立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 11:18 發表 其實熟o架, 以前同一條 team. 好鬼玩得o架佢哋班 sales 佬, quit 咗一路都有gathering 間唔中, 仲通常都係我約佢哋添 ....
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 fw5775 於 08-1-10 11:11 發表 喂, 我都係member, 唔洗比$入會....
原文章由 lokwai 於 08-1-10 11:06 發表 係咪"nu"呀,我見我家姐屋企好多lee個牌子既野喎,佢話係孕婦維他命喎
水晶宮
積分: 74100
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 11:22 發表 你話齋買o野果啲, 我自己都係, 好耐之前都入咗會. 佢果啲, 唔係o架, 其實我覺得同層壓式推銷果啲似 lor. 要下線, 要你 activate a/c 個啲. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...
積分: 198236
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:05 發表 做乜靜晒ga
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:14 發表 吹多2句啦...下晝我又出巡喇
積分: 56663
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 12:19 發表 出去邊區???
原文章由 lokwai 於 08-1-10 12:20 發表 不如傾下今晚煮mug餸啦 我食,魚旦煮西蘭花
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:25 發表 未知bor...不過一定要有魚(yy)有菜(me)...um...咁蒸肉餅(麻煩人)啦
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 12:27 發表 煮牛/雞肉岩味d
原文章由 lokwai 於 08-1-10 12:30 發表 魚旦係ww既"飛彿",我都唔知點配合魚旦lee樣野會好食d 有無介紹下
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:31 發表 好似係...魚蛋西蘭花←好似怪怪地 好唔match...好明顯係賴...所以炒埋一碟:lol :lol
原文章由 portiabb 於 08-1-10 12:32 發表 魚蛋豬紅肉片九己湯...有肉有菜有湯有魚蛋
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 12:33 發表 魚旦係咪現成個d / 自己起魚肉打????? 現成個d 5好食咁多冇益...冇好介紹bor 試下食其他野
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy