跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


1901#
發表於 07-9-4 15:53 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 09:31 發表
凱喬媽 我係咪好有口齒呢

anabb 你係偷窺 細細格 定係光明正大 大大格呀


大鱷媽,無口齒既,有頭威無尾陣

又話陪足我地一日,下午連影都無埋


大宅

積分: 4940


1902#
發表於 07-9-4 15:57 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 15:36 發表
http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emotion04.gif豬肉而家先出咗1/3隻咋,另有一隻開始出,唔知幾時先好似多咁見到兔仔牙:-(


皇后, 遲出無所謂架喎, 你諗下, 佢地以後都唔會再無牙架喇, 所以無牙樣真係好珍貴架, 你快d趁依家影多d相啦 :D


大宅

積分: 3767


1903#
發表於 07-9-4 15:58 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 10:16 發表
蚊豬媽, 遠子媽,

多謝你哋呀 樂樂仔响呢幾星期識多咗好多嘢, 會自已响床瞓覺唔駛媽媽"暗"佢瞓, 會爬, 會自已企起身, 會試下行, 會玩僕呢呢, 會自 ...


bchima,我有時都好似你咁,越諗越遠,所以我好珍惜而家仲可以同小遠子摟摟抱抱既日子架,因為小遠子個走勢好似越來越重,我驚再遲的,我抱佢唔郁啦:lol :lol


子爵府

積分: 11166


1904#
發表於 07-9-4 15:59 |只看該作者
anaBB山頂d野好唔好食,有無好介紹,我都想帶豬肉去,我自己都成幾十年未上過去lu
原文章由 anaBB 於 07-9-4 15:18 發表
o下!? 你唔去, 我咪又見唔到卓晞, 跟住蛋蛋又唔去, 好掛住佢地呀:-(

未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 5731


1905#
發表於 07-9-4 15:59 |只看該作者
vf 卓晞咁玩野呀 ~~ 睇到d相覺得卓晞大個左好多呀. haha 沙灘同野人look個d影得好好 好正呀.

原文章由 vf2006 於 07-9-4 14:31 發表


果日卓晞極度唔合作, 佢見到我就痴住我, 我要迫一迫等老公引佢, 每換一次衫就喊到cc吓, 我哋前後加埋揀相用左4個鐘, 中途要讓下一位bb影先, 等卓晞仔 一陣先, 否則要再約過另一日影埋餘下造型, 不過佢瞓醒 ...


大宅

積分: 4940


1906#
發表於 07-9-4 16:04 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 07-9-4 12:33 發表


嘩, 好正呀, 間hotel靚唔靚呀, 個package幾多$到, 係咪可以去disney玩, 我哋一家3口星期四果日去左動植物公園和山頂, 星期六去左影studio相


vf2006, 唔記得講幾多錢添 ]
我係直接係網上同hotel book房架, 連稅房租$1243一晚, for最cheap果隻園景房, 不過去到佢話upgrade我去住海景房呀~~~正~~~

[ 本文章最後由 swisslady 於 07-9-4 16:11 編輯 ]


伯爵府

積分: 16588


1907#
發表於 07-9-4 16:15 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 15:52 發表
豬肉而家食好多野架,d肉佢唔要蓉要粒,蔬果又係粒,見我地食飯佢又要食,又食得快,要不停餵佢,搞到佢老豆食唔到飯,重之佢就係要不停咁食,搞到我好鬼忙 ...


婷婷無乜牙仔都鍾意"妹"d食物, 依家我哋食飯都會餵d白飯比卓晞仔食, 就算佢啱啱食完一大碗粥都要食飯
  


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1908#
發表於 07-9-4 16:17 |只看該作者
lady, 你講得好啱, 出o左佢地以後都唔會再無牙架喇, 所以有時諗到蛋蛋出牙仔即代表佢開始唔再係bb咁, 就唔想蛋蛋出牙仔住....同bchima一樣, 好矛盾:-P

原文章由 swisslady 於 07-9-4 15:57 發表


皇后, 遲出無所謂架喎, 你諗下, 佢地以後都唔會再無牙架喇, 所以無牙樣真係好珍貴架, 你快d趁依家影多d相啦 :D


大宅

積分: 3767


1909#
發表於 07-9-4 16:17 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 10:16 發表
蚊豬媽, 遠子媽,

多謝你哋呀 樂樂仔响呢幾星期識多咗好多嘢, 會自已响床瞓覺唔駛媽媽"暗"佢瞓, 會爬, 會自已企起身, 會試下行, 會玩僕呢呢, 會自 ...


唔怪得叫豬肉婷啦,唔食多的野襯唔起個名架


大宅

積分: 1237


1910#
發表於 07-9-4 16:18 |只看該作者
大鱷媽 俾人"mook"晒d 齒 變埋無牙鱷

原文章由 jessica2004 於 07-9-4 15:53 發表


大鱷媽,無口齒既,有頭威無尾陣

又話陪足我地一日,下午連影都無埋

[ 本文章最後由 BChiMa 於 07-9-4 16:35 編輯 ]
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


大宅

積分: 3767


1911#
發表於 07-9-4 16:20 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 15:52 發表
蛋蛋out out 地, 郷吓仔仲未出"城"影, 不過約o左今個月尾...到時比你睇吖....我都驚到時阿仔眼瞓樓計...


蛋蛋張相仔都好cute呀,但太細張啦,唔夠喉呀


伯爵府

積分: 16588


1912#
發表於 07-9-4 16:24 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 15:59 發表
anaBB山頂d野好唔好食,有無好介紹,我都想帶豬肉去,我自己都成幾十年未上過去lu


我果日去左burger king到食包, 見依家無乜地方有得食, 所以去回味吓
  


大宅

積分: 1237


1913#
發表於 07-9-4 16:26 |只看該作者
都好方便喎, 等我都同樂樂仔去開房先 :mrgreen:

原文章由 swisslady 於 07-9-4 15:41 發表


Hi BChiMa,

由於我地 3:00p.m. chect-in 時間才去到, 所以除咗帶奶粉外, 我淨係帶咗一餐粥比囡囡做第一晚的晚餐, 再帶多個麵包去以避不時之需, 當晚自助餐時, 再揀d麵包同埋生果比佢食, 咁樣第一天都好豐富 :love ...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


大宅

積分: 3767


1914#
發表於 07-9-4 16:27 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 16:18 發表
大鱷媽 俾人"mook"晒d 齒 變埋無牙鱷

quote]原文章由 jessica2004 於 07-9-4 15:53 發表


大鱷媽,無口齒既,有頭威 ...


趁佢唔係度,等我地夾手夾腳一齊"mook"晒大鱷媽的齒


伯爵府

積分: 16588


1915#
發表於 07-9-4 16:28 |只看該作者
原文章由 swisslady 於 07-9-4 16:04 發表


vf2006, 唔記得講幾多錢添 ]
我係直接係網上同hotel book房架, 連稅房租$1243一晚, for最cheap果隻園景房, 不過去到佢話upgrade我去住海景房呀~~~正~~~ ...


又幾正喎, 免費同你哋upgrade海景房, 不過時間短d啫, 住一晚都幾貴
  


侯爵府

積分: 23339


1916#
發表於 07-9-4 16:38 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 15:04 發表
係呀, 蛋蛋都好想快d見下凱喬, 其實蛋蛋黎梗接住都有學返, 10/28前d星期日或10/28後d星期六都得, 如果過黎我樹怕遠, 出去飲茶都得架....如果今個星期日去沙灘, 你出唔出黎?


...


星期日唔得呀,星期日c6放假要family day呀,佢唔願意同我出去

gathering,星期六就冇問題(個個星期六我都悶都發慌),或者我地諗諗攪番個星期六gathering呀


大宅

積分: 3767


1917#
發表於 07-9-4 16:40 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-4 16:26 發表
都好方便喎, 等我都同樂樂仔去開房先 :mrgreen:


bchima,估唔到你咁沙膽,想埋甩樂樂爸,同樂樂過二人世界


子爵府

積分: 11166


1918#
發表於 07-9-4 16:47 |只看該作者
頭先醒咗一陣就隧咗條蕉,而家又瞓咗啦
原文章由 jessica2004 於 07-9-4 16:17 發表


唔怪得叫豬肉婷啦,唔食多的野襯唔起個名架
未經本人許可, 不得轉載


子爵府

積分: 11166


1919#
發表於 07-9-4 16:50 |只看該作者
burger king d芝士牛肉飽好正架,好耐都無食過啦
原文章由 vf2006 於 07-9-4 16:24 發表


我果日去左burger king到食包, 見依家無乜地方有得食, 所以去回味吓
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 7123


1920#
發表於 07-9-4 16:53 |只看該作者
我今日好慘, 部PC SHORT SHORT地, 唔知人地同我講乜, 好一陣傻一陣, 上左MSN一陣, 又唔知人地同我講乜XYM....又追唔切POST!點算好呀?:-( 個天都蝦我呀! 人地已經病架啦!:-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo