想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1881#
發表於 12-8-31 10:42 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 10:16
其實我已間中FEEL到亞B踢我啦...不過仲未係日日都FEEL到...其實亞B踢人都幾大力架...妳哋宜家就日日都想佢 ...
其實整個孕期最sweet就係胎動嘅時候, 真係感覺到同BB有connection


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


1882#
發表於 12-8-31 10:43 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:38
我尋晚睇書先話阿b最活躍係夜晚, 到時真係無覺好瞓嘞

我同事都係咁講, 佢仲話叫我慢慢享受添mouth:


伯爵府

積分: 15109


1883#
發表於 12-8-31 10:44 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-8-31 10:42
希望啦, 不過好好笑, 尋晚半夜3:15起身去vv, 突然諗起如果第時晚晚要起身餵奶都幾慘, 對眼係完全凈唔開架
...

唔怕, 如果餵人奶, 阿b會自然識搵黎食架嘞


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1884#
發表於 12-8-31 10:44 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 10:29
係呀...不過如亞B鍾意夜晚先嚟同妳玩...妳就...嘻嘻...肯定無得瞓...到時又唔夠膽同亞B講唔好郁喎...因為 ...
要教吓佢, 而家係夜晚, 要一齊休息, 日頭先起身玩啦
不過如果佢郁得過多, 都要注意吓. 怕係缺氧呀嘛


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1885#
發表於 12-8-31 10:45 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:41
今日唔記得帶萍果, 得個金奇異果
咁一陣買杯乳酪咪豐富D囉

點評

Purybaby  但我想留番食屋企果隻嘛, 發現左隻好好味既, 但taste先有  發表於 12-8-31 10:48


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1886#
發表於 12-8-31 10:45 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:38
我尋晚睇書先話阿b最活躍係夜晚, 到時真係無覺好瞓嘞
我記憶中大囡時夜晚我係瞓到覺0架, 佢真係日頭先活動


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1887#
發表於 12-8-31 10:46 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-8-31 10:42
希望啦, 不過好好笑, 尋晚半夜3:15起身去vv, 突然諗起如果第時晚晚要起身餵奶都幾慘, 對眼係完全凈唔開架
...
瞇住眼都係咁餵0架喇, 慢慢會習慣


伯爵府

積分: 15109


1888#
發表於 12-8-31 10:47 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續二

大家真係要好好注意情緒,孕書成日提呢樣嘢,對阿b影響好大
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1889#
發表於 12-8-31 10:47 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:44
唔怕, 如果餵人奶, 阿b會自然識搵黎食架嘞
嗯, 如果就到姿勢, 可以瞓晌度餵添, 不過要小心d


伯爵府

積分: 15109


1890#
發表於 12-8-31 10:47 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續二


myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15109


1891#
發表於 12-8-31 10:47 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續二

再續
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1892#
發表於 12-8-31 10:48 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 10:31
謝謝, 明白晒了, 不過, 其實去邊度買有最多款嫁

我用緊果隻都好似有唔少款架...妳去睇下

www.010maternity.com



侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


1893#
發表於 12-8-31 10:50 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-8-31 10:46
瞇住眼都係咁餵0架喇, 慢慢會習慣

到時佢一喊, 唔想醒都唔得啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


1894#
發表於 12-8-31 10:51 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-8-31 10:42
希望啦, 不過好好笑, 尋晚半夜3:15起身去vv, 突然諗起如果第時晚晚要起身餵奶都幾慘, 對眼係完全凈唔開架
...

怕咩啫...到時佢自己會搵食...妳半夢半醒咁餵佢就得啦....不過就一定要掃風呀...呢個程序一定唔可以偷懶架


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1895#
發表於 12-8-31 10:51 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:47
大家真係要好好注意情緒,孕書成日提呢樣嘢,對阿b影響好大
嗯嗯, 所以, 返工嘅同學仔, 老細發難就當佢唱歌啦, 千祈唔好比佢影響到


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1896#
發表於 12-8-31 10:52 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-8-31 10:50
到時佢一喊, 唔想醒都唔得啦
相信自己, 到時就會頂得住呢


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1897#
發表於 12-8-31 10:53 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 10:51
怕咩啫...到時佢自己會搵食...妳半夢半醒咁餵佢就得啦....不過就一定要掃風呀...呢個程序一定唔可以偷懶架 ...
睇吓你c6到時點, 可以叫c6幫手掃風
不過我嗰時就自己搞掂晒, 睇怕今次都係咁


大宅

積分: 3724


1898#
發表於 12-8-31 10:53 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續二

尋日唔記得講,我去惠康買嘢,見到蒙牛$9.9一pack,不過食用日期係13年4月,應該期限短,先做特價,如果飲到蒙牛嘅去睇下附近嗰間有無啦,我買咗1pack煮麥皮




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


1899#
發表於 12-8-31 10:54 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-8-31 10:53
尋日唔記得講,我去惠康買嘢,見到蒙牛$9.9一pack,不過食用日期係13年4月,應該期限短,先做特價,如果飲到 ...
自從蒙牛 之前出事我哋都冇買過喇

點評

Purybaby  我都係呀, 以前飲佢隻金裝架  發表於 12-8-31 10:55


大宅

積分: 1692


1900#
發表於 12-8-31 10:54 |只看該作者
個肚突然漲實,好頂好辛苦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo