀?

[quote]
731mon 寫道:
唔係呀, 我租 細 cc 既車, 都係 36500yen = 7 days 咋~~ 我覺得真係好平呀 [quote]
[/quote]


男爵府

積分: 5769


1887#
發表於 06-6-26 00:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl
係ar.. Tocco有英文架...比起舊年減了成千円一日...好抵呀...我地兩個大人加埋開四日車遊道東,仲平過買pass幾千円呀...

我想問welcome pass係咪真係可以分兩日用...我地札幌只係玩兩個半日,第一晚同埋函館回程果晚...小樽就一整日,咁應唔應該買呢個pass呢?

其實,我估我札幌坐地鐵或bus只會去sapporo factory...另外會係函館回程去埋百合原公園
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 1026


1888#
發表於 06-6-26 09:12 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

你就快出發啦!祝你旅途愉快!
該用戶已被刪除

1889#
發表於 06-6-26 10:37 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1713


1890#
發表於 06-6-26 10:48 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我係 North Wing Rent a Car book 左架 1500cc S Class, 6 days = Y24,000, 加Drop-off charge Y3,150, TOTAL = Y27,150. 我會係富良野拿車,千歲機場交車。 我都吳知道點解我會甘平呢? 我在他們website book車個頁見有個special offer 的logo, 就book左啦,希望無什麽click-clark啦。

[quote]
731mon 寫道:
唔係呀, 我租 細 cc 既車, 都係 36500yen = 7 days 咋~~ 我覺得真係好平呀
vkzone 寫道:
Smilesun
請問你租車點樣可以咁平?
我係http://www.mazda-rentacar.co.jp/chargeinfo/index.html網站見到租一日都要$15750啊!? 同埋你點樣book車呀?


大宅

積分: 1453


1891#
發表於 06-6-26 10:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ms.M,

可否話我知車行的 web-site 呢?


大宅

積分: 4455


1892#
發表於 06-6-26 10:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

嘩, 陸續有人出發真係又開心又緊張, 我地紙上談兵咗咁耐, 終於有人實戰, 好期待早出發嘅family返黎後嘅分享呀.

係喎, 我地個出發日期表吓吓都要摷好耐先搵返出黎, 有冇辦法將佢post係p.1呀. Smilesun, 你幫唔幫到呀, 咁大家都易搵d喎.

早排好似有人問過旭山動物園有冇機動遊戲, 我當時話冇, 但尋晚再上佢個website發現有呀, 我諗我個女會好happy呀.

我尋晚的起心肝砌埋個itinerary, 終於北海道部分已complete(連埋budget expenses, 真係嚇親自己 ), 呢2日會砌埋東京部分, 其實東京部分好易, 成日都去, 不過都係有個預算邊日去邊到好D嘅

大家又砌成點呀.


大宅

積分: 1453


1893#
發表於 06-6-26 11:02 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925,

叫做砌好個 tinerary 啦, 我又係見到個 budget 打左個突呀!

依家係諗緊去邊到食野又抵又平又好味!


大宅

積分: 1713


1894#
發表於 06-6-26 11:03 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

另外想問大家函館酒店有什麽心水呀? 我會有兩晚係涵館,但而家酒店還未有著落。想book 夢空館,但位置好似不方便,Tokoyo Inn朝市前fully booked, Tokoyo Inn 大門 有位比我,但我不知道好不好,有沒有人住過? 而且我想住有點特色的酒店。 請問有沒有人可以比點意見?

ChristyBB
我同你有同一問題,而家15/16吳知住兩晚涵館好定去二世古好,我看過Milky-house個web-site,覺得真係好正,好多野玩,又幫我地安排好曬。 你而家最後決定點呀?


大宅

積分: 1713


1895#
發表於 06-6-26 11:11 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

http://www2.tocoo.jp/?file=rentcar_inbound/mazda/mazda_special/main
[quote]
hay03 寫道:
可否話我知車行的 web-site 呢?


大宅

積分: 1453


1896#
發表於 06-6-26 11:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

妳是從那處看到富良野的 outlet 呢?

Ms.M 寫道:
http://www2.tocoo.jp/?file=rentcar_inbound/mazda/mazda_special/main
[quote]
hay03 寫道:
可否話我知車行的 web-site 呢?


大宅

積分: 1713


1897#
發表於 06-6-26 11:29 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

自己填就得架啦。 詳細情形,看Tacoo給我的reply啦。

Thank you for your car rental application to our
Japanese Department.

We would be very much appreciated if you can send us new application through English site since we must have your International driving license & your credit card details for foreigners.

Please make a note of North Wing Rent A Car at Frurano for pick up place since English site does not handle North Wing Rent A Car.


[quote]
hay03 寫道:
妳是從那處看到富良野的 outlet 呢?


大宅

積分: 1453


1898#
發表於 06-6-26 11:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ms.M,

唔該哂!


男爵府

積分: 8507


1899#
發表於 06-6-26 11:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

731mon & smilesun,

哎,我都係晌tacoo book車&confirm咗,但後尾千辛萬苦book到酒店改咗行程,點知輪到架車extend唔到,係mazda所有嘅class都俾唔到我呀,叫我轉nissan,貴好多 :-( ,last friday applied咗但e+仲未收到confirmation.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


1900#
發表於 06-6-26 12:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl,

妳係唔係用 YAHOO 架?妳留意下係雜件箱的 FOLDER 喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo