立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 96872
原帖由 sasa0208 於 13-11-01 發表 一向都免費
彩鑽殿
積分: 609730
sasa0208 發表於 13-11-1 15:10 若干年前,中六中七要比錢 中四中五就cut左
原帖由 sasa0208 於 13-11-01 發表 我都覺得係,分分鐘又改
琥珀宮
積分: 185336
sasa0208 發表於 13-11-1 15:07 好彩你無衝到出去啫 唔係我咪推左你去死
原帖由 sasa0208 於 13-11-01 發表 自從本港推行「334」新高中學制後,免費教育的年期已由昔日的9日遞增至12年,即小學6年及中學6年全屬免費教 ...
原帖由 180 於 13-11-01 發表 ..我時運高...
原帖由 pomanlife 於 13-11-01 發表 政府資助嗰D, 中一至中六都唔洗交學費個啵
象牙宮
積分: 248090
pomanlife 發表於 13-11-1 15:11 自曾生上台之後話12年免費教育, 我堂妹讀F6,F7都唔洗錢喇, 依家佢都大學畢埋業 ...
180 發表於 13-11-1 15:13 ..我時運高...
pomanlife 發表於 13-11-1 15:10 我驚自己穿越時空去左大陸哇
a-mi 發表於 13-11-1 15:14 咩六加六免費Lo
原帖由 sasa0208 於 13-11-01 發表 原來係08/09開始呀 果時未完全334,仲有中七,所以中六中七都唔水錢
sasa0208 發表於 13-11-1 15:15 原來係08/09開始呀 果時未完全334,仲有中七,所以中六中七都唔水錢
a-mi 發表於 13-11-1 15:17 有D人轉咗校津貼/直資咩要俾$囉
pomanlife 發表於 13-11-1 15:18 係呀, 嗰時讀都唔水錢
pomanlife 發表於 13-11-1 15:19 如果入去嗰間學校讀書係津校, 後來先轉真資都係免費架, 新入嗰D同學生要比錢 ...
sasa0208 發表於 13-11-1 15:20 呢樣我唔知
sasa0208 發表於 13-11-1 15:23 1520 1號
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy