跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2115


1901#
發表於 10-6-17 12:18 |只看該作者
係呀餵人奶會遲D先有M
但都有機會有BB呀...so各位小心!
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:10 發表
想問小小私人問題,如唔放便可以不回答。
係唔係餵人奶,會遲D先未有M
如正常會幾時有M?


大宅

積分: 4204


1902#
發表於 10-6-17 12:18 |只看該作者
anyway, miss u and renee and 細佬~
細佬個樣好囝~
原帖由 square72 於 10-6-17 12:10 發表

做咩咁話人地wor~~
細佬出世後... 係頭2個月我都有上去1001...只係3月尾開始再番工後.. 少咗時間... 有一段時間我直頭冇上bk...
係近排又再上番...
但我因為懶.. 同冇咁多時間追post la.. 所 ...

[ 本帖最後由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:20 編輯 ]

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1903#
發表於 10-6-17 12:18 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:09 發表
你小心喎,emma會越來越重,負荷會越來越大架.


就係咁先擔心...

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1904#
發表於 10-6-17 12:19 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:11 發表
我平時有msn架....


add me too?
[email protected]


que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1905#
發表於 10-6-17 12:19 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:12 發表
又無"椰油"味.
但佢都會搽好味濃的Johnson lotion, 都係睡前至搽. BB又跟我地瞓,所以由得佢.

"椰油"味???

J&J真係好勁香味... 我頂唔順。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2115


1906#
發表於 10-6-17 12:20 |只看該作者
八掛...咩原因呀
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:03 發表

有原因架~
最近我同佢MSN過先知個原因^^


BTW, 大家平時都msn?


大宅

積分: 4204


1907#
發表於 10-6-17 12:22 |只看該作者
add me too?
原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:19 發表

add me too?
[email protected]

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1908#
發表於 10-6-17 12:27 |只看該作者
我都想八掛~ ^^hehee

原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 12:20 發表
八掛...咩原因呀

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11775


1909#
發表於 10-6-17 12:29 |只看該作者
我ADD你唔到,你可唔可以ADD我呀?

[email protected]

原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:19 發表

add me too?
[email protected]


子爵府

積分: 11775


1910#
發表於 10-6-17 12:30 |只看該作者
hehe 原來唔止我一個八卦~~

原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:27 發表
我都想八掛~ ^^hehee


男爵府

積分: 9185


1911#
發表於 10-6-17 12:31 |只看該作者
大家會唔會考慮買d好強嘅吸塵機? 即係萬幾蚊一部果d?


男爵府

積分: 9185


1912#
發表於 10-6-17 12:33 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:29 發表
我ADD你唔到,你可唔可以ADD我呀?

[email protected]


等我返屋企add你先^^


大宅

積分: 2115


1913#
發表於 10-6-17 12:38 |只看該作者
佢上門sell過我, 但我無買呀
佢講到部機好勁,但我覺得屋企唔駛太太乾淨


原帖由 bduck 於 10-6-17 12:31 發表
大家會唔會考慮買d好強嘅吸塵機? 即係萬幾蚊一部果d?


子爵府

積分: 11775


1914#
發表於 10-6-17 12:41 |只看該作者
好呀! 不過我在家忙,無時間msn.但會長開.在公司都係長開,但就可以隨時傾.

原帖由 bduck 於 10-6-17 12:33 發表


等我返屋企add你先^^


子爵府

積分: 11775


1915#
發表於 10-6-17 12:42 |只看該作者
唔會,我覺得太貴,唔值得.

原帖由 bduck 於 10-6-17 12:31 發表
大家會唔會考慮買d好強嘅吸塵機? 即係萬幾蚊一部果d?


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1916#
發表於 10-6-17 12:45 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:16 發表
小心d, emma隻左肶都重過我個囡的下莊~
(但今早現到佢隻肶仔好似大咗小小~)
同可能陀時,有飲桑寄生,現在小飲.

我老媽成日話我食也少﹐過俾阿女既奶水唔夠營養...

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1917#
發表於 10-6-17 12:47 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 12:20 發表
八掛...咩原因呀

妳自己問啦~
我唔想自己講錯野..

=p

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1918#
發表於 10-6-17 12:47 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 12:22 發表
add me too?

Ruby媽媽﹐我有妳on 我既list.....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1919#
發表於 10-6-17 12:48 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:29 發表
我ADD你唔到,你可唔可以ADD我呀?

[email protected]



min add左妳啦~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


子爵府

積分: 11775


1920#
發表於 10-6-17 12:51 |只看該作者
emma 肥嘟嘟都唔夠營養?

原帖由 AsWife 於 10-6-17 12:45 發表

我老媽成日話我食也少﹐過俾阿女既奶水唔夠營養...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo