母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1881#
發表於 12-11-30 06:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-28+發表同你

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-30 發表
我仔昨晚又係成2點先瞓,剛剛5:20又要飲奶。真係超攰瞓。但見都起左身,泵一陣睇下仲有幾多先

...
今日好少少,琴時1點訓, 捱到6點就喊,希望漸漸正常返啦




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


1882#
發表於 12-11-30 06:40 |只看該作者

引用:内疚地泵咗420+ml+出來,啦到好d再瞓过先

原帖由 sze.gloria 於 12-11-30 發表
内疚地泵咗420 ml 出來,啦到好d再瞓过先
420ml?!! 真係好多


珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


1883#
發表於 12-11-30 06:44 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

bb的啜力真係好勁。頭先bb啜完,泵左半個鐘都係得半安左右咋


珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


1884#
發表於 12-11-30 06:47 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

而家真係要瞓下, good night



男爵府

積分: 5696


1885#
發表於 12-11-30 07:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-30+發表

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-30 發表
420ml?!! 真係好多
可能晚餐係1片煎日式三文魚和節瓜大眼雞湯卦最尾清埋係440.....又以為清完.....洗完,steam 完,....左邊件衫濕晒,原來未清晒,按實乳頭,停一停先得,衫都要換过


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1886#
發表於 12-11-30 08:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Supan+於+12-11-29+發表好慘B

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-30 發表
我阿b而家3個月,都仲要半夜食奶,但成日都係食一陣又瞓,似係要人肉奶咀。試過比奶咀佢唔要。

...
我都係因為驚返工無精神, 所以停左半夜泵奶,尤其係返工前有一小段時間女女不定時起身,最慘有時係一泵完佢就醒,而健康院姑娘都話如果日頭泵夠俾bb第二日食,就唔好再起身泵喇,就係咁我就停左半夜。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1887#
發表於 12-11-30 08:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-29+發

原帖由 scmtse 於 12-11-29 發表
本來亞女張床係書房一點知第一晚返到屋企,太凍因為書房用落地玻璃,我地屋冇暖氣。所以個晚只可以推張床仔 ...
果然係偉大既媽媽&好老婆




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1888#
發表於 12-11-30 08:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心仔媽咪+於+12-11-30+發表

原帖由 sze.gloria 於 12-11-30 發表
可能晚餐係1片煎日式三文魚和節瓜大眼雞湯卦最尾清埋係440.....又以為清完.....洗完,steam 完,.... ...
我都有間中食三文魚,不過可能唔係食得多,同埋我又無特別留意第二日係咪多左 等我下次留意下先。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1889#
發表於 12-11-30 08:12 |只看該作者

引用:而家真係要瞓下,+good+night+

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-30 發表
而家真係要瞓下, good night
快d休息下喇, 同埋哩幾日可能要試下跟返工既schedule 實習下, 咁你同bb都會好d。我果時返工前3日開始當自己返左工咁,全程俾我媽媽搞,係一朝早6點零同夜晚8點後埋身,中間時間我入書房做野。咁見佢兩個都ok,個心就會好定,返左工都無心掛掛。




男爵府

積分: 9224


1890#
發表於 12-11-30 09:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-28+發表我依

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-30 發表
真係9點可以上床瞓? 好羡慕呀。 我最早都要差不多12點先瞓得
係上床泵奶...哈哈。我大約十點訓,兩點半再起身泵,之後七點半一次。




男爵府

積分: 9224


1891#
發表於 12-11-30 09:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-29+發表本來

原帖由 pikupi 於 12-11-30 發表
果然係偉大既媽媽&好老婆
其實都方便自己,一陣訓返落自己床,又喊,自己又要行出房。有一輪亞女要人肉奶咀,就係梳化抱住訓,好彩只係捱左七個禮拜,亞女就生性戒夜奶啦




男爵府

積分: 9224


1892#
發表於 12-11-30 09:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-30+發表

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-30 發表
420ml?!! 真係好多
咁多




大宅

積分: 4198


1893#
發表於 12-11-30 10:10 |只看該作者
我個囡未滿月己自己介夜奶,上個星期開始我 "的" 起心肝半夜泵奶
但到左今個星期,阿囡晚晚扭計,扭到3點鐘... 我已經攰透... 呢個星期都無半夜泵奶.... 奶量都好似小左!


男爵府

積分: 5696


1894#
發表於 12-11-30 10:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心仔媽咪+於+12-11-30+發表

原帖由 pikupi 於 12-11-30 發表
我都係因為驚返工無精神, 所以停左半夜泵奶,尤其係返工前有一小段時間女女不定時起身,最慘有時係一泵完 ...
係囉,好矛盾,唔泵又驚塞woo


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1895#
發表於 12-11-30 11:20 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

好灰。 剛剛餵完泵得一安。。。。 我仲約左聽日剪頭髮,又冇曬冰奶。 好擔心。 又要㷛蠔豉粥先得。


男爵府

積分: 5696


1896#
發表於 12-11-30 11:22 |只看該作者

引用:好灰。+剛剛餵完泵得一安。。。。+我仲約左

原帖由 maggie625 於 12-11-30 發表
好灰。 剛剛餵完泵得一安。。。。 我仲約左聽日剪頭髮,又冇曬冰奶。 好擔心。 又要㷛蠔豉粥先得。

...
何解得1安?阿仔埋完身?你清袋咋吓嘩mouth:


男爵府

積分: 5696


1897#
發表於 12-11-30 11:24 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

我就快又出亍,快快手泵一泵先,否則又7個鈡了!


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1898#
發表於 12-11-30 11:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-30+發表

原帖由 sze.gloria 於 12-11-30 發表
何解得1安?阿仔埋完身?你清袋咋吓嘩
係。 但平時埋完身再泵都有成二安半到三安。發生咩事。。。 而家沖茶多奶茶飲。 睇下一陣好吾好d


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1899#
發表於 12-11-30 11:42 |只看該作者
candice1019 發表於 12-11-30 10:10
我個囡未滿月己自己介夜奶,上個星期開始我 "的" 起心肝半夜泵奶
但到左今個星期,阿囡晚晚扭計,扭到3點鐘 ...
我地哩到幾個媽媽既bb 都係近排好扭計,, 尤其半夜,, 可能天氣時凍時暖又潮濕, 希望遲d 天氣隱定d, 大家都有好日子過。 休息夠先會多返d 奶, 我前晚女女3點起身食, 6:30又食, 我都無乜得訓... 結果返工第一轉泵得3.5 安。今日就好返d, 佢4點零醒過, 我唔理佢, 到今朝6點喊先餵, 返到公司泵到4.75安。 休息真係好重要


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1900#
發表於 12-11-30 11:43 |只看該作者

引用:我就快又出亍,快快手泵一泵先,否則又7個鈡

原帖由 sze.gloria 於 12-11-30 發表
我就快又出亍,快快手泵一泵先,否則又7個鈡了!
快手泵 否則谷c人又爆樽嫁。 哈哈


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo