立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 26018
原帖由 sherryyeung 於 09-1-6 23:08 發表 佢唔係立即架, 好似月結架, 我剛剛先升上鑽石vip
積分: 25411
子爵府
積分: 10558
原帖由 vnice 於 09-1-6 22:35 發表 我想買張泠氣被,請問呢張被係咪同泠氣被差不多,定係會厚d暖過泠氣被? 如果放入機洗,濕水係咪好重? http://auction1.taobao.com/auction/item_detail-0db1-cb03bf60ed4332af92354877d6d2fbee.jhtml ...
原帖由 仔仔 於 09-1-6 21:18 發表 Manfun2010 請問4尺半 x 6尺應該買咩size
積分: 10992
原帖由 Imagist 於 09-1-7 02:21 發表 請大家幫手! 請問點解當我去付款時沒有visa的字比我進入的? 我的貨品是沒有運費的, 會有影響嗎? 點算呢? thanks!
禁止訪問
積分: 12333
大宅
積分: 4117
原帖由 Ali_03 於 09-1-6 13:00 發表 就嚟過年喇,有無人買過小朋友的過年衫/唐裝衫呀,不如介紹吓吖!我想買件比亞仔返學開 party呀!
積分: 3618
原帖由 MANFUN2010 於 09-1-6 14:12 發表 我弟婦頗胖, 三個圍都係96CM, 頭先旺旺問咗佢兩次有無碼合穿都無睬我, 又無回應
積分: 4628
別墅
積分: 807
積分: 4705
原帖由 臻媽 於 09-1-7 11:01 發表 我search過淘寶都唔太平, 反而同事send咗呢條link俾我(佢地成日喺呢度買衫), 我見幾靚+款式較特別---係皇衫馬掛款, 價錢又ok, 大家不防入去look look!!!! http://rabbitpark.shopping.babysk y.hk/shopping/list.ht ...
原帖由 Kanix 於 09-1-7 13:28 發表 我都係啱啱剛升上鑽石vip
原帖由 Ali_03 於 09-1-7 13:40 發表 唔該哂臻媽! 不過唐裝衫款色少d,唔知仲有無其他介紹呢?
原帖由 happy168 於 09-1-7 07:29 發表 真係好正咁喎, 攪到我都心郁想買, 但又怕冇地方收埋 想問咁大張被放得落洗衣機咩?
積分: 3893
原帖由 happy168 於 09-1-7 07:32 發表 最近在此店買下衣服, 店主很好人 http://store.taobao.com/shop/view_shop-adbab579a39b8aa893d1799d4f913913.htm
積分: 2729
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy