原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 14:47 發表
你地就好la...可以睇到dr tay,
我都好想bk佢架...因為佢係聯合出黎...我有好多同事都係睇佢架...
不過佢今年一月開始唔收新症lu~~~
,佢都好開心!! 我仲開心到E家都仲好似發緊夢咁!
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-13 11:55 發表
祝小兜快高長大...同你揮揮手...say hello!!!
西芹係有用...不過如果佢acute血壓高...西芹都唔係藥可以幫佢即降血壓wow!!!最好都係同佢去睇醫生la!!!安全d~~~
...