心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7534


1881#
發表於 06-6-27 11:24 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

小路 寫道:
我諗佢唔係冷呀!呢D係lin lin 聲!可能鬧鐘響掛?!


都係你醒目, 我個鐘係冷~ 冷~ 聲架, LIN LIN 都有2個, 不過唔識嚮架 (*人*)


公爵府

積分: 28065


1882#
發表於 06-6-27 11:24 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

bobo...我要3個

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
牛牛,我都比2個叻你先得。
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1219.gif[/img]

IVY.、、、你UN 唔 UN 呀?


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1883#
發表於 06-6-27 11:25 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

幾殊都係啦!
ringoivy 寫道:
婆婆李刀計善解人意喎 [quote]
小路 寫道:
我諗佢唔係冷呀!呢D係lin lin 聲!可能鬧鐘響掛?!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1884#
發表於 06-6-27 11:26 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

過獎啦!!
LOWERBOBO 寫道:
嘩!你好醒目!!!![img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1205.gif[/img]


公爵府

積分: 28065


1885#
發表於 06-6-27 11:28 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

點會唔識響喎...只要有人攪兩攪就識發聲架喇

PINKAVA 寫道:

都係你醒目, 我個鐘係冷~ 冷~ 聲架, LIN LIN 都有2個, 不過唔識嚮架 (*人*)


翡翠宮

積分: 76971


1886#
發表於 06-6-27 11:28 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你仲係唔un呀
Ivy124 寫道:
bobo...我要3個

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
牛牛,我都比2個叻你先得。
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1219.gif[/img]

IVY.、、、你UN 唔 UN 呀?


男爵府

積分: 7534


1887#
發表於 06-6-27 11:33 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Ivy124 寫道:
點會唔識響喎...只要有人攪兩攪就識發聲架喇


IVY 你比人攪兩攪係你"真人發聲"姐, 唔係LINLIN聲麻。


男爵府

積分: 7531


1888#
發表於 06-6-27 11:39 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

呀!!!!!!!!!!!

Ivy 你重要3個 你真係唔un

ringoivy 寫道:
你仲係唔un呀 [quote]
Ivy124 寫道:
bobo...我要3個

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
牛牛,我都比2個叻你先得。
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1219.gif[/img]

IVY.、、、你UN 唔 UN 呀?
[/quote]


翡翠宮

積分: 76971


1889#
發表於 06-6-27 11:41 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
呀!!!!!!!!!!!

Ivy 你重要3個 你真係唔un


公爵府

積分: 28065


1890#
發表於 06-6-27 11:45 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咩ja...唔明喎

[quote]
ringoivy 寫道:
你仲係唔un呀 [quote]


公爵府

積分: 28065


1891#
發表於 06-6-27 11:48 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

唔係發出linlin聲...係個linlin比人攪到識發聲呀...所以話...點會有鬧鐘唔識響先得架

PINKAVA 寫道:

IVY 你比人攪兩攪係你"真人發聲"姐, 唔係LINLIN聲麻。


公爵府

積分: 28065


1892#
發表於 06-6-27 11:50 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咩un唔un呀...講清楚d...咪玩野啦

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
呀!!!!!!!!!!!

Ivy 你重要3個 你真係唔un


公爵府

積分: 28065


1893#
發表於 06-6-27 11:52 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

笑我...

[quote]
ringoivy 寫道:
[quote]


男爵府

積分: 7531


1894#
發表於 06-6-27 12:05 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

understand= un 唔 un

[quote]
Ivy124 寫道:
咩un唔un呀...講清楚d...咪玩野啦


伯爵府

積分: 18231


1895#
發表於 06-6-27 12:13 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1896#
發表於 06-6-27 12:35 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

好野!就黎食飯lu!


翡翠宮

積分: 76971


1897#
發表於 06-6-27 12:45 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

耶~~~笑下刀要打 [quote]
Ivy124 寫道:
笑我...


翡翠宮

積分: 76971


1898#
發表於 06-6-27 12:46 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

佢仲化要三個叻喎李咪計囉[quote]
LOWERBOBO 寫道:
understand= un 唔 un


公爵府

積分: 28065


1899#
發表於 06-6-27 12:53 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咁耐唔見你...做咩唔上o黎呀

elaineho73 寫道:


公爵府

積分: 28065


1900#
發表於 06-6-27 12:55 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

終於捱過左半日喇

小路 寫道:
好野!就黎食飯lu!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo