跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


1901#
發表於 05-2-16 10:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[size=x-large]早安呀, 各位!

[size=large]我來喇!!


男爵府

積分: 6495


1902#
發表於 05-2-16 11:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

咁你想學WHAT 呢?

kittyng 寫道:
astor

我覺得而家d時間都唔夠用, 我重有好多野想學(係咪好上進呢), 我都係唔學西餐住la
[quote]
duke1208 寫道:
KITTY,

早排我無聊走去學西餐MA, 咁咪煮下俾佢試LAW.
[/quote]


男爵府

積分: 6495


1903#
發表於 05-2-16 11:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SAMS,

1.5K, 好野!!!!!!


大宅

積分: 4504


1904#
發表於 05-2-16 11:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

bk 今日多左"在線上"喎!


男爵府

積分: 5300


1905#
發表於 05-2-16 11:02 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

You are also 3k la. 1 more to go.


男爵府

積分: 6495


1906#
發表於 05-2-16 11:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

你地有無去7-ELEVEN買野架? 如有的話, 而家有個ENGLAND PREMIER LEAGUE 的貼紙送呀, 如果你地唔要, 可唔可以俾我呀, 我KEEP緊呀, MANY THX.


大宅

積分: 4504


1907#
發表於 05-2-16 11:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,


男爵府

積分: 6495


1908#
發表於 05-2-16 11:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

好野! 3K 喇! 3K 喇!

自對3杯先


大宅

積分: 1327


1909#
發表於 05-2-16 11:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen

咁我就挑戰妳黎一個salad比賽la
其實我好'咋'架, 妳唔使謊
Minanotabo 寫道:
kitty,

唔好搶我D食物呀, 我唔係識得整好多野, 沙律係其中一樣, 你手下留情呀!


大宅

積分: 4504


1910#
發表於 05-2-16 11:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,

england premier league 咩黎架! 我比較背架,唔好意思! :lol:


大宅

積分: 2028


1911#
發表於 05-2-16 11:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor and Sams,

seems that the price is reasonable wo...


男爵府

積分: 5300


1912#
發表於 05-2-16 11:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

Those are for your hubby lei?

duke1208 寫道:
你地有無去7-ELEVEN買野架? 如有的話, 而家有個ENGLAND PREMIER LEAGUE 的貼紙送呀, 如果你地唔要, 可唔可以俾我呀, 我KEEP緊呀, MANY THX.


男爵府

積分: 5300


1913#
發表於 05-2-16 11:09 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Katie, Astor,

You may also see this website for learning cake:

CAKE CLASS


大宅

積分: 1327


1914#
發表於 05-2-16 11:10 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor

黎遲一步tim
3k飲杯
妳敬我5杯, 我敬妳6杯
duke1208 寫道:
好野! 3K 喇! 3K 喇!

自對3杯先


男爵府

積分: 6426


1915#
發表於 05-2-16 11:11 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

good morning

我今日 [size=medium]開工大吉
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 1327


1916#
發表於 05-2-16 11:11 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams

1.5k cheers
Sams 寫道:
All,

I am 1.5k la.


男爵府

積分: 6426


1917#
發表於 05-2-16 11:13 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor~3k
sams~1.5k
kitty~0.1k
~ :mrgreen:
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 4504


1918#
發表於 05-2-16 11:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Chris,


彰彰果張大頭相勁得意呀!!
但佢拎住個咩黎呀?


男爵府

積分: 6495


1919#
發表於 05-2-16 11:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

都算係啦, 佢鐘意football ma, 我諗住 儲1 set俾佢law.


大宅

積分: 1327


1920#
發表於 05-2-16 11:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams, astor

i want to learn italian because my company is an italy company, but i am afraid it is difficult
i also want to learn about the website design
Sams 寫道:
Kitty:

What do you want to learn?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo