烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


大宅

積分: 2325


1901#
發表於 12-8-1 23:52 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 23:15
開唔到




再試呢個吖:

http://a.m.taobao.com/i12552860612.htm?sid=bd353b00db988dfb0524c749a2e1f70d


大宅

積分: 2325


1902#
發表於 12-8-1 23:53 |只看該作者
http://a.m.taobao.com/i125528606 ... dfb0524c749a2e1f70d


男爵府

積分: 8605


1903#
發表於 12-8-2 00:27 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

今晚搞咗呢堆嘢,見上星期尾買了1L忌廉,咁快快搞掂佢。我終於知道我有幾多樽仔,係16個

另外又試米奇維尼矽膠模整啫喱,明天睇下咩樣先
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8605


1904#
發表於 12-8-2 00:29 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

今日吉吉見到忌廉$47.9有3包200ml,有興趣就記得明天2號入貨,因為仲會有折





珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


1905#
發表於 12-8-2 01:36 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 23:15
等你包膠,


P仔個天酵MODE 係用天酵去焗....當然可以加極少量快速酵母來焗....或者乳酪...
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


1906#
發表於 12-8-2 01:37 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-8-2 01:40 編輯
是因 發表於 12-8-1 23:15
等你包膠,

...搞咩...係禁出..重覆
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


1907#
發表於 12-8-2 01:37 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-8-2 01:39 編輯
是因 發表於 12-8-1 23:15
等你包膠,


Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


1908#
發表於 12-8-2 01:37 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-8-2 01:38 編輯
是因 發表於 12-8-1 23:15
等你包膠,


Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


1909#
發表於 12-8-2 09:28 |只看該作者

引用:+http://a.m.taobao.com/i12552860612.htm?

原帖由 Chumeiying 於 12-08-01 發表
http://a.m.taobao.com/i12552860612.htm?sid=bd353b00db988dfb0524c749a2e1f70d
有冇細個 d 架




子爵府

積分: 11813


1910#
發表於 12-8-2 09:30 |只看該作者

引用:今晚搞咗呢堆嘢,見上星期尾買了1L忌廉,咁

原帖由 NoelB 於 12-08-02 發表
今晚搞咗呢堆嘢,見上星期尾買了1L忌廉,咁快快搞掂佢。我終於知道我有幾多樽仔,係16個

另外又試 ...

點整架?
快 d 招供




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1911#
發表於 12-8-2 09:52 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 21:00
咁咪冇乜曱甴囉
話時話, 我屋企真係冇曱甴喎
曱甴我都好驚呀


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1912#
發表於 12-8-2 09:53 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 21:00
咁咪冇乜曱甴囉
話時話, 我屋企真係冇曱甴喎
曱甴我都好驚呀


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1913#
發表於 12-8-2 09:55 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 21:11
我覺湯種最保濕,
放三日都ok
湯種, 我玩過一次, 我吾掂!
同埋要計數, 我覺得麻煩


子爵府

積分: 11813


1914#
發表於 12-8-2 09:55 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

200g \ $42 , 綠茶粉 , 抵嗎?



點評

GG9190  我吾知啊!  我屋企有一包是上次去台灣買的, 我都吾記得幾多錢了  發表於 12-8-2 10:12


子爵府

積分: 11813


1915#
發表於 12-8-2 09:56 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

補相
1343872603621.jpg




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1916#
發表於 12-8-2 09:57 |只看該作者
NoelB 發表於 12-8-2 00:27
今晚搞咗呢堆嘢,見上星期尾買了1L忌廉,咁快快搞掂佢。我終於知道我有幾多樽仔,係16個

另外又試 ...
嘩, 又係四種口味, 正

許留山嗰啲, 我仔好鍾意食, 佢話食一個吾夠


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1917#
發表於 12-8-2 09:59 |只看該作者
尋日整咗呢個芝士卷(手搓, 直接法),
吾多靚但今朝仲好軟, 好味



點評

NoelB    發表於 12-8-2 13:39


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1918#
發表於 12-8-2 10:14 |只看該作者
本帖最後由 BigPig阿花 於 12-8-2 10:14 編輯

我屋企今個夏天就係唔知點解巧多小強, 好恐怖, 嚇到我傻, 上星期阿媽班阿太friend比左包藥粉我地, 放左係雪櫃後面同廚房渠位口, 見到c左兩隻, 之後又唔見, 不過落藥之前果晚, 我老公消滅左5隻......

總之, 我打晒冷震.....
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


男爵府

積分: 8956


1919#
發表於 12-8-2 10:28 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D2

大家有冇興趣訂椰子油,

之前我訂過, 都ok .


伯爵府

積分: 15926


1920#
發表於 12-8-2 10:59 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-8-2 10:28
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5359691&extra=page%3D2

大家有冇興趣訂椰子 ...


之前mama有個專櫃賣冷榨椰子油.
呢幾日好似唔見左.

佢細樽 210 大樽 310


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo