立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2115
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:10 發表 想問小小私人問題,如唔放便可以不回答。 係唔係餵人奶,會遲D先未有M 如正常會幾時有M?
積分: 4204
原帖由 square72 於 10-6-17 12:10 發表 做咩咁話人地wor~~ 細佬出世後... 係頭2個月我都有上去1001...只係3月尾開始再番工後.. 少咗時間... 有一段時間我直頭冇上bk... 係近排又再上番... 但我因為懶.. 同冇咁多時間追post la.. 所 ...
男爵府
積分: 9875
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:09 發表 你小心喎,emma會越來越重,負荷會越來越大架.
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:11 發表 我平時有msn架....
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:12 發表 又無"椰油"味. 但佢都會搽好味濃的Johnson lotion, 都係睡前至搽. BB又跟我地瞓,所以由得佢.
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:03 發表 有原因架~ 最近我同佢MSN過先知個原因^^ BTW, 大家平時都msn?
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:19 發表 add me too? [email protected]
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 12:20 發表 八掛...咩原因呀
子爵府
積分: 11775
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:27 發表 我都想八掛~ ^^hehee
積分: 9185
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:29 發表 我ADD你唔到,你可唔可以ADD我呀? [email protected]
原帖由 bduck 於 10-6-17 12:31 發表 大家會唔會考慮買d好強嘅吸塵機? 即係萬幾蚊一部果d?
原帖由 bduck 於 10-6-17 12:33 發表 等我返屋企add你先^^
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:16 發表 小心d, emma隻左肶都重過我個囡的下莊~ (但今早現到佢隻肶仔好似大咗小小~) 同可能陀時,有飲桑寄生,現在小飲.
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:22 發表 add me too?
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:45 發表 我老媽成日話我食也少﹐過俾阿女既奶水唔夠營養...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy