懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8804


1901#
發表於 08-1-28 14:35 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-28 14:28 發表
我咩補品都冇食 淨係有飲湯水 食下生果
紅棗水我媽咪有整俾我飲~
不過之前飲太多有少少厭呀@@
所以而家少飲左~

我妹成日話我阿b跟住我 冇餐好食
成日俾我刻薄:;pppp:
其實我以前都好細食架咋
而家有左阿b之後已經 ...


我都無食補品架,只係早上飲鮮奶+正常餐數咋,不過,近日口淡淡,時時想食零食同糖。

不過,呢排行街多左,都覺行得耐會易累,唔可以由早行到晚,只可以選擇行下午或晚上幾個鐘咋 !!


大宅

積分: 1817


1902#
發表於 08-1-28 14:37 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-28 14:13 發表
我就係啦
琴日同個fd行左成日
之後一坐底就頭暈暈啦
搞到我fd即刻叫佢男朋友車我返屋企:;pppp:


phoebie,你行左成日咁多呀? 點解唔行下又休息下咁呀...會好好多架,下次記住小心啦!
lokyee129 該用戶已被刪除

1903#
發表於 08-1-28 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1904#
發表於 08-1-28 14:39 |只看該作者
我上星期五第一次去母嬰健康院產檢,就係度高、磅重、驗小便 (我去到先流小便,畀啲阿姐鬧 )、睇驗血錄影帶(話畀你知驗乜)、問病歷、見醫生(做體格檢查,check陰道,好痛好唔舒服,之後嗰日流血,嚇到我屎 )、抽血同睇錄影帶(好似話係母乳餵哺,我都唔清楚,因為佢哋都唔理啲人係咪已經complete哂之前啲嘢,總之到咁上下時間就播,所以到我做完之前啲checkings再去到,已經播完... )。之後約下次覆診時間,走得。

至於小便,朝早第一次唔要,因為隔咗一晚太濃唔準,要第二次。但係流小便之前唔好食/飲嘢,否則都可能唔準。流完小便就可以食早餐,因為之後要抽血,唔係會好易暈架。

我都想知下次會做乜,因為我唔係幾想再去。麻煩知嘅媽咪話聲我聽。唔該哂。

原文章由 CherryB 於 08-1-28 13:47 發表
Phoebie / yvonne200793 / CheukC9,

我想問呢 !!
第一次去產檢,係唔係只是抽血 ? 仲有d咩check架 ??
留小便唔係起身第一次架? 係第二次 ??

[ 本文章最後由 CheukC9 於 08-1-28 14:42 編輯 ]


大宅

積分: 3124


1905#
發表於 08-1-28 14:40 |只看該作者
我29號就去做oscar檢查﹐不過我呢邊做好貴啊﹐折番港紙要2千1。不過﹐我個醫生叫我做左個test先返香港啦﹐咁我都怕返到香港再做趕唔切﹐因為話12周做系最好的﹐所以貴D都要做啦。。。


大宅

積分: 1817


1906#
發表於 08-1-28 14:40 |只看該作者

回覆 #1893 CherryB 的文章

o我... 明白! 傻到以為你真係第一次做checking.


大宅

積分: 1817


1907#
發表於 08-1-28 14:40 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-28 14:28 發表


我都有偷食炸野,好彩食完無咩事咋 !!
但你食完唔舒服,要忍下口喇 !!


知道...無下次啦!
lokyee129 該用戶已被刪除

1908#
發表於 08-1-28 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1909#
發表於 08-1-28 14:43 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-28 14:37 發表
呢排d天氣真係好凍架~
我出親街都著兩件外套,一件細件既加一件好厚既~~哈
唔係既話太凍呢 成個人都會唔舒服~
而家係屋企~~都要著住毛毛襪~
對腳同手都結曬冰咁 ...


哈...我都係呀,除左個身暖o的之外,對腳同手都一樣好似結o西冰咁架! 好慘...仲有成個星期凍呀...


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1910#
發表於 08-1-28 14:44 |只看該作者
係啦!! 佢哋都唔講清楚,差到死。我都係聽到佢同第二個媽咪講我先知咋!! 佢都冇同我講架!

原文章由 文狄 於 08-1-28 13:59 發表
死囉. 我上次攞去醫院d都係第一次..


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1911#
發表於 08-1-28 14:47 |只看該作者
政府嘅oscar只係畀35歲以上嘅媽咪做架咋,35以下佢哋唔做架!

