興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1901#
發表於 07-2-25 04:15 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

嘿嘿 寫道:
乜隻Appleseed好唔掂? 嘩! 好彩我未有時間咩姐...

問fd借左龍珠, 小飛俠, we9, GTA, XX麻雀等舊game.

試左隻龍珠, 係3d格鬥o個隻, 日版盲模模唔知佢講乜, 玩落都ok啦, 畫質都唔錯, 好卡通, 不過開頭好難玩, LV值同對手差太遠, 又唔知D招式點出, 聽晚再試o下先, 今次斷估應該都可以捱到等隻G.O.W2出喇卦?


嘿嘿,

隻蘋核EX...只是...開頭CG必睇;game嘛...畫面幾"爛"...
動作一般... 你大可慳返唔使咩~
原來您借左咁多舊game,實捱到gow2出啦
反而之前放假玩返隻舊野『源氏』(中文版)又覺得ok喎...

GOWIIdemo試玩完畢,打埋果隻大佬無幾耐就game over lu(還以為仲可以玩多一兩版添 )絕對期待正式版


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1902#
發表於 07-2-25 04:27 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

law兄,

禾無PSP...唔清楚?-(
就咁睇封面,d主腳就.......


screen shot:









侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1903#
發表於 07-2-25 06:14 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

呵呵....T.R.Anniversary...MAY 2007

>> official website <<





GOWII...咪要兩個月內爆機??


大宅

積分: 2016


1904#
發表於 07-2-25 11:52 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

ChunChun_Daddy 寫道:
呵呵....T.R.Anniversary...MAY 2007

>> official website <<





GOWII...咪要兩個月內爆機??


Luckily, I deleted the appleseed ex and I think Gow II can be finished mostly finished within two weeks la...

Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1905#
發表於 07-2-25 23:56 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

lawbut 寫道:
Luckily, I deleted the appleseed ex and I think Gow II can be finished mostly finished within two weeks la...


law兄,

唔係丫嘛,貢犀利...within 2 weeks?? GOWII喎.... ?-(
您...24x7x2...咁玩啊?? 唔使訓唔使做??


男爵府

積分: 8421


1906#
發表於 07-2-26 00:55 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

咦~T.R提前推出? 咁咪正?!

GOW2兩個星期爆機咁堅? 好犀利耶
GOW記得好似用左個幾兩個月先爆機 同時間仲係冇玩其他GAME添...

第一次玩WE, 原來係好正既, 早知一早玩啦
最衰係日版, 有排摸, 都唔知點控制...都係去搵隻美版番黎玩好過...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1907#
發表於 07-2-26 01:28 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,

>>咦~T.R提前推出? 咁咪正?!

係啊~所以我先有感而發,希望到時有time玩GOWII,仲要兩個月內打爆;貢...先至有空玩T.R.A.

(玩埋T.R.A......貢PS2咪...摺得囉??:-()


大宅

積分: 2016


1908#
發表於 07-2-26 01:53 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

I finished Gow I within one week wor....
Lawbut


大宅

積分: 2016


1909#
發表於 07-2-26 01:57 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Thats true...for GOW I i spent 3 hrs a day to finish it within a week two months ago, of course, after my wife asleep....
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1910#
發表於 07-2-26 09:47 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘩!law兄原來係action game超級高手...
一個禮拜搞掂隻gow1....欽敬欽敬
相信gow2您唔使用2 weeks就攻陷!!...{easy mode}
(真係好!一日平均可以玩3粒鐘 )

係呢?您仲玩開乜野game...


大宅

積分: 1831


1911#
發表於 07-2-26 19:45 |只看該作者

Re: ☆ PS2 Games ☆《Part2》

Hi all,

Long time no post..

Hope you all good health, earn more, and play good games in the year of Ham!

Cheers!


大宅

積分: 1831


1912#
發表於 07-2-26 19:49 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Congts! Finally 中we毒!!! wa kaka

Yes, pls US version la. easier to set the formation and strategy..

Recently... still only playing WE and GhostReconAW.
:) :) :)

嘿嘿 寫道:
咦~T.R提前推出? 咁咪正?!

GOW2兩個星期爆機咁堅? 好犀利耶
GOW記得好似用左個幾兩個月先爆機 同時間仲係冇玩其他GAME添...

第一次玩WE, 原來係好正既, 早知一早玩啦
最衰係日版, 有排摸, 都唔知點控制...都係去搵隻美版番黎玩好過...


男爵府

積分: 8421


1913#
發表於 07-2-27 00:44 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D & lawbut

G.O.W2都係留番慢慢玩啦, 唔好咁快爆機呀, 除非趕住敗部PS3番黎又唔同講法


dom兄

好耐冇見啦, 我都祝你心想事成, 橫財就手, 不勞而鑊
係啦, 日文完全唔明佢講乜, 好難上手, 一早知你係we高手, 正有野想請教你, 我而家玩緊we9, 唔知we最新version出到幾多, 如果買美版, 邊隻最好玩呢? 估唔到we9要求要二千幾kb, 搞到我要del好多舊save...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1914#
發表於 07-2-27 02:39 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,

對禾黎講GOW2用兩個月時間去打爆都差唔多架喇(希望有空玩喎... )
跟手要玩TRA嘛... ;所以...PS3...又大把奶油延遲"敗"佢返黎

WE禾當然唔熟啦,都係等dom兄詳盡解釋啦...
不過呢隻似係最新美版...


想咩就...>> click here << 啦...


大宅

積分: 1831


1915#
發表於 07-2-27 11:40 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

PS2...好似出到we10 ...

I still play WE9 (PC ver) only.
Again - PC ver -
Cheaper
Higher revolution
Quicker load time
No Lag
Free for Online
Also can use PS2 joypad to play
English

:) :) :)
WE sure won't back to PS2... might be..or Wii, who knows :)


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1916#
發表於 07-2-27 17:20 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom兄,

貢...您部PS2...係咪擺


大宅

積分: 2016


1917#
發表於 07-2-27 22:38 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Actually, I like to play AVG only....

and I would like to 敗部PS3or Wii 番黎, still thinking...coz my kid is only I/2 yrs old.... Also need to save money ma.....
Lawbut


大宅

積分: 1831


1918#
發表於 07-2-27 22:44 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

攞阿仔o的利是去敗啦 !!!! wa kaka.. just kidding..

PS3/Wii 心水game未出.. 唔駛蘿蘿菤...



lawbut 寫道:
Actually, I like to play AVG only....

and I would like to 敗部PS3or Wii 番黎, still thinking...coz my kid is only I/2 yrs old.... Also need to save money ma.....


男爵府

積分: 8421


1919#
發表於 07-2-28 01:16 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

個金幣整得好靚喎, 唔知幾重呢? 呢排金高

唔該哂喎, 你呢隻可能仲新過WE10, 唔知點解唔係WE11?-( 唔通因為鬼佬讀會變成winning eleven eleven, 聽落怪怪地?


lawbut

計得掂條數咪去馬囉, ps2黎緊都仲有d game出o下, 一係就玩埋先, 一方面save下$, 另一方面等佢跌價(hopefully), 最好到時已經有高人破解埋咁就皆大歡喜啦係咪?! btw, wii個價吸引好多...


dom兄

日版真係玩唔掂, 雖然網上搵到好多資料, 包括操控, 不過...都係算把啦...一定要搵隻美版番黎


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1920#
發表於 07-2-28 10:52 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,

個金幣一D重量都冇... (您入返HSBC好過啦 )

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo