禾唔夠瞓係因為大寶陳晚扭計係刀要械電樹禾唔比佢就眼睛睛咁唔瞓覺, 到實二典計去wee wee時望下佢仲唔肯合埋對眼咪比禾打紅鬧到 :-( :-( 之后就一路眠一路呱呱叫
大佬巧彩呢計日應該刀仲未有屍教啫, 唔是禾肯定佢合眼瞓啦, 因為禾械到佢個薯間表上個幾兩個樽頭刀仲械個科雷典灰唔悶呀
[quote]

Ivy124 寫道:
我頭幾日跟一跟個工人...睇下佢點樣揍太子上校車ma
可能大寶未習慣自己要返早學呀我o尋晚要太子9:30訓覺喇....因為我驚佢又話自己對眼好似盲左
![]()
[quote]
ringoivy 寫道:
李主己湊佢放學呀![]()
禾唔夠瞓係因為大寶陳晚扭計係刀要械電樹禾唔比佢就眼睛睛咁唔瞓覺, 到實二典計去wee wee時望下佢仲唔肯合埋對眼咪比禾打紅鬧到 :-( :-( 之后就一路眠一路呱呱叫
到今朝禾問佢典呀是咪巧眼瞓呢佢仲要死頂化禾一d刀唔眼瞓
大佬巧彩呢計日應該刀仲未有屍教啫, 唔是禾肯定佢合眼瞓啦, 因為禾械到佢個薯間表上個幾兩個樽頭刀仲械個科雷典灰唔悶呀
![]()
![]()
[quote]