跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4607


1901#
發表於 04-12-9 18:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada, 豬 ma
如果可以我都會帶亞囡磅吓先, 好心急, 想知佢有冇重嘛 ... 不過如果磅唔除衫 lu, 費事又除又著, 我諗相差無幾姐....

joe
支持你!! 你直接同你奶奶講會同大力 b 係 macau 住多幾日先返嚟, 你可以話大力 b 出世咁耐你阿爸阿媽都咪見過, 大力 b 都係佢哋個孫嚟 ga, 唔係大力 b 係公公婆婆度住幾日都要佢批准呀.... 你奶奶真係好 q 過份 :evil: :evil: (sorry, 粗俗咗 d, 但係忍唔住)


男爵府

積分: 6152


1902#
發表於 04-12-9 19:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我呀媽話如東吾順眼到時滿月咪比返D說話我奶奶聽,又吾驚佢既,等佢返去到喊下囉,(咁做會吾會好衰呀)


大宅

積分: 4607


1903#
發表於 04-12-9 19:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Ada, Car仔,豬茵:
乜你圩同一間健康院架?
同埋可以咁free自己入磅重房磅重架?
唔驚姑娘鬧咩?

係呀, 我哋係同一間健康院 ga....


大宅

積分: 4607


1904#
發表於 04-12-9 19:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck
我唔飲奶 ga, 所以媽媽奶唔 arm 我, 豆漿就 ok, but 我諗都會滿咗月先, 而家我 day day 飲紅棗水 law, 多奶茶就生完返屋企頭三日飲過就冇飲....


子爵府

積分: 12555


1905#
發表於 04-12-9 19:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔, 豬 ma,

早知可以自己磅,著住衫都磅一磅啦!


car 仔,,,你好粗呀!



car_pretty 寫道:
你奶奶真係好 q 過份 :evil: :evil: (sorry, 粗俗咗 d, 但係忍唔住)
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1906#
發表於 04-12-9 19:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

唔粗!
我想講Joe奶奶:妖...
Joe老公:頂....

辛苦Joe你亞媽,為你唔開心!


子爵府

積分: 12555


1907#
發表於 04-12-9 19:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,

no la, no la,

唔衰、唔衰,我贊成
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1908#
發表於 04-12-9 19:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

咦,嘅然你哋咁粗!
我又粗吓先!

我話Joe奶奶:妖、妖 (蝦阿Joe同佢媽媽喇!)
Joe 老公:頂、頂、頂

唔好唔開心呀Joe !笑返
有我哋0411媽媽妖佢頂佢呀!
Joe 加油呀!堅持呀!
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1909#
發表於 04-12-9 19:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

MaMaJOE 寫道:
我呀媽話如東吾順眼到時滿月咪比返D說話我奶奶聽,又吾驚佢既,等佢返去到喊下囉,(咁做會吾會好衰呀)

joe
我覺得你應該當佢冇到, 大力 b 喺 hk 擺滿月酒果日佢點對你, 你咪點對番佢 law...


子爵府

積分: 12555


1910#
發表於 04-12-9 19:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

me too

car_pretty 寫道:

joe
我覺得你應該當佢冇到, 大力 b 喺 hk 擺滿月酒果日佢點對你, 你咪點對番佢 law...
[size=small]My little baby Vivian !


複式洋房

積分: 177


1911#
發表於 04-12-9 19:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
唔粗!
我想講Joe奶奶:妖...
Joe老公:頂....

辛苦Joe你亞媽,為你唔開心!

我都話唔粗. 雖然我冇乜搭傘, 但我完全同意草本
Joe... 要努力爭取呀 支持你


侯爵府

積分: 24274


1912#
發表於 04-12-9 19:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Wendy:
你個寶貝叫敏芝呀??(懶醒呀我)
如果唔係點解叫蚊芝? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1913#
發表於 04-12-9 19:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada:
你未同我地出過黎喇!
我地有好多個都係性情中人呀!
鍾意up乜就乜!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

如果要數斯文,唔... 首推南瓜媽啦!
仲有Elaine都好斯文架!
Rita都係!!
我就一定唔係架喇!ha ha.... :-P :-P :-P


複式洋房

積分: 177


1914#
發表於 04-12-9 19:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我想問下幾時先要帶隻b去健康院架 ?-( ?-(
係咪滿月先要去打針


子爵府

積分: 12555


1915#
發表於 04-12-9 19:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

he, he,
我係唔熟就好似好靜,冇乜嘢講。
熟咗就好多嘢講,乜都講一餐。he, he, he
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1916#
發表於 04-12-9 19:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Wendy:
之前我都問過呢個問題喇!
原來唔係架!
出左院之後就可以隨時去健康院開排板喇!
你隻B 28唬出世,依家去磅下重,book定打針日子都差唔多喇!!


複式洋房

積分: 177


1917#
發表於 04-12-9 19:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Wendy:
你個寶貝叫敏芝呀??(懶醒呀我)
如果唔係點解叫蚊芝? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

我地都考慮緊好唔好叫敏芝
仲有冇咩好提議呢?
因為我隻公個名有個'文'字, 佢亞媽就叫佢'亞蚊'.
咁佢隻女咪叫住'蚊芝'先囉


子爵府

積分: 12555


1918#
發表於 04-12-9 20:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all ma,

頭同欣欣探熱,98.3度算唔算有燒。
(我唔記得咗)
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1919#
發表於 04-12-9 20:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma,
我套睡衣係西田買呀,二百幾,質地好正...

我個女晚晚12點飲一次,3點一次,之後8-9點一次囉....咁叫唔叫介左半夜奶呀????? ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


1920#
發表於 04-12-9 20:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama 寫道:
joe,

Ada講得好岩, 最緊要唔好令自己唔開心, 有時太顧及別人感受都好煩架! 唔好憂慮咁多啦! 記住你先係大力B既媽咪呀, 留低BB係Macau住幾日絕對冇問題! 你要堅持呀!


[size=x-large]Agree~~
joe,
你一定要堅持呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo