跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11894


1901#
發表於 08-8-27 14:23 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-27 11:22 發表


呢位同學你係唔係想講做咩要趕返屋企呀!


快閃黨係咁上下啦!


珍珠宮

積分: 35196


1902#
發表於 08-8-27 14:40 |只看該作者
我睇唔到喎mouth: mouth:

原文章由 EMILYYWN 於 08-8-27 13:40 發表
唔係呀~~我時有時無~~


公爵府

積分: 25532


1903#
發表於 08-8-27 15:00 |只看該作者

不用去台灣買了
之前我比同事用過, 她都覺得好用, 她找到香港有地方平賣, 慳好多
www.anthong.com.hk


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1904#
發表於 08-8-27 16:15 |只看該作者
傻媽好嬲呀! 話說前日傻b發燒同佢睇咗醫生食咗一次藥, 噚日見佢只係燒到唔夠100度所以全日冇比藥佢食, 今朝起身傻b食咗9安奶, 同我一齊出門口落到樓下見佢隻手起風癩, 即叫婆婆留意佢情況, 11點幾時婆婆打電話比我話傻b四肢起風癩, 個口裡面上顎位置紅晒似發炎, 我叫婆婆留意住今晚我收工返嚟再同傻b睇醫生啦, 30分鐘前婆婆又再打比我話傻b啲風癩開始蔓延到個身, 問我可唔可以早少少嚟睇醫生, 由於今個星期會好忙, 我同婆婆講我今日盡快做完啲嘢即刻返嚟啦!婆婆話ok, 於是我打比傻爸同傻爸講叫佢攞兩日假去婆婆到大清潔, 點知傻爸即講唔得喎公司好忙, 我即刻串佢你公司上星期都好忙架, 咁點解你可以攞3日假去同62整架唔會揸嘅車, 而家傻b病你就話忙到攞唔到假, 你冇嘢呀, 跟住傻爸就同我講一日都係你唔帶佢出法國睇, 而家搞成咁, 你今日好帶佢出去喇, 於是我又串佢今日傻b睇開個醫生例假, 出法國都係隨便睇一個兒科咋喎, 同係屯門睇兒科冇分別, 仲有我一個人出法國醫院帶唔到車仔要咩全傻b搭巴士, 出到去都天光啦, 前日又係你叫我唔駛走嚟走去試下呢個兒科嘅, 而家我叫你攞假你就怪我,既然係咁以後有乜嘢我都唔駛你幫手喇, 以後你只須要幫62整啲爛鬼車啦!講完好嬲咁收咗佢線, 激死我喇!



子爵府

積分: 13105


1905#
發表於 08-8-27 16:36 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:15 發表
傻媽好嬲呀! 話說前日傻b發燒同佢睇咗醫生食咗一次藥, 噚日見佢只係燒到唔夠100度所以全日冇比藥佢食, 今朝起身傻b食咗9安奶, 同我一齊出門口落到樓下見佢隻手起風癩, 即叫婆婆留意佢情況, ...

傻媽唔好嬲啦.快d做完d嘢同傻b睇e生先啦.係大家都緊張個仔啫.請假呢d野,你都知有時好難請完又請嘅.唔好嬲啦.希望傻b冇事啦


公爵府

積分: 25532


1906#
發表於 08-8-27 16:45 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:15 發表
傻媽好嬲呀! 話說前日傻b發燒同佢睇咗醫生食咗一次藥, 噚日見佢只係燒到唔夠100度所以全日冇比藥佢食, 今朝起身傻b食咗9安奶, 同我一齊出門口落到樓下見佢隻手起風癩, 即叫婆婆留意佢情況, ...

傻媽冷靜d先
傻b是否藥物敏感? 叫婆婆全面停藥睇吓好唔好d, 希望傻b冇事啦


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1907#
發表於 08-8-27 16:49 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-8-27 16:36 發表

傻媽唔好嬲啦.快d做完d嘢同傻b睇e生先啦.係大家都緊張個仔啫.請假呢d野,你都知有時好難請完又請嘅.唔好嬲啦.希望傻b冇事啦


我已經唔係即刻叫佢攞明天假, 而係攞星期五同六, or 星期六同下星期一, 我最嬲係62叫佢即刻攞假佢就攞到, 我叫佢攞假佢次次都你咁, 而家又唔係叫佢攞假去邊, 都係為咗個仔啫


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1908#
發表於 08-8-27 16:50 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-27 16:45 發表

傻媽冷靜d先
傻b是否藥物敏感? 叫婆婆全面停藥睇吓好唔好d, 希望傻b冇事啦


藥係前日食架, 噚日冇食, 風癩係今朝起


珍珠宮

積分: 35196


1909#
發表於 08-8-27 17:03 |只看該作者
你冷靜啲先啦...
而家最緊要係你快啲做完嘢,快啲返去同傻B睇醫生
傻爸請唔請假係後話...
事前聲明...我唔係要幫傻爸
至不過我覺得你都係打工..應該明上個星期啱啱請咗三日,
今個星期又話要請二日,都唔係一件容易嘅事
所以未必係傻爸唔肯請嘅
雖然佢真係唔係好抵幫
仲有記得同醫生講傻B可能會有藥物敏感,叫醫生多啲留意呀mouth: mouth:

原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:15 發表
傻媽好嬲呀! 話說前日傻b發燒同佢睇咗醫生食咗一次藥, 噚日見佢只係燒到唔夠100度所以全日冇比藥佢食, 今朝起身傻b食咗9安奶, 同我一齊出門口落到樓下見佢隻手起風癩, 即叫婆婆留意佢情況, ...


珍珠宮

積分: 35196


1910#
發表於 08-8-27 17:06 |只看該作者
佢都預料唔到傻B會病架嘛mouth:
佢唔肯請假..咪叫佢星期日全日做清潔囉,做唔哂唔好俾飯佢食囉
仲可以慳番二日假


原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:49 發表


我已經唔係即刻叫佢攞明天假, 而係攞星期五同六, or 星期六同下星期一, 我最嬲係62叫佢即刻攞假佢就攞到, 我叫佢攞假佢次次都咁, 而家又唔係叫佢攞假去邊, 都係為咗個仔啫 ...


珍珠宮

積分: 35196


1911#
發表於 08-8-27 17:06 |只看該作者
問下婆婆呢二日傻B食過咩...第日留意下啦

原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:50 發表


藥係前日食架, 噚日冇食, 風癩係今朝起


公爵府

積分: 25532


1912#
發表於 08-8-27 17:20 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:49 發表


我已經唔係即刻叫佢攞明天假, 而係攞星期五同六, or 星期六同下星期一, 我最嬲係62叫佢即刻攞假佢就攞到, 我叫佢攞假佢次次都咁, 而家又唔係叫佢攞假去邊, 都係為咗個仔啫 ...

冷靜Dmouth:
你現在明白為何我早前咁嬲啦


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1913#
發表於 08-8-27 18:20 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:15 發表
傻媽好嬲呀! 話說前日傻b發燒同佢睇咗醫生食咗一次藥, 噚日見佢只係燒到唔夠100度所以全日冇比藥佢食, 今朝起身傻b食咗9安奶, 同我一齊出門口落到樓下見佢隻手起風癩, 即叫婆婆留意佢情況, ...

CANNY,當前急務同儍B睇咗先,叫婆婆同你一齊去有個照應都好,最多比番的士錢婆婆返屋企(同儍爸攞番 ),佢去唔到就由得佢啦,更何況佢去都無乜作為,清潔D嘢,就算佢肯做你都未必信得過佢啦,你咪又係要做多次,算啦,我諗你都係想試吓佢有無責任心o者,E+咪嬲住,睇完上黎報告啦,OK 希望儍B無藥物敏感LA


珍珠宮

積分: 35196


1914#
發表於 08-8-27 23:37 |只看該作者
報告...報告...傻B應該真係藥物敏感
佢嘅症狀同傻爸敏感時係一樣
所以明天早上傻媽會同傻B去法國再睇一次mouth:
希望傻B無事啦

原文章由 醜樣豬 於 08-8-27 18:20 發表

CANNY,當前急務同儍B睇咗先,叫婆婆同你一齊去有個照應都好,最多比番的士錢婆婆返屋企(同儍爸攞番 ),佢去唔到就由得佢啦,更何況佢去都無乜作為,清潔D嘢,就算佢肯做你都未必信得過佢啦,你咪又係要做多次,算 ...


子爵府

積分: 10105


1915#
發表於 08-8-27 23:51 |只看該作者
售罄呀~~


原文章由 Cammy3007 於 08-8-27 15:00 發表
http://lh6.ggpht.com/bk.0704c/SLNGceuNnhI/AAAAAAAAAVI/Q6pewP9jPS4/20080818445.jpg?imgmax=800
不用去台灣買了
之前我比同事用過, 她都覺得好用, 她找到香港有地方平賣, 慳好多
www.anthong.com.hk ...


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1916#
發表於 08-8-28 00:06 |只看該作者
同傻B睇完醫生喇!醫生就話佢係過濾性病毒引發敏感, 但當我見到傻B時心知肚明發生乜事, 表面上佢係出風癩, 但以佢出嘅情況及消散嘅情況嚟睇應該係藥物敏感, 因情況同傻爸藥物敏感時一模一樣, 醫生開咗抗敏感藥, 今晚食咗一次而家瞓咗, 但今晚我唔會有覺好瞓, 因怕佢再敏感所以要每兩個鐘起一次身睇下佢有冇事, 由傻B出世到而家一直擔心嘅事終於發生咗喇!我好唔開心, 見到傻B咁個心好痛, 好擔心(再加上傻爸怪我前日唔帶傻B出去法國睇醫生搞到而家咁)


子爵府

積分: 11894


1917#
發表於 08-8-28 00:07 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-27 16:50 發表


藥係前日食架, 噚日冇食, 風癩係今朝起


傻媽, 唔好嬲啦, 傻b點呀???d癩散左未???
唉, 傻b似佢老豆敏感好麻煩, 下次都係睇返葉醫生, 唔好亂試啦!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1918#
發表於 08-8-28 00:08 |只看該作者
原文章由 高比 於 08-8-28 00:07 發表


傻媽, 唔好嬲啦, 傻b點呀???d癩散左未???
唉, 傻b似佢老豆敏感好麻煩, 下次都係睇返葉醫生, 唔好亂試啦!



但次次出法國都唔係辦法


子爵府

積分: 11894


1919#
發表於 08-8-28 00:11 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-28 00:06 發表
同傻B睇完醫生喇!醫生就話佢係過濾性病毒引發敏感, 但當我見到傻B時心知肚明發生乜事, 表面上佢係出風癩, 但以佢出嘅情況及消散嘅情況嚟睇應該係藥物敏感, 因情況同傻爸藥物敏感時一模一樣, 醫生開咗抗敏感藥, 今晚 ...


傻媽, 唔使唔開心, 好明白你心情, 好似要令傻b受苦咁, 無事啦無事啦, 傻b食左藥, 今晚辛苦你留意實d, 你都唔好怪傻爸啦, 傻b佢都有份, 唔通佢見到佢咁會好過咩!
依家乖乖, 刷牙瞓啦! 明日再上黎報告好唔好?


子爵府

積分: 11894


1920#
發表於 08-8-28 00:12 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-28 00:08 發表



但次次出法國都唔係辦法


咁傻b情況咁, 下次你都唔敢博啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo