跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


1921#
發表於 08-1-10 11:22 |只看該作者
:lol :lol :lol

來吧 要甚麼都應承
來吧 我甚麼都聽命
但你別心急痴情
來吧 有事情是要事前弄清

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 11:18 發表
其實熟o架, 以前同一條 team. 好鬼玩得o架佢哋班 sales 佬, quit 咗一路都有gathering 間唔中, 仲通常都係我約佢哋添 ....


珍珠宮

積分: 43437


1922#
發表於 08-1-10 11:22 |只看該作者
你話齋買o野果啲, 我自己都係, 好耐之前都入咗會.

佢果啲, 唔係o架, 其實我覺得同層壓式推銷果啲似 lor. 要下線, 要你 activate a/c 個啲. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

原文章由 fw5775 於 08-1-10 11:11 發表
喂, 我都係member, 唔洗比$入會....


珍珠宮

積分: 43437


1923#
發表於 08-1-10 11:23 |只看該作者
...答咗你啦.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 11:06 發表

係咪"nu"呀,我見我家姐屋企好多lee個牌子既野喎,佢話係孕婦維他命喎


水晶宮

積分: 74100


1924#
發表於 08-1-10 11:39 |只看該作者
我都知, 以前我都try過賺下線$

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 11:22 發表
你話齋買o野果啲, 我自己都係, 好耐之前都入咗會.

佢果啲, 唔係o架, 其實我覺得同層壓式推銷果啲似 lor. 要下線, 要你 activate a/c 個啲. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1925#
發表於 08-1-10 12:05 |只看該作者
做乜靜晒ga


琥珀宮

積分: 165356


1926#
發表於 08-1-10 12:08 |只看該作者


原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:05 發表
做乜靜晒ga


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1927#
發表於 08-1-10 12:14 |只看該作者
吹多2句啦...下晝我又出巡喇


琥珀宮

積分: 165356


1928#
發表於 08-1-10 12:19 |只看該作者
出去邊區???


原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:14 發表
吹多2句啦...下晝我又出巡喇


水晶宮

積分: 56663


1929#
發表於 08-1-10 12:20 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:14 發表
吹多2句啦...下晝我又出巡喇

不如傾下今晚煮mug餸啦
我食,魚旦煮西蘭花


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1930#
發表於 08-1-10 12:23 |只看該作者
kln
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 12:19 發表
出去邊區???


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1931#
發表於 08-1-10 12:25 |只看該作者
未知bor...不過一定要有魚(yy)有菜(me)...um...咁蒸肉餅(麻煩人)啦
原文章由 lokwai 於 08-1-10 12:20 發表

不如傾下今晚煮mug餸啦
我食,魚旦煮西蘭花


琥珀宮

積分: 165356


1932#
發表於 08-1-10 12:27 |只看該作者
煮牛/雞肉岩味d

原文章由 lokwai 於 08-1-10 12:20 發表

不如傾下今晚煮mug餸啦
我食,魚旦煮西蘭花


水晶宮

積分: 56663


1933#
發表於 08-1-10 12:28 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:25 發表
未知bor...不過一定要有魚(yy)有菜(me)...um...咁蒸肉餅(麻煩人)啦

多左個麻煩友真係煩d架,如果我個麻煩友番左黎,邊有咁簡單,ee仲要加時tim


水晶宮

積分: 56663


1934#
發表於 08-1-10 12:30 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 12:27 發表
煮牛/雞肉岩味d

魚旦係ww既"飛彿",我都唔知點配合魚旦lee樣野會好食d
有無介紹下


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1935#
發表於 08-1-10 12:31 |只看該作者
好似係...魚蛋西蘭花←好似怪怪地 好唔match...好明顯係賴...所以炒埋一碟:lol :lol
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 12:27 發表
煮牛/雞肉岩味d


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1936#
發表於 08-1-10 12:32 |只看該作者
魚蛋豬紅肉片九己湯...有肉有菜有湯有魚蛋
原文章由 lokwai 於 08-1-10 12:30 發表

魚旦係ww既"飛彿",我都唔知點配合魚旦lee樣野會好食d
有無介紹下


水晶宮

積分: 56663


1937#
發表於 08-1-10 12:33 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:31 發表
好似係...魚蛋西蘭花←好似怪怪地 好唔match...好明顯係賴...所以炒埋一碟:lol :lol

ee一d都唔懶,佢都唔知幾enjoy,係我叫佢煮埋一碟 :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 165356


1938#
發表於 08-1-10 12:33 |只看該作者
魚旦係咪現成個d / 自己起魚肉打?????
現成個d 5好食咁多冇益...冇好介紹bor
試下食其他野

原文章由 lokwai 於 08-1-10 12:30 發表

魚旦係ww既"飛彿",我都唔知點配合魚旦lee樣野會好食d
有無介紹下


水晶宮

積分: 56663


1939#
發表於 08-1-10 12:35 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:32 發表
魚蛋豬紅肉片九己湯...有肉有菜有湯有魚蛋

好喎,就聽日啦


水晶宮

積分: 56663


1940#
發表於 08-1-10 12:36 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 12:33 發表
魚旦係咪現成個d / 自己起魚肉打?????
現成個d 5好食咁多冇益...冇好介紹bor
試下食其他野

現成架,我大約十日左右會比ww食一餐,唔係好多啫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo