心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 76971


1901#
發表於 06-9-4 09:49 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


公爵府

積分: 28065


1902#
發表於 06-9-4 09:54 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

點解要等埋才才子呀?

WINNIEYIP 寫道:
械呀 不過講左巧耐lu,

禾要等埋才才子一齊去呀


公爵府

積分: 28065


1903#
發表於 06-9-4 09:55 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

做咩晨早溜溜向樹飄飄下呀

ringoivy 寫道:


公爵府

積分: 29725


1904#
發表於 06-9-4 09:57 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

因為佢又要去囉

佢又唔自己去剪頭法wor~~
如果佢再唔去,禾就自己黎緊個升旗去典


公爵府

積分: 28065


1905#
發表於 06-9-4 09:59 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

今朝睇住太子上左校車...個心已經唔舒服...點知架校車一開...太子飛左個吻比我之後...我即刻好想喊....個心o拿住o拿住 :-(


翡翠宮

積分: 76971


1906#
發表於 06-9-4 10:00 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾巾日魂不附體咁呀[quote]
Ivy124 寫道:
做咩晨早溜溜向樹飄飄下呀


公爵府

積分: 28065


1907#
發表於 06-9-4 10:00 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔好等佢啦....你電完....下次佢去你咪再陪佢lor

WINNIEYIP 寫道:
因為佢又要去囉

佢又唔自己去剪頭法wor~~
如果佢再唔去,禾就自己黎緊個升旗去典


公爵府

積分: 28065


1908#
發表於 06-9-4 10:01 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我都係呀....6:30起身好辛苦呀

[quote]
ringoivy 寫道:
禾巾日魂不附體咁呀[quote]


公爵府

積分: 29725


1909#
發表於 06-9-4 10:02 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你械咪當左自己返學呀

咁咪巧囉 太子開始大喇,佢要開始學習另一d野,而且你刀要習慣下,將來佢大個d可能矛咁痴你架喇 比禾禾刀想喊喇 :-( :-(
Ivy124 寫道:
今朝睇住太子上左校車...個心已經唔舒服...點知架校車一開...太子飛左個吻比我之後...我即刻好想喊....個心o拿住o拿住 :-(


公爵府

積分: 28065


1910#
發表於 06-9-4 10:08 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我唔係當左自己返學 不過向我心目中太子重係好細個...重好需要我照顧...但睇住佢自己一個搭校車....個心好驚佢一個人會點呢....又無我睇住佢...所以咪 :-|
其實我都明白....佢都開始大喇....但真係未慣呀 :-|

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
你械咪當左自己返學呀

咁咪巧囉 太子開始大喇,佢要開始學習另一d野,而且你刀要習慣下,將來佢大個d可能矛咁痴你架喇 比禾禾刀想喊喇 :-( :-( [quote]


翡翠宮

積分: 76971


1911#
發表於 06-9-4 10:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

李主己湊佢放學呀 禾唔夠瞓係因為大寶陳晚扭計係刀要械電樹禾唔比佢就眼睛睛咁唔瞓覺, 到實二典計去wee wee時望下佢仲唔肯合埋對眼咪比禾打紅鬧到 :-( :-( 之后就一路眠一路呱呱叫 到今朝禾問佢典呀是咪巧眼瞓呢佢仲要死頂化禾一d刀唔眼瞓 大佬巧彩呢計日應該刀仲未有屍教啫, 唔是禾肯定佢合眼瞓啦, 因為禾械到佢個薯間表上個幾兩個樽頭刀仲械個科雷典灰唔悶呀 [quote]
Ivy124 寫道:
我都係呀....6:30起身好辛苦呀


公爵府

積分: 28065


1912#
發表於 06-9-4 10:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我頭幾日跟一跟個工人...睇下佢點樣揍太子上校車ma

可能大寶未習慣自己要返早學呀 我o尋晚要太子9:30訓覺喇....因為我驚佢又話自己對眼好似盲左

[quote]
ringoivy 寫道:
李主己湊佢放學呀 禾唔夠瞓係因為大寶陳晚扭計係刀要械電樹禾唔比佢就眼睛睛咁唔瞓覺, 到實二典計去wee wee時望下佢仲唔肯合埋對眼咪比禾打紅鬧到 :-( :-( 之后就一路眠一路呱呱叫 到今朝禾問佢典呀是咪巧眼瞓呢佢仲要死頂化禾一d刀唔眼瞓 大佬巧彩呢計日應該刀仲未有屍教啫, 唔是禾肯定佢合眼瞓啦, 因為禾械到佢個薯間表上個幾兩個樽頭刀仲械個科雷典灰唔悶呀 [quote]


珊瑚宮

積分: 104756


1913#
發表於 06-9-4 11:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


我噚晚7:30已經扑暈曬佢地啦
今朝起身好在唔樓計
Ivy124 寫道:
我頭幾日跟一跟個工人...睇下佢點樣揍太子上校車ma

可能大寶未習慣自己要返早學呀 我o尋晚要太子9:30訓覺喇....因為我驚佢又話自己對眼好似盲左

[quote]
ringoivy 寫道:
李主己湊佢放學呀 禾唔夠瞓係因為大寶陳晚扭計係刀要械電樹禾唔比佢就眼睛睛咁唔瞓覺, 到實二典計去wee wee時望下佢仲唔肯合埋對眼咪比禾打紅鬧到 :-( :-( 之后就一路眠一路呱呱叫 到今朝禾問佢典呀是咪巧眼瞓呢佢仲要死頂化禾一d刀唔眼瞓 大佬巧彩呢計日應該刀仲未有屍教啫, 唔是禾肯定佢合眼瞓啦, 因為禾械到佢個薯間表上個幾兩個樽頭刀仲械個科雷典灰唔悶呀 [quote]


男爵府

積分: 7531


1914#
發表於 06-9-4 13:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Hi Hi ivy & all........


男爵府

積分: 7531


1915#
發表於 06-9-4 14:06 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

太子9時5c搭校車家??[quote]
Ivy124 寫道:
.但睇住佢自己一個搭校車....個心好驚佢一個人會點呢....又無我睇住佢...所以咪 :-|


男爵府

積分: 7531


1916#
發表於 06-9-4 14:07 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

hi hi 比比、、、

7:30就訓教 ,佢哋訓得着馬???[quote]
phoebelamlam 寫道:

我噚晚7:30已經扑暈曬佢地啦

[quote]


珊瑚宮

積分: 104756


1917#
發表於 06-9-4 14:10 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

訓到呀
不過會好早起身,同埋無晏覺訓
[quote]
LOWERBOBO 寫道:
hi hi 比比、、、

7:30就訓教 ,佢哋訓得着馬???


翡翠宮

積分: 76971


1918#
發表於 06-9-4 14:12 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾真械忍唔只笑左七聲呀, 好似盲左咁太子形容得真械巧巧呀 巧彩呢計日應該刀茅堂上佢眼瞓刀還可耳, 旦禾怕就械整間左佢, 到真械爽堂鎖佢就 :-( :-( :-( [quote]
Ivy124 寫道:
我頭幾日跟一跟個工人...睇下佢點樣揍太子上校車ma

可能大寶未習慣自己要返早學呀 我o尋晚要太子9:30訓覺喇....因為我驚佢又話自己對眼好似盲左


翡翠宮

積分: 76971


1919#
發表於 06-9-4 14:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

實準佢械埋美女廁爽就要佢眠佢紅禾拱價化要械埋呢個咩鬼名禾刀唔計得 到最後攪到實典九先日房, 仲要實二典計刀唔眠是樹發脾四禾 佢 :-( 先眠JOR咋 禾紅工賢拱要六典餵飯九典半入房最池實典半要合埋左對眼, 唔是禾挖左佢七雷呀 [quote]
phoebelamlam 寫道:

我噚晚7:30已經扑暈曬佢地啦
今朝起身好在唔樓計


男爵府

積分: 7531


1920#
發表於 06-9-4 14:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

..7:30我哋仲係街流連緊
phoebelamlam 寫道:
訓到呀
不過會好早起身,同埋無晏覺訓
[quote]
LOWERBOBO 寫道:
hi hi 比比、、、

7:30就訓教 ,佢哋訓得着馬???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo