立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3935
原帖由 Juicybaby 於 09-5-5 11:18 發表 narita, 你唔好怕咗唔睇西醫呀, 你講得啱呀, 拖只會將d菌影响bb架咋, 西醫開d藥可以有唔影响bb, 孕婦食得架, 你唔好擔心, 照同醫生講你有咗, 佢哋識得開孕婦食得的藥比你架la!! ...
公爵府
積分: 25600
原帖由 naritawong 於 5-5-2009 11:13 發表 你上次照係幾w呀?
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 11:25 發表 我都係昨晚好想食辣白菜拉面都係忍口食公仔面!!! 我想寫番個懷孕手記, 等BB大個看番明白媽媽幾辛苦!!!
原帖由 celiasy 於 5-5-2009 11:21 發表 gilkathy 你咁忍得咁遲先去照既~~ 其實7w到都已經照到心跳啦~ 我依家都已經好想再去照多次!
原帖由 gilkathy 於 09-5-5 11:28 發表 上次係5wk3day囉..我見好多媽咪5wk就照到,我咪心思思走去..點知得個吉..
積分: 2001
原帖由 QQ70 於 09-5-5 10:59 發表 維他奶--------> 荳奶, 同荳漿一樣都係用大荳做, 相比下無咁涼 ! 你都係飲鮮奶好 d, 而家我日日都飲一小包北海道牛奶 ! 希望亞 b 健康 d 喇 !
別墅
積分: 599
積分: 699
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 11:38 發表 Hello, 大家好! 我上個礼拜四發現bingo, 即係做埋檢查。我last M is March 16th, 医生話個size 細咗一星期,(today is 5 weeks + 1day) 下個礼拜再check。都可能係聖誕寶寶 知道bingo 咗之係好開心但又覺得 ...
禁止訪問
積分: 5373
積分: 2117
原帖由 celiasy 於 09-5-5 11:54 發表 你地真係好忍得呀!! 我琴晚訓得唔好呀,因為係咁諗住照b既野!!仲發左夢,(其實應該唔係發夢,而係諗得多),醫生話亞b依家就10w,好正常.haha
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 12:08 發表 多謝 callist_b and naritawong 。大家都要一齊努力。有好多嘢諗住陀穩之後再諗。 你哋多數去私家定政府生? 醫生問我浸會定法國, 實左係no idea.
原帖由 celiasy 於 09-5-5 12:08 發表 我會架啦~~你都要努力!!
琥珀宮
積分: 152003
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy