自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9038


1901#
發表於 09-7-23 14:37 |只看該作者
都好喎~
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:35 發表


叫你99新年入落利是封...封比人..
又大方,又得體


男爵府

積分: 9038


1902#
發表於 09-7-23 14:39 |只看該作者
baby~我好認同你呢句說話.
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:33 發表


如果c6無名, 話唔定已經俾你姑9呃左啦.
叫你c6唔好咁硬頸, 搬出去, 1家3口住啦, 睇見你話囡囡同你地同床, 就覺得係時候要搬了.

short, 對你99仁慈, 即係對自己殘忍. ...


男爵府

積分: 8032


1903#
發表於 09-7-23 14:40 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:34 發表


咩係政府生, 就有呢d福利呀???
點解我唔見我家姐佢地有去買既???


黎個係我推測jei

向正苦生...禁bb出世後..要打針架ma..通常都係返健康院...而媽媽有產後檢查..(我)都係健康院check既...check完之後...姑娘就講解一論野....就問你駛唔駛要套套...如果要就比一蚊12個

之後有需要你可以自己買..一係返去囉...
但返健康院唔係你話去就去...要預約架...所以好似毛我地要返工..邊有時間去健康院jei


伯爵府

積分: 16607


1904#
發表於 09-7-23 14:44 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:40 發表


黎個係我推測jei

向正苦生...禁bb出世後..要打針架ma..通常都係返健康院...而媽媽有產後檢查..(我)都係健康院check既...check完之後...姑娘就講解一論野....就問你駛唔駛要套套...如果要就比一蚊12個

之後有需要 ...


你意思係去健康院到買, 我以為係家計會.
不過, 我身邊d朋友, 個個都去健康院架, 都無人問既???

唔通佢見你好細個(無知樣), 驚你又俾人呃, 所以就極力推薦你用 "兔兔" ????


大宅

積分: 4605


1905#
發表於 09-7-23 14:45 |只看該作者
原帖由 好好笑 於 09-7-23 14:35 發表
咁架咩~
我雖然響私家生,
但我個仔都有去健康院檢查喎,
d 姑娘都冇同我講.:;pppp:

冇關私唔私家生架 ??!! 我都係生完去產後檢查先知有$1/12個咋喎 !!


男爵府

積分: 8032


1906#
發表於 09-7-23 14:46 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:44 發表


你意思係去健康院到買, 我以為係家計會.
不過, 我身邊d朋友, 個個都去健康院架, 都無人問既???

唔通佢見你好細個(無知樣), 驚你又俾人呃, 所以就極力推薦你用 "兔兔" ???? ...


嘔血


子爵府

積分: 10818


1907#
發表於 09-7-23 14:47 |只看該作者
我係政府醫院生, 但番去健康院無問過我喎!!
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:40 發表


黎個係我推測jei

向正苦生...禁bb出世後..要打針架ma..通常都係返健康院...而媽媽有產後檢查..(我)都係健康院check既...check完之後...姑娘就講解一論野....就問你駛唔駛要套套...如果要就比一蚊12個

之後有需要 ...
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


大宅

積分: 4605


1908#
發表於 09-7-23 14:48 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:44 發表


你意思係去健康院到買, 我以為係家計會.
不過, 我身邊d朋友, 個個都去健康院架, 都無人問既???

唔通佢見你好細個(無知樣), 驚你又俾人呃, 所以就極力推薦你用 "兔兔" ???? ...

係咪你D朋友冇話你知咋 !!!!!!!!!
姑娘果時係問左用咩方法避孕先, 知你用套先叫你買 ~ 如果用藥/針又另一回事~


男爵府

積分: 8032


1909#
發表於 09-7-23 14:49 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:44 發表


你意思係去健康院到買, 我以為係家計會.
不過, 我身邊d朋友, 個個都去健康院架, 都無人問既???

唔通佢見你好細個(無知樣), 驚你又俾人呃, 所以就極力推薦你用 "兔兔" ???? ...


點都好...總之去健康院...就同姑娘講..我要套套~~


大宅

積分: 4605


1910#
發表於 09-7-23 14:49 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 14:47 發表
我係政府醫院生, 但番去健康院無問過我喎!!

你個樣成熟 ... 唔會比人呃囉 ~~ ^>^


伯爵府

積分: 16607


1911#
發表於 09-7-23 14:50 |只看該作者
原帖由 patajojo 於 09-7-23 14:48 發表

係咪你D朋友冇話你知咋 !!!!!!!!!
姑娘果時係問左用咩方法避孕先, 知你用套先叫你買 ~ 如果用藥/針又另一回事~


咁我知佢地都係用 "杜xc" 既.
同埋有著數, 佢地會話我知架.


大宅

積分: 2440


1912#
發表於 09-7-23 14:52 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:40 發表


黎個係我推測jei

向正苦生...禁bb出世後..要打針架ma..通常都係返健康院...而媽媽有產後檢查..(我)都係健康院check既...check完之後...姑娘就講解一論野....就問你駛唔駛要套套...如果要就比一蚊12個

之後有需要 ...




我都係同你一樣喎, 通常完生第一胎都問你點避孕, 跟住教你用套, 第一次0拎仲有埋圖教你點用0架


男爵府

積分: 8032


1913#
發表於 09-7-23 14:52 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 14:47 發表
我係政府醫院生, 但番去健康院無問過我喎!!


禁神奇...

我兩個家姐都有問wor~~


子爵府

積分: 10818


1914#
發表於 09-7-23 14:53 |只看該作者
都要用架!!
原帖由 patajojo 於 09-7-23 14:49 發表

你個樣成熟 ... 唔會比人呃囉 ~~ ^>^
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


子爵府

積分: 10818


1915#
發表於 09-7-23 14:54 |只看該作者
唔使佢教呀?!
原帖由 short 於 09-7-23 14:52 發表




我都係同你一樣喎, 通常完生第一胎都問你點避孕, 跟住教你用套, 第一次0拎仲有埋圖教你點用0架
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


男爵府

積分: 8032


1916#
發表於 09-7-23 14:55 |只看該作者
原帖由 patajojo 於 09-7-23 14:49 發表

你個樣成熟 ... 唔會比人呃囉 ~~ ^>^


下..更係唔係..

係有好野..唔益佢就真


大宅

積分: 4605


1917#
發表於 09-7-23 14:57 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:49 發表


點都好...總之去健康院...就同姑娘講..我要套套~~

果時產檢, 極不願意返健康院 ... 等就等個幾鐘, 檢查就半個鐘都冇, 蹝時間 -___-


大宅

積分: 4605


1918#
發表於 09-7-23 14:59 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:50 發表


咁我知佢地都係用 "杜xc" 既.
同埋有著數, 佢地會話我知架.

話你知 ... 等你又去健康院拎 HAHA


伯爵府

積分: 16607


1919#
發表於 09-7-23 14:59 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 14:54 發表
唔使佢教呀?!


我覺得有d人真係唔識喎.
例如 : 會用2個套, 以為會安全d,
有d會帶得唔夠入, 求咩其咁帶,
呢d都會令到失去安全性架.


大宅

積分: 2440


1920#
發表於 09-7-23 14:59 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 14:33 發表


如果c6無名, 話唔定已經俾你姑9呃左啦.
叫你c6唔好咁硬頸, 搬出去, 1家3口住啦, 睇見你話囡囡同你地同床, 就覺得係時候要搬了.

short, 對你99仁慈, 即係對自己殘忍. ...



99同層樓已經做左姑奶層樓既擔保, 如果要賣係要經銀行, 同埋賣出之後要將60%既錢放番去姑奶層樓度0架,我都知對99仁慈, 即係對自己殘忍, 但無奈c6吾肯搬

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo