懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

1921#
發表於 08-1-28 14:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1922#
發表於 08-1-28 14:58 |只看該作者
係呀!係呀!! 我覺得佢哋真係幾粗魯,我記得上次喺私家做子宮頸檢查都冇咁痛嘅,今次真係好唔舒服。加上我之前有作x產,今次畀佢搞搞又留咗一日血,真係嚇屎我呀!! 好彩係星期五,我夜晚返屋企即瞓,之後兩日喺屋企又係咁瞓,補返數先冇事。

所以我都唔想再返去check呀!!難得有你明白我,真係好喇!!:-( 但係又有媽咪話有啲嘢係政府有得check私家冇得check,我都唔知係乜? 你知唔知呀?

原文章由 開心叮噹 於 08-1-28 14:49 發表


下...流血呀...會唔會係佢o地太大力所以攪到咁呢? 我記得好耐以前去家計會做婚前檢查,o個o的姑娘真係好衰,大力不得止我大叫好痛後 ,佢o地仲話我有無攪錯喎 ,我o個時幾驚佢o地整到我出血呀,不過後黎check過無事 ...


大宅

積分: 1817


1923#
發表於 08-1-28 14:59 |只看該作者
我訓陣先lu...大家都要小心著多o衫同休息多o的,我o地得閒再傾啦!:loveliness:
lokyee129 該用戶已被刪除

1924#
發表於 08-1-28 15:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1925#
發表於 08-1-28 15:05 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 14:58 發表
係呀!係呀!! 我覺得佢哋真係幾粗魯,我記得上次喺私家做子宮頸檢查都冇咁痛嘅,今次真係好唔舒服。加上我之前有作x產,今次畀佢搞搞又留咗一日血,真係嚇屎我呀!! 好彩係星期五,我夜晚返屋企即瞓,之後兩日喺屋企又係咁瞓,補 ...


剛見到你個message,答埋你先訓...
係啦...如果唔好彩真係幾慘架,我唔係想令到o的媽咪去政府度check會驚,但有少部份既姑娘真係好無品架,粗魯到c...
好彩你無事,如果唔係一定要complain佢o地呀! 流血可大可小架...
而...咁又未聽過政府有得做私家無得做既checking喎,多數都係政府無得做而我o地比錢o向私家做就聽得過,雖然我無經驗,但我諗兩邊所做既checking無理由有唔同,聽得最多既主要都係oscar同結構,做左呢2個checking的話多數問題不大...


大宅

積分: 2026


1926#
發表於 08-1-28 15:05 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 14:39 發表
我上星期五第一次去母嬰健康院產檢,就係度高、磅重、驗小便 (我去到先流小便,畀啲阿姐鬧 )、睇驗血錄影帶(話畀你知驗乜)、問病歷、見醫生(做體格檢查,check陰道,好痛好唔舒服,之後嗰日流血,嚇到我屎 )、抽血同睇錄影 ...


吓?!好驚呀, check完之後流血?你有冇打電話返去問佢地點解呀?


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1927#
發表於 08-1-28 15:12 |只看該作者
$1300。威院同我醫生間診所一樣價錢,我就諗住去威院做。

結構性我就唔知,我醫生未同我講。我見其他媽咪話係遲啲做嘅,所以遲啲先算。

我間母嬰健康院冇畀杯仔我哋架!!叫我哋自己搵嘢裝,我都唔知搵乜? 結果去到先算,就畀阿姐鬧,話以後每次都要驗架喇!你自己準備呀! 冇就去藥房買啦!

但係我覺得唔得囉! 咁如果有啲媽咪唔知,用咗啲唔乾淨嘅樽,咪會有污染影響個result囉?! 都唔衛生嘅?!佢哋又冇講清楚要幾多。有個媽咪用個好細嘅樽(可能係藥樽)裝去,點知細得滯,驗嘅時候瀉哂出嚟,幾唔衛生! 要個阿姐抹,阿姐重鬧到佢死,叫佢下次用個大啲。

原文章由 lokyee129 於 08-1-28 14:49 發表



威院要收幾多錢架~?
係咪都有埋結構性做架~?
如果價錢同仁安差不多~~我諗我就去返仁安做算啦

你話留小便要帶去~咁係咪醫生俾個杯仔你架?
定係用咩裝過去呀?
有冇話要係檢查既幾多個鐘之前既小便至好d呀? ...


男爵府

積分: 6571

BK Milk勳章


1928#
發表於 08-1-28 15:14 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 14:58 發表
係呀!係呀!! 我覺得佢哋真係幾粗魯,我記得上次喺私家做子宮頸檢查都冇咁痛嘅,今次真係好唔舒服。加上我之前有作x產,今次畀佢搞搞又留咗一日血,真係嚇屎我呀!! 好彩係星期五,我夜晚返屋企即瞓,之後兩日喺屋企又係咁瞓,補 ...


唔去政府check, 就唔可以在政府生, 但我覺得政府d野真係好差
要看彩數

[ 本文章最後由 DK_family 於 08-1-28 15:19 編輯 ]


禁止訪問

積分: 5989


1929#
發表於 08-1-28 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1930#
發表於 08-1-28 15:15 |只看該作者
話就話可以complain啫,但係 '人命' 關天喎!!到時有咩事complain都冇用啦!!

原文章由 開心叮噹 於 08-1-28 15:05 發表


剛見到你個message,答埋你先訓...
係啦...如果唔好彩真係幾慘架,我唔係想令到o的媽咪去政府度check會驚,但有少部份既姑娘真係好無品架,粗魯到c...
好彩你無事,如果唔係一定要complain佢o地呀! 流血可大可小架... ...


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1931#
發表於 08-1-28 15:17 |只看該作者
我冇問呀! 我都有諗過可能係檢查時有啲整損咗,因為又唔係真係好多,係少少血水去小便時滲出嚟,所以我就好似上次作x產醫生教我咁,返去瞓瞓瞓!!!! 之後就冇事喇!

原文章由 08Baby08 於 08-1-28 15:05 發表


吓?!好驚呀, check完之後流血?你有冇打電話返去問佢地點解呀?


男爵府

積分: 6571

BK Milk勳章


1932#
發表於 08-1-28 15:24 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 15:17 發表
我冇問呀! 我都有諗過可能係檢查時有啲整損咗,因為又唔係真係好多,係少少血水去小便時滲出嚟,所以我就好似上次作x產醫生教我咁,返去瞓瞓瞓!!!! 之後就冇事喇!

...



你會唔會再找私家e生check下


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1933#
發表於 08-1-28 19:18 |只看該作者
大家開始買bb嘢未呀!永x最近做緊九折呀!
因為我諗住比bb食人奶,所以週圍睇d泵奶機幾錢,我發覺係公價,
除咗有折,所以昨日行去永x見九折就買咗,平咗三十幾蚊....哈哈
現在留意吉島幾時再有折


大宅

積分: 4063


1934#
發表於 08-1-28 20:12 |只看該作者
我啱啱仲食左個杯面.. 阿b跟埋我食埋d無益嘢.. 我呢排勁鈡意食粟米片. 攪到皮膚差晒.. 唉.. 但忍唔到口.
我今晚買左古古力奶. 諗住臨瞓前叮熱佢. 試下會唔會好瞓d.
今日真係好凍. 陣間睇电視都係坐近暖爐..


原文章由 開心叮噹 於 08-1-28 14:28 發表


係啦...我幾咁後悔呀,影響到bb就唔好啦!無下次架啦...
我一向個胃唔多好,以前一有o的咁既情況就即刻食(保濟x)就無事lu,當然而家唔可以食啦,所以尋晚真係好辛苦,陣間3點左右訓陣先...

情願著到一隻粽都唔好凍親 ...


複式洋房

積分: 253


1935#
發表於 08-1-28 21:54 |只看該作者
依家第一次喺政府醫院第一次產檢要check陰道? 點解呀?


別墅

積分: 727


1936#
發表於 08-1-28 22:22 |只看該作者

問廣華

想問廣華逢星期幾收新症?


男爵府

積分: 5578


1937#
發表於 08-1-28 22:59 |只看該作者
今日去check左oscar醫生照左話冇咩問題,而家等埋驗血報告就ok


珍珠宮

積分: 41848

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1938#
發表於 08-1-29 00:19 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-28 15:12 發表
$1300。威院同我醫生間診所一樣價錢,我就諗住去威院做。

結構性我就唔知,我醫生未同我講。我見其他媽咪話係遲啲做嘅,所以遲啲先算。

我間母嬰健康院冇畀杯仔我哋架!!叫我哋自己搵嘢裝,我都唔知搵乜? 結果去到先算,就畀 ...


我覺得現時的政府好慳皮, 要自己留小便比醫院/健康阮.
我第一次去東區見姑娘, 佢地已經講明每次產檢都要自己帶個樽仔和留小便; 可能佢地想慳成本和慳掛隊去廁所時間.


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1939#
發表於 08-1-29 09:39 |只看該作者
嘩~~!! 恭喜哂你呀!!你係咪去威院check架? 過程係點架?

原文章由 applesimon 於 08-1-28 22:59 發表
今日去check左oscar醫生照左話冇咩問題,而家等埋驗血報告就ok


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1940#
發表於 08-1-29 09:41 |只看該作者
我都覺得係! 但係我覺得咁唔得囉! 呢啲嘢有關衛生問題嘛! 個個自己求其搵個樽裝喎,都唔知乾唔乾淨。唔怪之得最近咁多政府醫院爆新聞出嚟又啲血污染咗又畀人偷血飲...啲意識咁差...真係...

原文章由 小虎與點點 於 08-1-29 00:19 發表


我覺得現時的政府好慳皮, 要自己留小便比醫院/健康阮.
我第一次去東區見姑娘, 佢地已經講明每次產檢都要自己帶個樽仔和留小便; 可能佢地想慳成本和慳掛隊去廁所時間. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo