心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1901#
發表於 11-6-23 03:59 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 03:54
這個時候好好玩, 你覺得生活有無壓力?
點會冇壓力?

呢邊又冇親人,7/24同個女困獸鬥。
一星期煮六日飯,駛錢下下就住就住。
樣樣都係壓力。


伯爵府

積分: 16992


1902#
發表於 11-6-23 04:06 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 03:59
點會冇壓力?

呢邊又冇親人,7/24同個女困獸鬥。
困獸鬥真係幾慘, 禾果時做全職mum落到公園, 全部都係印菲姐姐. 悶到我想學d菲律賓話同人溝通. 而家阿囡大咗, 好似這兩日咁去咗同學屋企瞓/玩, 禾好free!


你煮中國菜?

果邊唔係退休金好多架咩?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1903#
發表於 11-6-23 04:13 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:06
困獸鬥真係幾慘, 禾果時做全職mum落到公園, 全部都係印菲姐姐. 悶到我想學d菲律賓話同人溝通. 而家阿囡大咗 ...
我之前都有去啲興趣班,陀個囡時太辛苦,開始冇去,今日先同老公講,唔掂,要報番啲course上下。

一半中一半西啦,我屋企用電爐,炒唔到嘢,煲湯又唔好飲。灰。
關退休金咩事?


伯爵府

積分: 16992


1904#
發表於 11-6-23 04:21 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 04:13
我之前都有去啲興趣班,陀個囡時太辛苦,開始冇去,今日先同老公講,唔掂,要報番啲course上下。

一 ...

你報course上, 邊個睇女? 果邊興唔興playgroup? 有矛因個囡同老 公嘈?


我麻麻地鍾意煮飯, 但煲湯好拿手, 多d料少d水就ok.


如果退休金足夠老來生活, 而家搵到幾多駛幾多, 萬一失業又有援助.


伯爵府

積分: 16992


1905#
發表於 11-6-23 04:22 |只看該作者
好鍾意johnny, 好鍾意johnny, 好鍾意johnny))))))))))))))))))))))))))))))))))

點評

joycec9  冷靜。  發表於 11-6-23 04:34


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1906#
發表於 11-6-23 04:34 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:21
你報course上, 邊個睇女? 果邊興唔興playgroup? 有矛因個囡同老 公嘈?
上evening course,老公放工就睇女囉。不過會超趕喉趕命,諗起都有啲怕。

有playgroup,都打算同個囡參加,佢0岩0岩坐得穩,係時候畀佢去蒲下交下友。

有同老公嘈,男人冇母性,有惰性。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1907#
發表於 11-6-23 04:38 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:21
你報course上, 邊個睇女? 果邊興唔興playgroup? 有矛因個囡同老 公嘈?
冇可能搵幾多駛幾多吧?...我做唔到。


伯爵府

積分: 16992


1908#
發表於 11-6-23 04:43 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 04:38
冇可能搵幾多駛幾多吧?...我做唔到。

你住郊區or 城市? 多中國人無?

要幾多錢傍身先有安全感? 香港有個調查有50萬傍身就矛敢大壓力.(不過, 個調查兩三年前)


伯爵府

積分: 16992


1909#
發表於 11-6-23 04:45 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 04:34
上evening course,老公放工就睇女囉。不過會超趕喉趕命,諗起都有啲怕。

有playgroup,都打算同個囡參加 ...

係就幾趕頭趕命, 不過應該會幾開心.

你老公通常點樣氹番你?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1910#
發表於 11-6-23 04:52 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:43
你住郊區or 城市? 多中國人無?

要幾多錢傍身先有安全感? 香港有個調查有50萬傍身就矛敢大壓力.(不過, 個 ...
我住城市,都多中國人,好多中國外賣店。

我冇諗要幾多錢喎。只想交完稅仲有錢去飲下茶。年尾可以返下香港。有時老公放假,開車去第二個城市可以留三兩日。唔需要好多錢,但個個月清就一定唔可以。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1911#
發表於 11-6-23 04:54 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:45
係就幾趕頭趕命, 不過應該會幾開心.

你老公通常點樣氹番你?
以前好啲,會買花,買tea畀我食,仲會畫下公仔。
依家冇啦。。。


伯爵府

積分: 16992


1912#
發表於 11-6-23 04:57 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 04:54
以前好啲,會買花,買tea畀我食,仲會畫下公仔。
依家冇啦。。。

咁衰! 你們結咗婚幾多年?


伯爵府

積分: 16992


1913#
發表於 11-6-23 04:58 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 04:52
我住城市,都多中國人,好多中國外賣店。

我冇諗要幾多錢喎。只想交完稅仲有錢去飲下茶。年尾可以返下香港 ...

咁而家係咪供緊樓供緊車?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1914#
發表於 11-6-23 05:02 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:57
咁衰! 你們結咗婚幾多年?
三年。

你訪問我呀?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1915#
發表於 11-6-23 05:04 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:58
咁而家係咪供緊樓供緊車?
yes,有排未供完


伯爵府

積分: 16992


1916#
發表於 11-6-23 05:06 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 05:02
三年。

你訪問我呀?

你而家先知?!


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1917#
發表於 11-6-23 05:09 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 05:06
你而家先知?!
貢你快啲好似分析你老友咁,分析下我吧。


伯爵府

積分: 16992


1918#
發表於 11-6-23 05:10 |只看該作者
訪問完畢.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1919#
發表於 11-6-23 05:13 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 05:10
訪問完畢.
0趙完鬆?

以後唔睬你。


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1920#
發表於 11-6-23 08:54 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:22
好鍾意johnny, 好鍾意johnny, 好鍾意johnny))))))))))))))))))))))))))))))))))

我都知妳鍾意~試下一頭痛就諗下 johnny 可能快d好
前面是絕路~希望在轉角

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo