在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


1901#
發表於 08-12-18 16:56 |只看該作者
原文章由 ookiinome 於 08-12-18 16:24 發表
yesterday送左個舊工人走,大家係機場喊到收唔到聲
如果唔係佢個仔要結婚,佢要返去湊孫,我一定同佢續約同加佢人工


難得遇到好工人,真係要同佢續約呀


伯爵府

積分: 17810


1902#
發表於 08-12-18 16:58 |只看該作者
原文章由 ookiinome 於 08-12-18 16:56 發表
貓仔又有新相啦 最衰呢度要縮圖,如果唔係可以方便d成日換icon

甘我同仔仔都唔捨得佢ma...佢由仔仔四個月湊到佢識行識走,工人都好唔捨得佢,猛甘同阿仔講,如果ee打電話返黎你要聽丫...

點知我一同佢食美心 ...


小朋友嘛....美食為先


禁止訪問

積分: 33575


1903#
發表於 08-12-18 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1904#
發表於 08-12-18 17:36 |只看該作者
唉...無心機丫...返屋企睇仔啦
聽日見啦

原文章由 Snoopywy 於 08-12-18 16:58 發表


小朋友嘛....美食為先


禁止訪問

積分: 33575


1905#
發表於 08-12-18 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1906#
發表於 08-12-18 18:10 |只看該作者
貓姐,我同你一樣,有好多阿仔既相係部腦度,所以用左一個上午將佢分類,然後燒左兩隻cd-r帶返屋企。 仲有用左一個下午整左份學a-z動物名既file俾阿仔,haha...

原文章由 貓姐 於 08-12-18 17:52 發表
頭先無聊, check下公司部腦, 原來有成千張貓仔既相係度, oh, 快快手del左佢, 一陣比老闆睇到就煩喇


禁止訪問

積分: 33575


1907#
發表於 08-12-19 09:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1908#
發表於 08-12-19 10:03 |只看該作者
各位,早晨啊!


禁止訪問

積分: 33575


1909#
發表於 08-12-19 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1910#
發表於 08-12-19 11:06 |只看該作者
貓姐 ...
你又可以早D閃


禁止訪問

積分: 33575


1911#
發表於 08-12-19 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1912#
發表於 08-12-19 11:24 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-19 11:09 發表
24號你公司冇得放早??


有呀,食完公司叫既外賣就走得


男爵府

積分: 7268


1913#
發表於 08-12-19 12:00 |只看該作者
Good morning! 你地就好啦,咁早可以走,我公司都唔知有冇得放早,希望有啦!如果唔係,出到市區都要成8點幾,唔知再要塞幾耐車先返到屋企?

原文章由 Snoopywy 於 08-12-19 11:24 發表


有呀,食完公司叫既外賣就走得


別墅

積分: 732


1914#
發表於 08-12-19 12:16 |只看該作者
真羨慕,我諗我公司一定無得放早。






原文章由 貓姐 於 08-12-19 11:02 發表
牯管理處剛派通告, 24號廣東道6點開始封路, 老闆話咁收4點囉


禁止訪問

積分: 33575


1915#
發表於 08-12-19 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1916#
發表於 08-12-19 15:42 |只看該作者
我今日已經吾想做野...
明天做冬,家姊買個聖誕雪糕蛋糕食..哈哈


男爵府

積分: 7268


1917#
發表於 08-12-19 16:15 |只看該作者
今日冇咩做,周圍去bk不同討論區睇下,去到"自由講場"見到一個topic叫做"熹熹悼念冊",入去一睇,我真係忍唔住喊左出黎,我好respect 個媽咪可以咁勇敢面對自己bb既離去,真係好touching!


男爵府

積分: 7268


1918#
發表於 08-12-19 16:41 |只看該作者
sorry, 應該係"心聲留言"先啱!

原文章由 KimB 於 08-12-19 16:15 發表
今日冇咩做,周圍去bk不同討論區睇下,去到"自由講場"見到一個topic叫做"熹熹悼念冊",入去一睇,我真係忍唔住喊左出黎,我好respect 個媽咪可以咁勇敢面對自己bb既離去,真係好touching! ...


別墅

積分: 732


1919#
發表於 08-12-20 09:42 |只看該作者
各位:早晨啊!


男爵府

積分: 8032


1920#
發表於 08-12-20 11:44 |只看該作者
可唔可以侵埋我玩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo