立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35220
水晶宮
積分: 51182
TszHin媽咪 寫道: carol, hin_bb, 真係完全笑唔出! 衰仔連續3日抄手冊都有野無抄, 都唔知想點! 明明初開學好地地, 呢幾日唔知點解退晒步. <---當然我唔係因為呢樣野咁唔開心啦, 小小梗有既 :-|
男爵府
積分: 9416
homacarol 寫道: 聽日中秋, 你地係咪要做節? 會唔會去賞月? 你地有無得放早? 我就唔知有無得放早.....老細又無講低....
積分: 5403
TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 佢只係話無抄咋, 我估佢係掛住去玩囉~ 真係死人喇! 昨日有8樣功課已經要由4:00pm到到7:00om, 食完飯再埋網上練習同溫書, 都9:00pm. 今日又有8樣功課
TszHin媽咪 寫道: 我係怪佢掛住玩, 無做好d野呀! 多野就抄漏, 咁如果無得上網睇番, 佢咪無有功課無交囉! 我覺佢倚賴左我上網幫佢check呀 佢係學校真係好曳呀! :-( :-( :-( [quote] homacarol 寫道: 但其實我見你囝果班尋日個手冊都幾混亂, 佢應該係唔小心姐, 你知la, 咁多野,抄漏都唔錯得晒....原諒佢la [quote]
HIN_bb 寫道: 各位我放工啦bye bye
TszHin媽咪 寫道:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy