我係政府醫院生, 但番去健康院無問過我喎!!
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 14:40 發表 
黎個係我推測jei
向正苦生...禁bb出世後..要打針架ma..通常都係返健康院...而媽媽有產後檢查..(我)都係健康院check既...check完之後...姑娘就講解一論野....就問你駛唔駛要套套...如果要就比一蚊12個
之後有需要 ...
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm