懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3574


1901#
發表於 08-11-13 14:39 |只看該作者
清宮圖le...我將我識既講過你知la...
打橫睇係你既age...係你bingo既年齡再加9個月...
打直睇係你bingo既月份...
好似我而家係30...加9個月我都係31...我bingo係8月...所以佢話我生女....不過我中醫話我生仔lor~~~sigh!!!所以都唔知邊個真~~~

另外一般產檢...我睇書話...28wks前就約4星期一次...
28-36wks就兩星期一次...36wks以後就每星期一次到生為止!
你冇咩事呀ma???醫生話要睇得密d咩???


原文章由 Norley 於 08-11-13 14:24 發表
KVI,

我book左12/5去睇余e生,D人話他好好,因為我想係仁安生, 所以咪試下去睇他, 希望同他夾啦.你呢!


菜菜子媽媽,

請問清宮圖係邊度睇呀!我在其他web check了係仔, 貪得意想試下清宮圖點講?可否話我知?Thanks!


因為我個case特 ...


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1902#
發表於 08-11-13 14:42 |只看該作者
你哋有冇發現近排生多咗啲毛,尤其係肚"池"附近.

我本身有咩體毛,但係噚晚發現啲毛長咗同密咗,唔知遲啲生完會唔會冇哩?


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1903#
發表於 08-11-13 14:42 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:29 發表
其實我覺得政府同c+生既最大分別係...c+生會舒服d...因為政府生完就好快要你自己揍返~~~至於服務方面...如果你係政府好彩既...都唔太差既~~~


我諗都係C+好oD ... 我oD朋友都suggest 我去C+....因我第一胎乜都唔識又無經驗,如果咁唔好彩係政府遇著個唔夠經驗既醫生就大穫喇!

政府係咪唔可以揀開刀架?


大宅

積分: 3574


1904#
發表於 08-11-13 14:43 |只看該作者
真係???我都有朋友咁講....
等我都試下先...



原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-13 14:38 發表

我覺得..欖油最有用, 又平.
我&家姐第一胎都沒有紋


複式洋房

積分: 179


1905#
發表於 08-11-13 14:43 |只看該作者
KVI,

mud 咁橋!我依家都係睇Dr. Tay, 他不去仁安, 而我家住沙田及貪仁安夠新淨..企理..方便, 所以12/5都是first check-up.


大宅

積分: 3574


1906#
發表於 08-11-13 14:45 |只看該作者
係呀...政府冇得揀架...除非你有特別既情況...e.g上胎開刀...or bb臨尾都未轉身...twins...or..有一d危急既情況等等...


原文章由 kvi 於 08-11-13 14:42 發表


我諗都係C+好oD ... 我oD朋友都suggest 我去C+....因我第一胎乜都唔識又無經驗,如果咁唔好彩係政府遇著個唔夠經驗既醫生就大穫喇!

政府係咪唔可以揀開刀架? ...


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1907#
發表於 08-11-13 14:46 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:43 發表
真係???我都有朋友咁講....
等我都試下先...


bodyshop好似有隻叫Olive Oil Mist.... 好多媽媽都recommend 架! 我遲oD都會試下!


大宅

積分: 3574


1908#
發表於 08-11-13 14:47 |只看該作者
你地就好la...可以睇到dr tay,
我都好想bk佢架...因為佢係聯合出黎...我有好多同事都係睇佢架...
不過佢今年一月開始唔收新症lu~~~


原文章由 Norley 於 08-11-13 14:43 發表
KVI,

mud 咁橋!我依家都係睇Dr. Tay, 他不去仁安, 而我家住沙田及貪仁安夠新淨..企理..方便, 所以12/5都是first check-up.


大宅

積分: 3208


1909#
發表於 08-11-13 14:49 |只看該作者
原文章由 kvi 於 08-11-13 14:46 發表


bodyshop好似有隻叫Olive Oil Mist.... 好多媽媽都recommend 架! 我遲oD都會試下!

yes, just$6x


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1910#
發表於 08-11-13 14:52 |只看該作者
原文章由 Norley 於 08-11-13 14:43 發表
KVI,

mud 咁橋!我依家都係睇Dr. Tay, 他不去仁安, 而我家住沙田及貪仁安夠新淨..企理..方便, 所以12/5都是first check-up.



Hahaha! 真係橋呀! 唔知我有無係Dr tay Clinic見過你??
我上次睇完Dr Tay講比佢知我想係仁安生.....搞到我好似好唔好意思!!好彩Dr Tay好nice,無黑面! 仲叫我小心身體! 真係好人!

你睇左Dr Tay幾耐?


大宅

積分: 3574


1911#
發表於 08-11-13 14:54 |只看該作者
你都係用le隻架???


原文章由 Tung.Tung.Mimi 於 08-11-13 14:49 發表

yes, just$6x


大宅

積分: 3208


1912#
發表於 08-11-13 15:06 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:54 發表
你都係用le隻架???

我用watson牌, 現在沒有了..ha ha


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1913#
發表於 08-11-13 15:17 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:47 發表
你地就好la...可以睇到dr tay,
我都好想bk佢架...因為佢係聯合出黎...我有好多同事都係睇佢架...
不過佢今年一月開始唔收新症lu~~~



係呀! Dr Tay真係好好既醫生....佢真係好多patients架!我睇過佢3次,3次都at least要等at least 1.5-2 個鐘! 但都值得!
本來我既booking係出年4月,但姑娘話有人cancel booking會通知我.... really thanks god 可以早oD睇佢!
記得第一次睇佢...佢仲同我傾左成個鐘! 果時我好好好擔心生唔到,因為做過朱古力瘤手術....但Dr Tay話我仲young,又未試夠一年...唔好咁心急and擔心!佢真係比左好多鼓勵我!! finally... 食左一次排卵藥就 ,佢都好開心!! 我仲開心到E家都仲好似發緊夢咁!


洋房

積分: 40


1914#
發表於 08-11-13 15:50 |只看該作者
大家好,
上星期去睇左c+ 了, 照左胎 long, 不過未有心跳, 醫生話可能掛卵遲左, 預產期應該係6月尾/ 7月頭, 約左下星期再產檢.

唉! 呢個星期真係有d 緊張同擔心, 因為仲未見到BB 心跳, 希望快D 到下星期...

再加上呢幾日天氣乾燥, 又有鼻血,
想問下大家可以飲咩糖水可以潤下呢 ?


男爵府

積分: 5524


1915#
發表於 08-11-13 16:23 |只看該作者
原文章由 flytolittlemoon 於 08-11-13 11:19 發表

明白...其實我都驚痛架! 不過呢,一諗到開刀之後,傷口埋口仲痛仲辛苦呀! 頭幾日落唔到床都似,仲點照顧b呢?
上次我聽講座個醫生話,[無痛分娩]係完全唔痛架,個大肚婆係可以舒舒服服咁訓十幾個鐘,等到差不多開晒之後,先 ...


我以前都想用,[無痛分娩]....不過同好多人傾過, 又話[無痛分娩]令媽媽唔識幾時發力, 難d生, 又話可能要夾或吸阿B出來wok


男爵府

積分: 5524


1916#
發表於 08-11-13 16:45 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 11:55 發表
祝小兜快高長大...同你揮揮手...say hello!!!
西芹係有用...不過如果佢acute血壓高...西芹都唔係藥可以幫佢即降血壓wow!!!最好都係同佢去睇醫生la!!!安全d~~~


...


佢係家族遺傳, dad & mom到高...佢成日話40歲起食藥.
2年前照胃鏡, 佢又係忙&緊張,入院好高, 過陣drop番.. 醫生follow up過, 叫佢食物&運動control. 佢keep住運動又會好番好多...前一排99有事, 公司近來有壓力大, 休息運動都差咪又keep唔住law.
個次照胃鏡同佢睇中醫, 個老醫師又ok wok, 話佢虛, 仲比d當歸身etc, 又真係ok. 不過叫佢試第2個中醫又唔肯...


男爵府

積分: 5524


1917#
發表於 08-11-13 16:54 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-13 12:57 發表
麥兜MaMa ,

你老公有少少畏疾忌醫BOR!

唔記得左你住邊頭, 上環同埋西環有兩個幾出名既中醫師架!

你呀, 唔好掛住擔心佢, 要注意自己身體呀!


佢成日應為keep番運動會ok law. 激c.
最衰經濟差,又多鑊, 咪壓力大, 睡唔安law ....


大宅

積分: 3208


1918#
發表於 08-11-13 17:03 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 16:45 發表


佢係家族遺傳, dad & mom到高...佢成日話40歲起食藥.
2年前照胃鏡, 佢又係忙&緊張,入院好高, 過陣drop番.. 醫生follow up過, 叫佢食物&運動control. 佢keep住運動又會好番好多...前一排99有事, 公司近來有壓力大, ...

叫你老公照顧自己, 佢有好多人照顧kai, 身體已經不只是他的


大宅

積分: 3574


1919#
發表於 08-11-13 17:04 |只看該作者
唔好太擔心...醫生都話係太細未照到姐~~~
放心la...bb既生長好快架...
而家最緊要係保持心景開朗...盡量relax~~~


原文章由 kai_mi 於 08-11-13 15:50 發表
大家好,
上星期去睇左c+ 了, 照左胎 long, 不過未有心跳, 醫生話可能掛卵遲左, 預產期應該係6月尾/ 7月頭, 約左下星期再產檢.

唉! 呢個星期真係有d 緊張同擔心, 因為仲未見到BB 心跳, 希望快D 到下星期...

再加上 ...


大宅

積分: 3574


1920#
發表於 08-11-13 17:07 |只看該作者
早d食藥早d控制到病情ma!!!如果keep得好...就未必要一世食藥既...but如果起初唔去控制...萬一血壓再高既野可大可少~~~
你地而家有埋小b...就梗係要盡量keep自己身體健康la!!!
你比心機再勸下佢la~~~


原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-13 16:45 發表


佢係家族遺傳, dad & mom到高...佢成日話40歲起食藥.
2年前照胃鏡, 佢又係忙&緊張,入院好高, 過陣drop番.. 醫生follow up過, 叫佢食物&運動control. 佢keep住運動又會好番好多...前一排99有事, 公司近來有壓力大, ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo