跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19321#
發表於 10-3-9 15:33 |只看該作者
嘩哈哈哈…make in Taiwan

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:28 發表


bb豬係去完台灣帶返嚟嘅手信, hahahhaha


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19322#
發表於 10-3-9 15:34 |只看該作者
我個姪仔呀,一星期返兩日學,三日病假...

原帖由 decima 於 10-3-9 15:28 發表
係喎,問下過來人,係咪入左學毎個月都要探下e生架?係咪通常都係傷風,咳咁.


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19323#
發表於 10-3-9 15:34 |只看該作者
原帖由 jaysonmama 於 10-3-9 15:25 發表

重好笑.... 記得當初有左妹妹, 睇到報紙, d奶粉原來要$2xx 一罐架 !!


搶$啦


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19324#
發表於 10-3-9 15:34 |只看該作者
5日一罐 =___= 一個月咪成6罐?!?!?!!!
好彩我暫時唔駛買奶粉....

學之園> 我屋企樓下有間..
今日個friend岩岩叫我幫佢拎application form, 佢個女(1yr)想讀大角咀個間!

原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:29 發表
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

...

參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 6111

好媽媽勳章


19325#
發表於 10-3-9 15:35 |只看該作者
學之園? 未聽過呀, 可唔可以介紹下
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:29 發表
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

...


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19326#
發表於 10-3-9 15:35 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:34 發表
我個姪仔呀,一星期返兩日學,三日病假...



咁得人驚...


大宅

積分: 2919


19327#
發表於 10-3-9 15:35 |只看該作者
. 佢好多地方都有分校. eg海逸豪園. 我印象中. 佢幾貴
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:29 發表
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

...


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19328#
發表於 10-3-9 15:35 |只看該作者
我本來想整個made in japan,不過失敗左

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:28 發表


bb豬係去完台灣帶返嚟嘅手信, hahahhaha


男爵府

積分: 7398


19329#
發表於 10-3-9 15:36 |只看該作者
剛剛先換咗塊白色膠片咋, 但係仍然無咩吸力, 又自動關機, 真係唔得佢c囉~

原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:27 發表
你地有無睇過白色塊膠片有無爛到呀?
我之前都覺得swing無吸力, 點知洗既時候發現塊白色野俾我meet得多, 有條細細既烈裂..
換左就有返吸力啦...
(雖然都仲係會auto off)

...


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19330#
發表於 10-3-9 15:36 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:29 發表
我小蝦5日一罐.......無上來一陣,你地講埋d 傷心事....

德寶kindergarten20/3有open day,有無媽媽一齊去八下呀?
同埋大家有無聽過學之園?原來遲d日出康城有分校wor....

...


5日一罐...唔怪得小蝦咁大隻


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19331#
發表於 10-3-9 15:37 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:26 發表
e, 你唔係一開始就餵人奶既咩?
食左一個月奶粉你都可以有咁多奶....勁!!!
係頭一個月, 臨訓最後果餐老公死都要比奶粉, 話好訓 d 喎, 我唔想但佢死都要, 我廢事嘈, 我好早開始已經係全泵媽啦....出街果時佢又唔肯帶人奶, 死都要帶奶粉..後來果罐飲完, 佢又死都要買第二罐, 我同佢講, 我咁多奶, 不如試下臨訓都飲人奶啦, 又試下出街都帶人奶啦, 又唔洗搵水開奶, 之後試左又 okay 喎, 所以第二罐開左飲左1,2次就冇再飲, 成罐 throw away 左啦....我其實係頭二星期未上晒奶, 飯飯每隔個半鐘就要飲奶, 老公就話我冇奶, 死都要加粉比佢....


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19332#
發表於 10-3-9 15:37 |只看該作者
我見bk都有人講,好似幾有特色.....你問下你個friend佢有咩好?

原帖由 siumicmui 於 10-3-9 15:34 發表
5日一罐 =___= 一個月咪成6罐?!?!?!!!
好彩我暫時唔駛買奶粉....

學之園> 我屋企樓下有間..
今日個friend岩岩叫我幫佢拎application form, 佢個女(1yr)想讀大角咀個間!

...


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


19333#
發表於 10-3-9 15:37 |只看該作者
佢鐘意就會上黎,99成8x歲,始終有個自己人睇住下好d...

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:26 發表


e+ 99係part-time湊?


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19334#
發表於 10-3-9 15:38 |只看該作者
nicole, Fusby, 呢個sat你地得唔得閒呀?
我約MY係青衣城, 你地黎唔黎tea一tea呀??
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19335#
發表於 10-3-9 15:38 |只看該作者
唉....d奶粉罐多到呢......唔好提d傷心事啦...

原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:36 發表


5日一罐...唔怪得小蝦咁大隻


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


19336#
發表於 10-3-9 15:39 |只看該作者
原帖由 yee79 於 10-3-9 15:26 發表
係ka ...我大仔岩岩開始返學, 每個月都要睇起碼2次醫生, 有時仲要食埋抗生素, 維持左差唔多3個月都係咁..個心好痛, 跟住打去諗住退學唔讀住, 尾後daddy 話都要慣, 之後果幾個月就ok 啦wor, 少左好多flu, cold ..

到 ...
呢 d 野真係冇得避免......希望我個人奶 b 抵抗力好 d 啦....


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


19337#
發表於 10-3-9 15:39 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:28 發表


bb豬係去完台灣帶返嚟嘅手信, hahahhaha

蕎蕎係去完澳洲帶返嚟嘅手信...
佢made in australia, so 佢都要食made in australia既奶粉


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


19338#
發表於 10-3-9 15:40 |只看該作者
原帖由 小蝦mama 於 10-3-9 15:35 發表
我本來想整個made in japan,不過失敗左



hahahahahhaa


大宅

積分: 4025

好媽媽勳章


19339#
發表於 10-3-9 15:40 |只看該作者
真架.......所以唔好揀咁貴既幼稚園!!haha...
原帖由 daidaianna 於 10-3-9 15:35 發表


咁得人驚...


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


19340#
發表於 10-3-9 15:41 |只看該作者
我個都係會auto off呀, 不過再按power button 佢又開得返, 所以無理佢......

原帖由 MY0909 於 10-3-9 15:36 發表
剛剛先換咗塊白色膠片咋, 但係仍然無咩吸力, 又自動關機, 真係唔得佢c囉~

參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo