立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18128
原文章由 cc0524 於 08-6-12 09:41 發表 PANCO, goody 咁講我又明和, 因為次次同亞仔溫書, 都係我自己睇一次佢既課文, 讀熟晒先同佢溫既, 所以好似我自己從新再讀一次小學咁!!
原文章由 cc0524 於 08-6-12 09:38 發表 你地低年班都有水運會??? 我地學校無架!!
水晶宮
積分: 74390
原文章由 PANCO 於 08-6-12 10:07 發表 下...你地咁勤力架, 我係咁2 睇下渣, 我冇讀架, 只知佢教梗d乜就算架啦
原文章由 cc0524 於 08-6-12 09:37 發表 點解過多幾年唔洗理??? 而家理到我都咁緊張, 如果遲 D 理唔到, 我諗我仲緊張呀!!
原文章由 cc0524 於 08-6-12 10:11 發表 無計啦~~ 亞仔蠢呀麻!!
原文章由 PANCO 於 08-6-12 10:12 發表 我理想係p4唔洗理, 佢自動波攪掂....不過都會留意下佢教緊乜
原文章由 PANCO 於 08-6-12 10:13 發表 好鬼衰架你, 唔好咁話呀仔啦... 遲d呀仔要唔要轉校舍 or 原址呀.... check pm pls.
別墅
積分: 916
子爵府
積分: 12757
原文章由 Goody 於 08-6-12 10:29 發表 p5,p6 呈分喎, 好驚架!
原文章由 Goody 於 08-6-12 10:28 發表 5,6年班係最緊張要呈分。 咁過多幾年上左中學想理都唔得當然唔洗理啦!
積分: 814
原文章由 lawrencewong 於 08-6-12 10:45 發表 我都有同呀仔備課架, 我要自己睇一次先同佢溫書. 我係最唔抵得我個仔啲態度完全無自律性, 你唔叫都唔會自動波,又懶懶閒. 無責任心. 再上高年級,我都無眼睇, 咁心散.... ...
原文章由 szewan 於 08-6-12 10:54 發表 有幾多個小朋友係自動波溫習ga, 我女一吾mark 實就搞小動作ga la, 掰手甲,玩腳趾, 又話開大去細,肚餓口渴.......
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 PANCO 於 08-6-12 11:17 發表 哈...原來個個小朋友都係一樣喎....
原文章由 jk923 於 08-6-12 13:18 發表 好彩尋日湊左阿女去婆婆度,如果唔係實溫唔晒,可能得我對住阿仔,佢無得之之左左,同我做晒d工作紙。 聽日考數,上次得83,希望佢今次睇清楚d題目諗清楚先好做呀!mouth: ...
原文章由 szewan 於 08-6-12 14:58 發表 Phase 3 又開多間補習社ar.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy