跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11166


1921#
發表於 07-9-4 16:56 |只看該作者
咁你好番晒未呀唔好再short落去啦,拖耐咗先醫手尾好長架
原文章由 MMLCY 於 07-9-4 16:53 發表
我今日好慘, 部PC SHORT SHORT地, 唔知人地同我講乜, 好一陣傻一陣, 上左MSN一陣, 又唔知人地同我講乜XYM....又追唔切POST!點算好呀?:-( 個天都蝦我呀! 人地已經病架啦!:-( ...
未經本人許可, 不得轉載


子爵府

積分: 11166


1922#
發表於 07-9-4 16:58 |只看該作者
你想去邊?
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 16:38 發表


星期日唔得呀,星期日c6放假要family day呀,佢唔願意同我出去

gathering架,星期六就冇問題(個個星期六我都悶都發慌),或者我地諗諗攪番個星期六gathering呀 ...
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 7123


1923#
發表於 07-9-4 16:59 |只看該作者
未呀! 今日全日都比大陸個跟單笑我講錯野, 把聲又變埋! 我睇左醫生架, 食左藥又勁眼瞓! 好辛苦呀! 不過都唔夠我蚊豬慘, 佢個額頭瘀左呀!:-(

原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 16:56 發表
咁你好番晒未呀唔好再short落去啦,拖耐咗先醫手尾好長架


男爵府

積分: 7123


1924#
發表於 07-9-4 17:01 |只看該作者
請問....卓晞係咪影左STUDIO相?有冇POST出唻呀?


大宅

積分: 3767


1925#
發表於 07-9-4 17:01 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 16:47 發表
頭先醒咗一陣就隧咗條蕉,而家又瞓咗啦


咁豬肉食量仲勁過小遠子喎,小遠子一醒就玩幾個鐘,而家成日扶住的野,就係咁"un"patpat,一邊"un"仲一邊笑,好似好開心咁,好過癮架

佢好鍾意拖個keyboard出來,係咁亂按架,由其係我打緊online game,佢就會扶住野一路行來我度,個表情仲好得戚添


子爵府

積分: 11166


1926#
發表於 07-9-4 17:03 |只看該作者
隻蚊d瘀散晒未?我舊豬肉成日都撞,但就無瘀,蚊豬一定係好大力撞到先瘀:-( 真可憐
原文章由 MMLCY 於 07-9-4 16:59 發表
未呀! 今日全日都比大陸個跟單笑我講錯野, 把聲又變埋! 我睇左醫生架, 食左藥又勁眼瞓! 好辛苦呀! 不過都唔夠我蚊豬慘, 佢個額頭瘀左呀!:-(
未經本人許可, 不得轉載


大宅

積分: 1237


1927#
發表於 07-9-4 17:09 |只看該作者
仲有小皇牌同洋蔥圈 正

原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 16:50 發表
burger king d芝士牛肉飽好正架,好耐都無食過啦
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


伯爵府

積分: 16588


1928#
發表於 07-9-4 17:11 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 16:50 發表
burger king d芝士牛肉飽好正架,好耐都無食過啦


我果日食雙層芝士漢堡飽 (唔記得左係漢堡定牛肉 ) , 都好好味, yummy
  


大宅

積分: 4940


1929#
發表於 07-9-4 17:12 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 07-9-4 14:31 發表
果日卓晞極度唔合作, 佢見到我就痴住我, 我要迫一迫等老公引佢, 每換一次衫就喊到cc吓, 我哋前後加埋揀相用左4個鐘, 中途要讓下一位bb影先, 等卓晞仔 一陣先, 否則要再約過另一日影埋餘下造型, 不過佢瞓醒 ...



vf,

頭四個造型都影得卓晞好靚仔呀~~後面的個樣就少d表情, 但你唔講真係唔覺得佢好扭計喎 :-P


伯爵府

積分: 16588


1930#
發表於 07-9-4 17:14 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 07-9-4 17:01 發表
請問....卓晞係咪影左STUDIO相?有冇POST出唻呀?


post左啦, 你唔得閒追post呢

http://www.mybabyface.hk/200709/cheukhei/mygallery.htm
  


侯爵府

積分: 23339


1931#
發表於 07-9-4 17:18 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 16:58 發表
你想去邊?


你想呢,我冇所謂呀,去元朗/將軍澳都得,我諗住帶凱喬去長征


大宅

積分: 4940


1932#
發表於 07-9-4 17:20 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 07-9-4 17:01 發表
請問....卓晞係咪影左STUDIO相?有冇POST出唻呀?


post 咗喇 post咗喇, 你睇番page3呀


伯爵府

積分: 16588


1933#
發表於 07-9-4 17:27 |只看該作者
原文章由 swisslady 於 07-9-4 17:12 發表



vf,

頭四個造型都影得卓晞好靚仔呀~~後面的個樣就少d表情, 但你唔講真係唔覺得佢好扭計喎 :-P


所以我同老公都覺得佢哋好pro, 就算卓晞幾咁扭計, 都捕捉到佢唔扭計一面, 真係唔錯, 因為果日我要迫開唔比卓晞見到我, 得佢哋同老公引卓晞咋
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1934#
發表於 07-9-4 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1935#
發表於 07-9-4 17:32 |只看該作者
蚊豬真可憐! 蚊豬媽,你試吓比”起”療妥佢查, 散瘀快d架...上次蛋蛋撼頭落地, 差唔多成個一蚊咁大, 朋友介紹查左都幾wowork...你都要休息多d快d好返呢!

原文章由 MMLCY 於 07-9-4 16:59 發表
未呀! 今日全日都比大陸個跟單笑我講錯野, 把聲又變埋! 我睇左醫生架, 食左藥又勁眼瞓! 好辛苦呀! 不過都唔夠我蚊豬慘, 佢個額頭瘀左呀!:-(


伯爵府

積分: 16588


1936#
發表於 07-9-4 17:34 |只看該作者
收工啦, bye
  


子爵府

積分: 11166


1937#
發表於 07-9-4 17:35 |只看該作者
不如去搞大鱷囉,我見佢成日都叫人上佢屋企玩
原文章由 esther_fong 於 07-9-4 17:18 發表


你想呢,我冇所謂呀,去元朗/將軍澳都得,我諗住帶凱喬去長征
未經本人許可, 不得轉載


大宅

積分: 4411


1938#
發表於 07-9-4 17:40 |只看該作者
vf2006
點解卓晞流口水,看到靚女

esther fong
如果你地去蔣軍澳 我可吾可以join呀 或者去西灣河都得家

[ 本文章最後由 hfcsum 於 07-9-4 17:44 編輯 ]


大宅

積分: 4940


1939#
發表於 07-9-4 17:43 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 07-9-4 17:27 發表


所以我同老公都覺得佢哋好pro, 就算卓晞幾咁扭計, 都捕捉到佢唔扭計一面, 真係唔錯, 因為果日我要迫開唔比卓晞見到我, 得佢哋同老公引卓晞咋


我都book咗月尾去依間影, 好期待呀


侯爵府

積分: 23339


1940#
發表於 07-9-4 17:43 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-4 17:35 發表
不如去搞大鱷囉,我見佢成日都叫人上佢屋企玩


好呀,咁蛋蛋媽係蛋蛋返學之前咪可以去坐下law
鱷魚媽,
去你樹反呀,得唔得呀

[ 本文章最後由 esther_fong 於 07-9-4 17:53 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo