立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67418
悅同 發表於 11-9-16 18:40 剛剛拎d蛋,打算派比人,原來個陪月煲儂曬d蛋,煲散曬d蛋,照樣放落去d醋果度,d蛋唔要得,d散蛋黃整到成 ...
gangting 發表於 11-9-16 18:45 佢肯做我一定請
男爵府
積分: 7967
gangting 發表於 11-9-16 18:45 咁請佢黎做乜?真係好衰
侯爵府
積分: 21177
悅同 發表於 11-9-16 20:11 我老公出糧,請左陪月走啦!我立刻心情開朗,唔使再mon住佢。看住佢,我好倦呀! 佢問我老公,係咪佢做得 ...
悅同 發表於 11-9-16 20:35 剛剛我家姐黎我屋企,我話佢知bb每晚7-8點就有d扭,佢話育嬰書講bb十個有9個黃婚時間都會係咁,因為要安全 ...
黃二少奶 發表於 11-9-16 20:24 咁就好喇,佢都幫唔到手, 仲搞到你仲辛苦,根本唔可以好好坐月
唉!我諗住自己個人,都算就得下人,包容性高d,都無諗過會有d咁既事發生!!!
唔緊要啦!佢係我最需要的時候,都幫過我,我傷口痛,去唔到健康院果時,佢真係有好重要的作用!依加兩個星期,都係比左5千幾蚊,好過比成萬幾蚊佢,又要辛苦自己。
如果我bb早dd出世,果時我家姐放緊暑假,我就更加好,但佢已經放工又開車,放假又過黎幫我打點,否則我會死!!
gangting 發表於 11-9-16 18:47 2hrs 做下家務都好夠
其實d家務我依加開始都做到架啦!不過我老公,媽媽佢地,唔比我濕水,要多d坐,所以一定要請鐘點做下先。湊bb我自己搞得掂!
hunghung215 發表於 11-9-16 16:20 洗下奶樽,碗,煲炒米茶,煲薑水,燉湯,reheat food for me and沖涼,洗bb衫 你都OK啦, 我個陪月點我工 ...
我陪月通常都由2點開始無野做,之後就係廚房搞成日,煮兩大天王出黎。
原帖由 悅同 於 11-09-16 發表 我陪月通常都由2點開始無野做,之後就係廚房搞成日,煮兩大天王出黎。
伯爵府
積分: 17188
悅同 發表於 11-9-16 20:59 我陪月通常都由2點開始無野做,之後就係廚房搞成日,煮兩大天王出黎。
積分: 9670
KiKiWitch 發表於 11-9-16 18:16 我以為佢出牙,牙肉痕添~ 佢拿起手,紗巾都會咬!
Vana 發表於 11-9-16 22:38 你上面講既全部野都係我工人做哂架(包括唔唔色HIGHTLIGHT個D) ..我個個陪月淨係每日抱住我隻B....:igiveup ...
兩萬幾蚊請佢黎抱b????真係佢都癲左啦!咁我bb食飽就訓,使鬼佢抱咩??佢試過幾次,佢話bb要抱住先肯訓,我立刻叫佢比番bb我,我自己um兩下,佢就落床仔訓著啦!
Vana 發表於 11-9-16 22:14 我都想問你..其實我地星期一咁快黎你到...會唔會好阻住你其實... 因為我都好明白初頭其實都唔多想見人... ...
唔使擔心,唔方便我會出聲,加上同你地咁熟,我去pump奶又得,相反見下你地仲開心,lee一個真係baby gathering,除左爽爽,我所有bb都未見過。加上果日我個鐘點,剛好2點鐘黎,你地走左,佢之後可以幫我執手尾。
我盡可能煮定d雞酒,煮唔到就比一樽仔酒細細,等佢返去自己坐月果時整啦!
heehee!
豬腳薑就已經ready架啦!家姐琴晚送曬d腳過黎。
我就慘d,家姐幫我搵曬d散蛋,蛋,整理過之後,全部放曬我果煲私家薑醋果度,要我一個人,食曬二十幾隻醜樣蛋。
你生下一胎,仲請唔請陪月?還是請多個工人好d呢??
黃二少奶 發表於 11-9-16 19:14 有冇搞錯呀, 真係早走早著
依加我放左個電煲係toilet,因為手痛,唔可以從kitchen拎水煲水去到toilet,我晚上煲定d薑水,一早就可以抹身 or沖涼黎pump奶,之前仲要等佢黎煲,等d水凍先沖得,已經好晏啦!所以自己handle到,就唔使煩!
一早係我最得閒,bb食飽,訓得最甜,所以可以同你地上網。依加就一邊上網,一邊煲代茶or煲湯!
其實所有材料,我媽媽and 99預備好曬,我只需要放水落個煲,開電制,3個鐘後就有湯飲,唔使點做架!
所以我知道無左個陪月,我係完全handle到,但仍然需要一個鐘點做清潔。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy