跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1901#
發表於 08-1-10 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


1902#
發表於 08-1-10 11:10 |只看該作者
She's the Elderly Coughing..............

原文章由 anaBB 於 08-1-10 11:06 發表
你氣管好易敏感喎, 有冇得閑飲下雪梨+川貝? or 薑茶?


侯爵府

積分: 23339


1903#
發表於 08-1-10 11:10 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-10 10:43 發表
有冇人知pcbb聽日黎唔黎食lunch?
我要排隊攞位, 有冇人陪我?



pcbb佢去呀,我琴日問過佢呀

你幾點去攞位,我陪你:mrgreen:


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


1904#
發表於 08-1-10 11:11 |只看該作者
Received with thanks.

原文章由 pb12hk 於 08-1-10 11:04 發表
NaNa:

I just sent you a e-mail regarding pictures for the calendar/red pocket!! Thanks!!


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1905#
發表於 08-1-10 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1906#
發表於 08-1-10 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94350

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1907#
發表於 08-1-10 11:14 |只看該作者
唔會好大雨....睇下啦....泥斑斑都無所謂架....

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-10 11:09 發表
小車, 你說真的嗎? 如果落雨你都唔好去啦, 泥"班班"又凍, 朗朗冇野玩到架!


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1908#
發表於 08-1-10 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94350

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1909#
發表於 08-1-10 11:15 |只看該作者
我覺得佢叻咪得囉....唔會同人比....

原文章由 esther_fong 於 08-1-10 11:06 發表



個個都想自己既仔女好叻架啦 但係我唔想係凱喬咁細既時候就俾咁大壓力自己同凱喬,我想佢做個快樂既bb 淨係見到凱喬笑得好開心,我已經好滿足架o拿 ...


男爵府

積分: 8920


1910#
發表於 08-1-10 11:15 |只看該作者
Ha haaa...............that's your case only!!:tongue:

原文章由 Baby承恩 於 08-1-10 11:13 發表
哦.....你好有經驗wow.


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1911#
發表於 08-1-10 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


1912#
發表於 08-1-10 11:21 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-10 11:14 發表
多謝你! 我12:30就行過去. 南洋門口等?


好呀 咁我都12:30出發啦:mrgreen: 咁creamy呢


翡翠宮

積分: 94350

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1913#
發表於 08-1-10 11:21 |只看該作者
我都要飲下薑水先...

原文章由 anaBB 於 08-1-10 11:19 發表
我細個成日咳(兒童百日咳), 晚晚都要飲薑汁:cry: 飲慣左都冇野.
你地叫我飲薑水, 我琴日小小鼻水, 即刻沖黎飲, 下晝就好番啦, 勁!
師太, 你重細咩, 揀飲擇食, 第時承恩學你呀
...


男爵府

積分: 7640


1914#
發表於 08-1-10 11:23 |只看該作者
其實 我覺得.....

鱷少幾醒架,但我唔係同人比,我係跟住d書教佢,每個進度我都有mark 底,佢幾時應該要識d咩,有d咩反應咁

原文章由 littlecar 於 08-1-10 11:15 發表
我覺得佢叻咪得囉....唔會同人比....


侯爵府

積分: 23339


1915#
發表於 08-1-10 11:23 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-10 11:15 發表
我覺得佢叻咪得囉....唔會同人比....



我好易滿足架 ,所以我覺得凱喬已經好叻 ,你地d bb就超叻


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1916#
發表於 08-1-10 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94350

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1917#
發表於 08-1-10 11:29 |只看該作者
你好有心機呀...種瓜得瓜....你應付到又開心咪我囉....而我只係覺得人生漫長....起步甘快好辛苦....唔知為咩....

原文章由 shirleytong28 於 08-1-10 11:23 發表
其實 我覺得.....

鱷少幾醒架,但我唔係同人比,我係跟住d書教佢,每個進度我都有mark 底,佢幾時應該要識d咩,有d咩反應咁


侯爵府

積分: 23339


1918#
發表於 08-1-10 11:33 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-10 11:29 發表
你好有心機呀...種瓜得瓜....你應付到又開心咪我囉....而我只係覺得人生漫長....起步甘快好辛苦....唔知為咩....


:D :D :D


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1919#
發表於 08-1-10 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3767


1920#
發表於 08-1-10 11:34 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-10 09:49 發表
都話你攪錯o羅, 我唔要打孖, 如願o既就係一個一個黎




打孖好的架,唔使痛多次嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo