)、睇驗血錄影帶(話畀你知驗乜)、問病歷、見醫生(做體格檢查,check陰道,好痛好唔舒服,之後嗰日流血,嚇到我屎
)、抽血同睇錄影帶(好似話係母乳餵哺,我都唔清楚,因為佢哋都唔理啲人係咪已經complete哂之前啲嘢,總之到咁上下時間就播,所以到我做完之前啲checkings再去到,已經播完...
)。之後約下次覆診時間,走得。原文章由 CherryB 於 08-1-28 13:47 發表
Phoebie / yvonne200793 / CheukC9,
我想問呢 !!
第一次去產檢,係唔係只是抽血 ? 仲有d咩check架 ??
留小便唔係起身第一次架? 係第二次 ??
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 14:39 發表
我上星期五第一次去母嬰健康院產檢,就係度高、磅重、驗小便 (我去到先流小便,畀啲阿姐鬧)、睇驗血錄影帶(話畀你知驗乜)、問病歷、見醫生(做體格檢查,check陰道,好痛好唔舒服,之後嗰日流血,嚇到我屎
)、抽血同睇錄影 ...
,佢o地仲話我有無攪錯喎
,我o個時幾驚佢o地整到我出血呀,不過後黎check過無事,但我好記得佢o地好大力law,呢個都算係我唔去政府度check既其中一個原因,當然我知道有o的都係好人,只不過睇自己彩數.