35以下要自己畀錢去威院做。$1300。我今朝都book咗喇!!

原文章由 lokyee129 於 08-1-28 14:18 發表



咁即係政府都可以做到 oscar同結構性檢查?
難唔難約呀?
如果我之前唔係政府睇既~去個度約得唔得架?
政府係咪會平d架?
因為我大約聽姑娘講,好似都要千幾蚊檢查一樣野~ ...

[ 本文章最後由 CheukC9 於 08-1-28 14:52 編輯 ]
lokyee129 該用戶已被刪除

1912#
發表於 08-1-28 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1913#
發表於 08-1-28 14:49 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 14:39 發表
我上星期五第一次去母嬰健康院產檢,就係度高、磅重、驗小便 (我去到先流小便,畀啲阿姐鬧 )、睇驗血錄影帶(話畀你知驗乜)、問病歷、見醫生(做體格檢查,check陰道,好痛好唔舒服,之後嗰日流血,嚇到我屎 )、抽血同睇錄影 ...


下...流血呀...會唔會係佢o地太大力所以攪到咁呢? 我記得好耐以前去家計會做婚前檢查,o個o的姑娘真係好衰,大力不得止我大叫好痛後 ,佢o地仲話我有無攪錯喎 ,我o個時幾驚佢o地整到我出血呀,不過後黎check過無事,但我好記得佢o地好大力law,呢個都算係我唔去政府度check既其中一個原因,當然我知道有o的都係好人,只不過睇自己彩數.


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1914#
發表於 08-1-28 14:49 |只看該作者
加油呀!! 我哋支持你!!

我哋等你返嚟報告畀我哋聽呀!! hehe...

原文章由 yvonne200793 於 08-1-28 14:27 發表



好呀!我明天約11點,但係我住天水圍,所以大約要9點出發,好凍 之前我問過威院,佢地話比支票會方便d,如果比現金要返去隔離大樓比,不過我都係比現金
明天做完返來向大家報告程序............好緊張 ...
lokyee129 該用戶已被刪除

1915#
發表於 08-1-28 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1916#
發表於 08-1-28 14:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6571

BK Milk勳章


1917#
發表於 08-1-28 14:52 |只看該作者
死啦, 我發現有"註'牙唔知點算
因為好似聽過唔可以看牙醫


大宅

積分: 1817


1918#
發表於 08-1-28 14:53 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-28 14:43 發表


乖啦~~食返d清淡既粥水會好d架~~
你今日冇返工~~好好地休息下啦~~
記住著暖d呀


血氣唔夠呀?。﹏。
我都唔知呀~~可能係卦
我不嬲都係血糖同血壓偏低架
可能咁都有影響卦
所以我媽咪同老公至唔俾我戒口
怕我呢樣唔食 ...


知道!
唔...味道方面其實唔係太濃,清清o地都算幾好飲,不過我怕你唔食內臟始終都唔係咁好,咁不如你照keep住飲紅棗水呀,就算"熱氣"都好過血氣唔夠會易暈架!


男爵府

積分: 8804


1919#
發表於 08-1-28 14:55 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 14:39 發表
我上星期五第一次去母嬰健康院產檢,就係度高、磅重、驗小便 (我去到先流小便,畀啲阿姐鬧 )、睇驗血錄影帶(話畀你知驗乜)、問病歷、見醫生(做體格檢查,check陰道,好痛好唔舒服,之後嗰日流血,嚇到我屎 )、抽血同睇錄影 ...


吓 !! check完留血 ???
好擔心呀 !!!

留小便我都知每次要自己帶去,因我有朋友試過去到先留,俾姑娘鬧,所以我近排留定d樽仔係屋企作準備 !!


大宅

積分: 1817


1920#
發表於 08-1-28 14:56 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-28 14:51 發表



我覺得我同妳既體質差不多咁架~~~
所以都估到妳對手對腳結曬冰架啦~哈
我地都要注意保暖呀~

都唔知會凍到幾時~
新年我仲要返大陸架嘛
個邊仲會凍d
凍....唔落雨就都仲好少少
落雨就真係唔知點啦~~~ ...


我都覺呀... 我o地體質真係幾似,所以大家都要小心著多o的衫保暖.
我同你一樣,但我就去日本而你就去大陸,兩邊都凍到傻,係啦,唔好落雨會好o的,如果唔係真係唔知點算!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo