心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25050


1901#
發表於 08-9-23 14:07 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 14:01 發表
按 照 目 前 途 徑 , 天 文 台 會 在 下 午 四 時 至 八 時 考 慮 是 否 需 要 發 出 八 號 烈 風 或 暴 風 信 號 。

4點至考慮?


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1902#
發表於 08-9-23 14:14 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-9-23 13:54 發表

我會微微煎香佢,跟住用李錦記"香煎銀雪魚汁"淋上面~

等我都試吓先, 因為我同孖媽一樣平時都係煮粟米玉子豆腐, 想攪攪新意c


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1903#
發表於 08-9-23 14:16 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 14:00 發表
cut 細...煮粟米玉子豆腐.....孖大好 like....

我吱仔唔鐘意呢.......佢話唔好味喎.......但街度食個d佢又好鐘意喎mouth: mouth:


侯爵府

積分: 24124


1904#
發表於 08-9-23 14:19 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 13:59 發表
我學人遮............................:;pppp: :;pppp:


愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1905#
發表於 08-9-23 14:19 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-9-23 14:07 發表

4點至考慮?

我都叫有2個鐘賺嘅, 你就慘情d


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1906#
發表於 08-9-23 14:19 |只看該作者
因為出邊食....有味精......

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 14:16 發表

我吱仔唔鐘意呢.......佢話唔好味喎.......但街度食個d佢又好鐘意喎mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1907#
發表於 08-9-23 14:20 |只看該作者
又黎.........都好........

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 14:19 發表


侯爵府

積分: 24124


1908#
發表於 08-9-23 14:21 |只看該作者
我最慘
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 14:19 發表

我都叫有2個鐘賺嘅, 你就慘情d
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


侯爵府

積分: 24124


1909#
發表於 08-9-23 14:21 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 14:20 發表
又黎.........都好........

小心行事
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1910#
發表於 08-9-23 14:22 |只看該作者
我都接近 2 個........

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 14:19 發表
我都叫有2個鐘賺嘅, 你就慘情d


侯爵府

積分: 24124


1911#
發表於 08-9-23 14:23 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 14:14 發表

等我都試吓先, 因為我同孖媽一樣平時都係煮粟米玉子豆腐, 想攪攪新意c

蒸呀
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


公爵府

積分: 25050


1912#
發表於 08-9-23 14:23 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 14:19 發表

我都叫有2個鐘賺嘅, 你就慘情d

值成蝕張啦!


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1913#
發表於 08-9-23 14:23 |只看該作者
吾算..........

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 14:21 發表
我最慘


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1914#
發表於 08-9-23 14:24 |只看該作者
收到..................................

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 14:21 發表

小心行事


侯爵府

積分: 24124


1915#
發表於 08-9-23 14:24 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 14:22 發表
我都接近 2 個........

我毛份
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


侯爵府

積分: 24124


1916#
發表於 08-9-23 14:25 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 14:24 發表
收到..................................

知道就好
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1917#
發表於 08-9-23 14:25 |只看該作者
你蝕幾多 jack......

原文章由 蝕熹媽咪 於 08-9-23 14:23 發表

值成蝕張啦!


公爵府

積分: 25050


1918#
發表於 08-9-23 14:25 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 14:24 發表
收到..................................


公爵府

積分: 25050


1919#
發表於 08-9-23 14:26 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 14:25 發表
你蝕幾多 jack......

冇jack so=蝕啦!


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1920#
發表於 08-9-23 14:26 |只看該作者
你已經 au 系屋企.............

原文章由 pinkykei200 於 08-9-23 14:24 發表

我毛份

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo