想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1901#
發表於 11-9-16 19:14 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 18:40
剛剛拎d蛋,打算派比人,原來個陪月煲儂曬d蛋,煲散曬d蛋,照樣放落去d醋果度,d蛋唔要得,d散蛋黃整到成 ...

有冇搞錯呀,
真係早走早著


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1902#
發表於 11-9-16 19:15 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 18:45
佢肯做我一定請

我成日同我老公講,99如果唔駛湊孫,
去做陪月都幾好,人工又高,仲唔駛咁辛苦添呀


男爵府

積分: 7967


1903#
發表於 11-9-16 19:17 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 18:45
咁請佢黎做乜?真係好衰

仲有好多衰野架, 唔係磨唔磨合既問題,
我知道左佢咁衰之後本來想唔用佢
C6話如果唔用就無人整野比我食.

但佢整野食好是但,
又同悅同個一樣, SIDE晒我D材料, D新鮮野買回來放幾日, 咁我洗鬼要佢咩 !!
不過我唔知麻, 因為我起身佢都搞好晒.

唉, 算啦!!


男爵府

積分: 7967


1904#
發表於 11-9-16 19:18 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 18:40
剛剛拎d蛋,打算派比人,原來個陪月煲儂曬d蛋,煲散曬d蛋,照樣放落去d醋果度,d蛋唔要得,d散蛋黃整到成 ...

咁真係好差喎 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




侯爵府

積分: 21177


1905#
發表於 11-9-16 20:11 |只看該作者
我老公出糧,請左陪月走啦!我立刻心情開朗,唔使再mon住佢。看住佢,我好倦呀!

佢問我老公,係咪佢做得唔好,我老答:唔係,只係我地屋企有唔同計劃。

奶奶對佢的評價:處理廚房and食物dirty。
媽媽對佢的評價:整壞曬d食材,例如:雞,放爛d菜,d肉無味,煲湯無味,無料,唔識幫產婦調理等….
老公對佢的評價:成屋好dirty,食物好難食。
家姐對佢的評價:湊bb好粗手粗腳,沖涼時比bb飲水,做野貪方便,就求祈了事。
我對佢的評價:唔關風扇,唔關冷氣換片,沖涼,坐熱奶唔關個坐奶器個switch,成日唔記得洗手,係我刷牙果度洗屎……………

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1906#
發表於 11-9-16 20:24 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 20:11
我老公出糧,請左陪月走啦!我立刻心情開朗,唔使再mon住佢。看住佢,我好倦呀!

佢問我老公,係咪佢做得 ...

咁就好喇,佢都幫唔到手,
仲搞到你仲辛苦,根本唔可以好好坐月


侯爵府

積分: 21177


1907#
發表於 11-9-16 20:35 |只看該作者
剛剛我家姐黎我屋企,我話佢知bb每晚7-8點就有d扭,佢話育嬰書講bb十個有9個黃婚時間都會係咁,因為要安全感黎訓覺,我之前唔知,就比d奶佢飲,依加抱左十幾分鐘就訓左啦!

真係有排摸索呀!好彩身邊有人指點下!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1908#
發表於 11-9-16 20:39 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 20:35
剛剛我家姐黎我屋企,我話佢知bb每晚7-8點就有d扭,佢話育嬰書講bb十個有9個黃婚時間都會係咁,因為要安全 ...

慢慢摸索啦,慢慢就搵到同佢相處方法


侯爵府

積分: 21177


1909#
發表於 11-9-16 20:41 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 20:24
咁就好喇,佢都幫唔到手,
仲搞到你仲辛苦,根本唔可以好好坐月

唉!我諗住自己個人,都算就得下人,包容性高d,都無諗過會有d咁既事發生!!!

唔緊要啦!佢係我最需要的時候,都幫過我,我傷口痛,去唔到健康院果時,佢真係有好重要的作用!依加兩個星期,都係比左5千幾蚊,好過比成萬幾蚊佢,又要辛苦自己。

如果我bbdd出世,果時我家姐放緊暑假,我就更加好,但佢已經放工又開車,放假又過黎幫我打點,否則我會死!!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1910#
發表於 11-9-16 20:42 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 18:47
2hrs 做下家務都好夠

其實d家務我依加開始都做到架啦!不過我老公,媽媽佢地,唔比我濕水,要多d坐,所以一定要請鐘點做下先。湊bb我自己搞得掂!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1911#
發表於 11-9-16 20:59 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-16 16:20
洗下奶樽,碗,煲炒米茶,煲薑水,燉湯,reheat food for me and沖涼,洗bb衫

你都OK啦, 我個陪月點我工 ...

我陪月通常都由2點開始無野做,之後就係廚房搞成日,煮兩大天王出黎。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1912#
發表於 11-9-16 21:14 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-9-16+16:20+

原帖由 悅同 於 11-09-16 發表
我陪月通常都由2點開始無野做,之後就係廚房搞成日,煮兩大天王出黎。
咁都可以做陪月




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1913#
發表於 11-9-16 22:14 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 20:59
我陪月通常都由2點開始無野做,之後就係廚房搞成日,煮兩大天王出黎。

我都想問你..其實我地星期一咁快黎你到...會唔會好阻住你其實...

因為我都好明白初頭其實都唔多想見人...又周身唔得閒.....

我個陣都有D怕人地黎架....

大家咁熟..唔駛怕唔好意思喎....如果你覺得過多1, 2星期會唔會對你方便D??


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1914#
發表於 11-9-16 22:38 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-16 16:20
洗下奶樽,碗,煲炒米茶,煲薑水,燉湯,reheat food for me and沖涼,洗bb衫

你都OK啦, 我個陪月點我工 ...

你上面講既全部野都係我工人做哂架(包括唔唔色HIGHTLIGHT個D) ..我個個陪月淨係每日抱住我隻B....


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1915#
發表於 11-9-17 01:47 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 18:16
我以為佢出牙,牙肉痕添~
佢拿起手,紗巾都會咬!
都係架..牙痕都係一種..但係牙痕食手...會食到手都紅哂...不過佢係唔係牙痕...聞下d poo poo 就知...如果係出牙仔...d poo poo 係會有陣酸味架...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1916#
發表於 11-9-17 01:53 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 20:59
我陪月通常都由2點開始無野做,之後就係廚房搞成日,煮兩大天王出黎。
咁我都做得啦...起碼我d 衛生同食物點都好過佢先啦...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1917#
發表於 11-9-17 06:23 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-16 22:38
你上面講既全部野都係我工人做哂架(包括唔唔色HIGHTLIGHT個D) ..我個個陪月淨係每日抱住我隻B....:igiveup ...

兩萬幾蚊請佢黎抱b????真係佢都癲左啦!咁我bb食飽就訓,使鬼佢抱咩??佢試過幾次,佢話bb要抱住先肯訓,我立刻叫佢比番bb我,我自己um兩下,佢就落床仔訓著啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1918#
發表於 11-9-17 07:27 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-16 22:14
我都想問你..其實我地星期一咁快黎你到...會唔會好阻住你其實...

因為我都好明白初頭其實都唔多想見人... ...

唔使擔心,唔方便我會出聲,加上同你地咁熟,我去pump奶又得,相反見下你地仲開心,lee一個真係baby gathering,除左爽爽,我所有bb都未見過。加上果日我個鐘點,剛好2點鐘黎,你地走左,佢之後可以幫我執手尾。

我盡可能煮定d雞酒,煮唔到就比一樽仔酒細細,等佢返去自己坐月果時整啦!

heehee

豬腳薑就已經ready架啦!家姐琴晚送曬d腳過黎。

我就慘d,家姐幫我搵曬d散蛋,蛋,整理過之後,全部放曬我果煲私家薑醋果度,要我一個人,食曬二十幾隻醜樣蛋。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1919#
發表於 11-9-17 07:28 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-16 22:38
你上面講既全部野都係我工人做哂架(包括唔唔色HIGHTLIGHT個D) ..我個個陪月淨係每日抱住我隻B....:igiveup ...

你生下一胎,仲請唔請陪月?還是請多個工人好d呢??

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1920#
發表於 11-9-17 07:41 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-16 19:14
有冇搞錯呀,
真係早走早著

依加我放左個電煲係toilet,因為手痛,唔可以從kitchen拎水煲水去到toilet,我晚上煲定d薑水,一早就可以抹身 or沖涼黎pump奶,之前仲要等佢黎煲,等d水凍先沖得,已經好晏啦!所以自己handle到,就唔使煩!

一早係我最得閒,bb食飽,訓得最甜,所以可以同你地上網。依加就一邊上網,一邊煲代茶or煲湯!

其實所有材料,我媽媽and 99預備好曬,我只需要放水落個煲,開電制,3個鐘後就有湯飲,唔使點做架!

所以我知道無左個陪月,我係完全handle到,但仍然需要一個鐘點做清潔。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo