懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1901#
發表於 09-5-5 11:27 |只看該作者
原帖由 Juicybaby 於 09-5-5 11:18 發表
narita,

你唔好怕咗唔睇西醫呀, 你講得啱呀, 拖只會將d菌影响bb架咋, 西醫開d藥可以有唔影响bb, 孕婦食得架, 你唔好擔心, 照同醫生講你有咗, 佢哋識得開孕婦食得的藥比你架la!!



...


咁我去睇醫生, 會同佢講, 係咪一般普通醫生都可以架喇?


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


1902#
發表於 09-5-5 11:28 |只看該作者
原帖由 naritawong 於 5-5-2009 11:13 發表


你上次照係幾w呀?



上次係5wk3day囉..我見好多媽咪5wk就照到,我咪心思思走去..點知得個吉..
請不要點評我,謝謝!


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1903#
發表於 09-5-5 11:29 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 11:25 發表


我都係昨晚好想食辣白菜拉面都係忍口食公仔面!!!

我想寫番個懷孕手記, 等BB大個看番明白媽媽幾辛苦!!!


我都有寫, 不過寫得唔勤力囉...第時睇番都幾得意架~~


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


1904#
發表於 09-5-5 11:31 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 5-5-2009 11:21 發表


gilkathy
你咁忍得咁遲先去照既~~
其實7w到都已經照到心跳啦~
我依家都已經好想再去照多次!



其實我3月19最後黎,佐我應該係成4月1左右先排..咁如果真係果陣有0既...計落上次去照又真係應該冇野睇..我怕咁快再照,又係冇野睇咋..

請不要點評我,謝謝!


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1905#
發表於 09-5-5 11:32 |只看該作者
原帖由 gilkathy 於 09-5-5 11:28 發表



上次係5wk3day囉..我見好多媽咪5wk就照到,我咪心思思走去..點知得個吉..


你啲時間同我差唔多呀~我上次照係5w6d, 醫生話我個B唔止5w6d, 因為照到阿B有小小閃閃下~~~下次照係5月21日, 到時有10w1day喇....到時真係可以知道阿B有無健康成長喇~


大宅

積分: 2001


1906#
發表於 09-5-5 11:33 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 10:59 發表


維他奶--------> 荳奶, 同荳漿一樣都係用大荳做, 相比下無咁涼 ! 你都係飲鮮奶好 d, 而家我日日都飲一小包北海道牛奶 ! 希望亞 b 健康 d 喇 !



QQ70,
請問邊度有小包北海道鮮奶買呢? 我剩係見到1升裝的北海道鮮奶咋...............


別墅

積分: 599


1907#
發表於 09-5-5 11:38 |只看該作者
Hello, 大家好!
我上個礼拜四發現bingo, 即係做埋檢查。我last M is March 16th, 医生話個size 細咗一星期,(today is 5 weeks + 1day)
下個礼拜再check。都可能係聖誕寶寶

知道bingo 咗之係好開心但又覺得好大壓力。你哋會唔會?


別墅

積分: 699


1908#
發表於 09-5-5 11:40 |只看該作者
我都係怕得個吉, 到時又"SIDE"錢, 又擔心, 所以本來BOOK左8W照, 但到最後都冇照到. 而家等緊5月18日(11W)係政府照, 到時11W, 乜都照倒啦~

原帖由 gilkathy 於 09-5-5 11:28 發表



上次係5wk3day囉..我見好多媽咪5wk就照到,我咪心思思走去..點知得個吉..


別墅

積分: 699


1909#
發表於 09-5-5 11:46 |只看該作者
恭喜晒呀~又多一個12月寶寶喇~
其實你放鬆D就得架喇, 我初時都好緊張架, 呢樣唔食, 果樣唔做咁, 但慢慢地就會冇咁緊張~
加油呀~

原帖由 candyyuk 於 09-5-5 11:38 發表
Hello, 大家好!
我上個礼拜四發現bingo, 即係做埋檢查。我last M is March 16th, 医生話個size 細咗一星期,(today is 5 weeks + 1day)
下個礼拜再check。都可能係聖誕寶寶

知道bingo 咗之係好開心但又覺得 ...


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1910#
發表於 09-5-5 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1911#
發表於 09-5-5 11:51 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 11:38 發表
Hello, 大家好!
我上個礼拜四發現bingo, 即係做埋檢查。我last M is March 16th, 医生話個size 細咗一星期,(today is 5 weeks + 1day)
下個礼拜再check。都可能係聖誕寶寶

知道bingo 咗之係好開心但又覺得 ...


恭喜呀~~ 唔好比咁大壓力自己呀~~放鬆啲...開心啲~~先好架~~


禁止訪問

積分: 2117


1912#
發表於 09-5-5 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


1913#
發表於 09-5-5 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1914#
發表於 09-5-5 12:01 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-5-5 11:54 發表


你地真係好忍得呀!!
我琴晚訓得唔好呀,因為係咁諗住照b既野!!仲發左夢,(其實應該唔係發夢,而係諗得多),醫生話亞b依家就10w,好正常.haha


諗多啲開心嘢同埋正面啲, 阿B真係可以健康成長架~~


別墅

積分: 599


1915#
發表於 09-5-5 12:08 |只看該作者
多謝 callist_b and naritawong 。大家都要一齊努力。有好多嘢諗住陀穩之後再諗。

你哋多數去私家定政府生? 醫生問我浸會定法國, 實左係no idea.


禁止訪問

積分: 2117


1916#
發表於 09-5-5 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1917#
發表於 09-5-5 12:10 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 12:08 發表
多謝 callist_b and naritawong 。大家都要一齊努力。有好多嘢諗住陀穩之後再諗。

你哋多數去私家定政府生? 醫生問我浸會定法國, 實左係no idea.


我自己就諗住喺政府生, 檢查就2邊一齊做~~


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


1918#
發表於 09-5-5 12:10 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-5-5 12:08 發表


我會架啦~~你都要努力!!


各位媽咪一齊加油~~


別墅

積分: 599


1919#
發表於 09-5-5 12:17 |只看該作者
我都無登記政府,我家姐話如果諗住係私家就唔洗登記。政府要等太耐

你哋係咪第一個?


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


1920#
發表於 09-5-5 12:19 |只看該作者
大家好嗎?
今日我又係苦悶既一天,成日都唔多舒服,個人好悶,好彩今日無嘔過,但總之就唔多舒服甘囉.... 好辛苦呢!
希望呢D日子快D過去呀!
連上網我都無心機上呀....點算好呢?

[ 本帖最後由 pigpig 於 09-5-5 12:20 編輯 ]
My Two Princess

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo