懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1901#
發表於 08-12-12 23:31 |只看該作者
Take a good rest. You may eat some 华梅, maybe it helps not to 嘔.
原文章由 tsingmao 於 08-12-12 22:46 發表

其實個個都係咁諗. 但係要講下.. 呢兩日開始嘔得勁.. 岩又嘔黎...好想哭...
    


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1902#
發表於 08-12-12 23:32 |只看該作者
我都有養貓, 我有5隻, 而家成日要避開佢地, 因為有隻貓好鍾意坐我肚, 仲要係我肚到按摩, 老公抱佢都唔肯, 所以近排佢可能會唔開心, 我坐sofa其它貓都會坐我附近, 好sweet架. 

原文章由 marie2008 於 08-12-12 17:36 發表



搞笑! 我唔同d貓講住ar! 剩係要避開佢地!


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1903#
發表於 08-12-12 23:34 |只看該作者
如果覺得5夠潤,可再搽cream gar! li 幾日我隻脚瓜朗好痕(maybe winter is very dry),搽完olive oil, then A cream, 咁就冇痕la!
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 23:29 發表
makfr:我試左你個方法去搽olive oil了..果然ok thk!你ar
    


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1904#
發表於 08-12-12 23:40 |只看該作者
我成日飲0蜜, 酸酸地好d架. 不過我只係胃頂, 冇嘔, 如果我作小產加暈仲要嘔埋真係唔知點算, 兩樣已經夠la

原文章由 tsingmao 於 08-12-12 22:46 發表


其實個個都係咁諗. 但係要講下.. 呢兩日開始嘔得勁.. 岩又嘔黎...好想哭...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1905#
發表於 08-12-13 00:03 |只看該作者
Happy Birthday !
原文章由 Bean0602 於 08-12-12 22:36 發表

我呢兩日又係開始勁暈, 雖然我聽日生日, 但係個人太唔舒服, 冇乜心機. 老公係咁問我想去邊同食咩, 我話乜都唔想


複式洋房

積分: 373


1906#
發表於 08-12-13 00:34 |只看該作者
oliver oil 要去藥房買架..



原文章由 tsingmao 於 08-12-12 01:45 發表
我第一胎呀, 咁又冇爆倉可能本身d 皮膚唔差now 勁鞋同好痕lor 想問塗了oliver oil 係咪煮飯果d he he..


大宅

積分: 3344


1907#
發表於 08-12-13 08:33 |只看該作者
原文章由 waffle 於 08-12-12 23:40 發表
我成日飲0蜜, 酸酸地好d架. 不過我只係胃頂, 冇嘔, 如果我作小產加暈仲要嘔埋真係唔知點算, 兩樣已經夠la

你放心la 我睇過d 書講如果作嘔作悶係代表個胎stable. 所以最多暈加嘔唔會作小產. hehe...


大宅

積分: 3344


1908#
發表於 08-12-13 08:33 |只看該作者
原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-13 00:34 發表
oliver oil 要去藥房買架..

買o左la 唔該晒各位ma ma.


大宅

積分: 3344


1909#
發表於 08-12-13 08:37 |只看該作者
原文章由 waffle 於 08-12-12 23:32 發表
我都有養貓, 我有5隻, 而家成日要避開佢地, 因為有隻貓好鍾意坐我肚, 仲要係我肚到按摩, 老公抱佢都唔肯, 所以近排佢可能會唔開心, 我坐sofa其它貓都會坐我附近, 好sweet架.

...


我媽到都有隻狗由於我最近sin 結婚所以now 少見隻狗返去佢就好嗲我,我同佢講o左點解佢就好乖訓係腳邊. 你唔d cat 講佢當然唔開心 la.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1910#
發表於 08-12-13 10:01 |只看該作者
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 15:18 發表

hihi!!!妳仲記得我ar??

當然記得啦~
話晒我地一齊經歷過等待bb o既苦悶時刻嘛~


複式洋房

積分: 115


1911#
發表於 08-12-13 10:16 |只看該作者
我全部都喺藥房買架,平好多



原文章由 OxOx 於 08-12-12 13:25 發表


Hi ,

may I know...where I can buy those oil ar??

thx


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1912#
發表於 08-12-13 11:00 |只看該作者
嘩!冇上來一日已經有6頁未睇,好勁呀!

咁等我今日去完c+覆診後過去睇吓先,希望今日覆診可以見到心跳啦!

原文章由 nono76 於 08-12-12 11:35 發表


不如你去旺角中心睇下ar,我都有172cm高架.都買到5條褲ar,仲唔係好貴tim.而家我都著緊.甘咪唔駛等人寄比你囉.


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1913#
發表於 08-12-13 11:19 |只看該作者
我屋企都有5隻貓,尋晚我老公至講話唔知點算,因平時只有我幫佢地剪指甲,我老公完全唔識,而家我大住個肚,唔可以幫佢地剪,攪到我老公好頭痕....

原文章由 waffle 於 08-12-12 23:32 發表
我都有養貓, 我有5隻, 而家成日要避開佢地, 因為有隻貓好鍾意坐我肚, 仲要係我肚到按摩, 老公抱佢都唔肯, 所以近排佢可能會唔開心, 我坐sofa其它貓都會坐我附近, 好sweet架.

...


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1914#
發表於 08-12-13 12:42 |只看該作者
各位媽咪....今日我朝早去左覆診....終於都見到同聽到小米既心跳喇, 果一刻真係好開心呀
我呢兩日開始唔止作嘔仲真係嘔埋出黎, 仲要食咩就嘔咩(但通常都係夜晚先嘔)頭先問左醫生成日嘔同暈會唔會唔係太好, 醫生話媽咪有唔舒服呢, 個bb姐係一路係你個肚度長緊胎...你寧願唔舒服仲好過舒服...舒服既話就仲驚...不過過多一月就無事架喇...

所以各位媽咪要忍耐下呀, 因為越大反應個bb就姐係越健康呀.... 黎緊下次覆診要等到一個月之後呀....真係好耐呀
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


男爵府

積分: 9332


1915#
發表於 08-12-13 12:45 |只看該作者
多謝各位祝我生日快樂呀, 今朝一起身係咁上網睇下今晚食咩好, 點知越睇越想嘔, 真大鑊! :;pppp:

係呢, 買橄欖油係咪唔駛理佢邊隻牌子架? 尋日都想買, 但係見到都唔識係咩牌子, 有d驚! 同埋係咪濕身搽好d架?


男爵府

積分: 9332


1916#
發表於 08-12-13 12:49 |只看該作者
今年最好既生日禮物就係有左呀b, 宜家成日都會掛住佢, 得閒就拎張u/s出黎望下佢 同埋我第一次見佢到既時候, 我就覺得佢係仔黎架, 唔知直覺係咪會好準既呢?


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1917#
發表於 08-12-13 13:25 |只看該作者
原文章由 Bean0602 於 08-12-13 12:49 發表
今年最好既生日禮物就係有左呀b, 宜家成日都會掛住佢, 得閒就拎張u/s出黎望下佢 同埋我第一次見佢到既時候, 我就覺得佢係仔黎架, 唔知直覺係咪會好準既呢? ...


生日快樂呀....我都係上星期生完日...我發覺以前既我生日一定要去旅行架, 但因為今年有左小米所以無得去, 但我都無因為咁而唔開心而且覺得有左小米已經係一份好好既生日禮物呀....我生日果日又係咩都唔想食唔想去...足足係屋企訓左全日夜晚出去食左餐飯就即刻番屋企喇
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


禁止訪問

積分: 1630


1918#
發表於 08-12-13 13:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1288


1919#
發表於 08-12-13 13:42 |只看該作者
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~



原文章由 Bean0602 於 08-12-13 12:45 發表
多謝各位祝我生日快樂呀, 今朝一起身係咁上網睇下今晚食咩好, 點知越睇越想嘔, 真大鑊! :;pppp:

係呢, 買橄欖油係咪唔駛理佢邊隻牌子架? 尋日都想買, 但係見到都唔識係咩牌子, 有d驚! 同埋係咪濕身搽好d架? ...


複式洋房

積分: 115


1920#
發表於 08-12-13 15:38 |只看該作者
冇事就好了!要小心呀,咩都要慢,有得扶就一定要扶住先行.

原文章由 chu_muimui 於 08-12-13 13:42 發表
其實我唸:用煮食用既olive oil係咪反而最純正, 最pure呢?
有無人試過?

唉~! 我琴晚係樓梯跌左落地!
個肚痛左一陣, 不過好彩無流血無流啡,
食左止痛藥,訓左一晚今日無事啦~~
好彩好彩好彩好彩~~~
我琴晚真係好驚~~
:naught ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo