自由講場

跳至

首頁

尾頁
   188


大宅

積分: 2631


1901#
發表於 24-10-22 18:41 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 18:38
可以給我爱民地點嗎?

我順豐app係寫派送中
我喺個app揀轉去愛民邨順豐站


大宅

積分: 2631


1902#
發表於 24-10-22 18:47 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 18:40
誰人告訴你去愛民拿貨?我剛找到之前果間自提點的人,他說他們擒日是最後一日,今天已經不做,但係順豐仲 ...

係我見今日「派送中」咁耐都未有通知話拎得,然後我自己發現自提點尋日已last day,咁順豐點送到貨去? 咪自己去順豐app度申請轉寄去愛民邨順豐站囉。
到而家都係冇人通知過我㗎


禁止訪問

積分: 408


1903#
發表於 24-10-22 18:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10788


1904#
發表於 24-10-22 18:51 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:47
係我見今日「派送中」咁耐都未有通知話拎得,然後我自己發現自提點尋日已last day,咁順豐點送到貨去? 咪 ...

我是收到順豐通知才去街市拿,現在我直接去愛民問下,他們搞什麼


子爵府

積分: 10788


1905#
發表於 24-10-22 18:55 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:47
係我見今日「派送中」咁耐都未有通知話拎得,然後我自己發現自提點尋日已last day,咁順豐點送到貨去? 咪 ...

街市是我打電話去問,我早二日去拿,他們都冇說又冇貼告示,頂,順豐今早又說貨到了,自提點的人又說他們今天冇開門,玩野


大宅

積分: 2631


1906#
發表於 24-10-22 18:57 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 18:55
街市是我打電話去問,我早二日去拿,他們都冇說又冇貼告示,頂,順豐今早又說貨到了,自提點的人又說他們 ...

個自提點都真係幾不負責任,又唔早啲講會結業,等人唔好再揀送去佢度


大宅

積分: 3816

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


1907#
發表於 24-10-22 19:18 |只看該作者
請問有冇洗衣液介紹?


公爵府

積分: 29347

馬年勳章 2024年龍年勳章


1908#
發表於 24-10-22 19:45 |只看該作者
本帖最後由 kerotan 於 24-10-22 19:53 編輯
muikin 發表於 24-10-22 17:00
之前拼咗濕烤花生,今日到咗,幾好食
https://mobile.yangkeduo.com/goods.html?ps=FW7yFkN3BV
...

係咪唔使再煮就咁食?
但剛去你的連結這花生是不包郵到港的!
attach0/tmp/phpuycisI


子爵府

積分: 10788


1909#
發表於 24-10-22 20:31 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 18:57
個自提點都真係幾不負責任,又唔早啲講會結業,等人唔好再揀送去佢度

我找到我的貨了,他們真係混亂,


大宅

積分: 2631


1910#
發表於 24-10-22 20:35 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 20:31
我找到我的貨了,他們真係混亂,

喺邊度搵到?


子爵府

積分: 10788


1911#
發表於 24-10-22 20:39 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 20:35
喺邊度搵到?

愛民順豐店,果二個姐姐好好人,唉,我立即改送貨點,人的都一早通知順豐,他們個個都冇人理咁


子爵府

積分: 10788


1912#
發表於 24-10-22 20:40 |只看該作者
kaiyi11 發表於 24-10-22 20:35
喺邊度搵到?

好彩你講,我又多口問你,否則我都不知點好


大宅

積分: 2631


1913#
發表於 24-10-22 20:42 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 20:39
愛民順豐店,果二個姐姐好好人,唉,我立即改送貨點,人的都一早通知順豐,他們個個都冇人理咁
...

即係自提點一早通知左順豐話唔做,但順豐冇理佢?


複式洋房

積分: 185


1914#
發表於 24-10-22 21:24 |只看該作者
kerotan 發表於 24-10-22 19:45
係咪唔使再煮就咁食?
但剛去你的連結這花生是不包郵到港的!


就咁食就得

我之前係包郵到港,啱啱再睇冇咗包郵了


侯爵府

積分: 24800


1915#
發表於 24-10-22 22:06 |只看該作者
本帖最後由 purplechung 於 24-10-22 22:13 編輯
天貓 發表於 24-10-22 08:39
未啊,我就算今日集運都應該聽日先收到,不過最多得5公斤,佢成日叫我退款,我驚佢連依苞米都唔俾我..

搞 ...

岩岩試左拼米,揾唔到你講果間,是但揾間好評價的店,付款時真係拼唔到。
買左超100元貨物,微信綁左citibank master減$20
attach0/tmp/phpgBqdrc
attach1/tmp/php4Ec02h
attach2/tmp/phpUyDREn


大宅

積分: 2887


1916#
發表於 24-10-22 22:22 |只看該作者
zitamamama 發表於 24-10-21 18:53
其實啲券佢會自動比你定點?好似圖咁,點睇有冇券?
同埋成日見到話等拼單,係咩意思?如果唔等拼,咁又點 ...

你撳付款就可以揀用咩券,或去個人中心嘅優惠券嗰度睇


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1917#
發表於 24-10-22 22:35 |只看該作者
purplechung 發表於 24-10-22 22:06
岩岩試左拼米,揾唔到你講果間,是但揾間好評價的店,付款時真係拼唔到。
買左超100元貨物,微信綁左citib ...

其實可能而家更加唔俾買米,廣東只係得一半得,落緊嚟,仲要搞掂咗運單先可以退一半款….原來Citibank有減$20咁好? 我好似都有Citibank


水晶宮

積分: 59995

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1918#
發表於 24-10-22 22:59 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-22 22:35
其實可能而家更加唔俾買米,廣東只係得一半得,落緊嚟,仲要搞掂咗運單先可以退一半款….原來Citibank有減 ...

哈哈,今晚又平咗,未發貨即刻退款再買過 !!
attach0/tmp/phpctVvfA


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1919#
發表於 24-10-22 23:01 |只看該作者
kittylam 發表於 24-10-22 22:59
哈哈,今晚又平咗,未發貨即刻退款再買過 !!

又抵咗,好彩未發貨,可能係俾咗啲平台券你,因為我都突然有5蚊


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1920#
發表於 24-10-22 23:05 |只看該作者
我減咗都要27個幾,你個價真係好抵
attach1/tmp/phpRcAol7

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo