跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3399


1921#
發表於 04-5-28 00:02 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

[quote]
Jelly 寫道:


大宅

積分: 3399


1922#
發表於 04-5-28 00:04 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Jelly 寫道:
餐,
米,


咁即係咩呀 我係咪又錯失左d野呢 :evil: :cry:


男爵府

積分: 7055


1923#
發表於 04-5-28 00:04 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

[quote]
mau 寫道:
[quote]
Jelly 寫道:


男爵府

積分: 7055


1924#
發表於 04-5-28 00:05 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

無啊,打招呼

你等我睇下有咩人先

ok


大宅

積分: 3399


1925#
發表於 04-5-28 00:11 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

小米米 寫道:
無啊,打招呼
你等我睇下有咩人先


你同邊位講野呀 傻人.


男爵府

積分: 7055


1926#
發表於 04-5-28 00:14 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau 寫道:
[quote]
小米米 寫道:
無啊,打招呼
你等我睇下有咩人先


你同邊位講野呀 傻人. [/quote]

同你呀,傻貓,


男爵府

積分: 7055


1927#
發表於 04-5-28 00:19 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

喂)))))你走o左啦
唔關我樹,我已經post o左,係你睇唔到o乍
我好公道
你等得 我唔運吉
我要走喇,明早上山


大宅

積分: 2106


1928#
發表於 04-5-28 00:22 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

喂,又post左咩呀?我係咪遲左1秒呀? :-(


大宅

積分: 3399


1929#
發表於 04-5-28 00:23 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

吓, 走0拿! 我去左pets corner 嘛. 堆米!
做咩上山呀, 好敏感喎.

係啦, 豆豆, 我地又遲左. 激c人. 唔通真係要廢寢忘餐咁日日'步'住! 咁好快c.

jelly豆餐,
今日放工特登處左永安百貨 , 去sofina買左uv cut milk. 估下我要用咩?? 唔係講笑, 同餐餐一樣, 我用18 22 既 very very. 此刻, 我後生過豆豆. :lol: :lol: 我知, 我可能係錯, 唔錯過又點知錯得咁緊要.


大宅

積分: 2106


1930#
發表於 04-5-28 00:24 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mi,我今日有d靈感,pxxi同你有d關係


大宅

積分: 3399


1931#
發表於 04-5-28 00:28 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

豆,
咩暗號呀??


大宅

積分: 2106


1932#
發表於 04-5-28 00:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau,
快去隔離班房,周街都係貓 :-P


大宅

積分: 3399


1933#
發表於 04-5-28 01:33 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

鴨,
工人請走左, 唔好再想咁多. 新的開始就是好開始, 初歸新抱落地孩兒. 大家一個距離就夠. 不用多亦不要少. 當然, 要睇下大家有冇緣. 最好夾埋星座生肖.:-P

我對工人唔係好熱情 (其實對其他人都係), 好少送野比佢. 有時會買d 好平既小禮物比佢&佢d 囝囝. 並非在什麼時節買, 只是碰上合用/想起就買. 唔想用金錢去造我地之間的感情 (我亦無錢!). 希望佢用真心對我的家人好. 我對她的每個笑容都是真心. 對她好, 是我應該的, 她亦是個普通人. 只是, 她要騙我, 我亦阻不上. 我儘本份, 毫無愧色.

家務我同樣會做, 執拾碗筷是必做. 有時掃地, 拖下貓毛, 可做比mau女睇. 日子有功,見阿媽阿爸都做, 等佢知道自己不是小姐, 亦要做家務.


大宅

積分: 2106


1934#
發表於 04-5-28 09:28 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

blythemia,
我要食曲奇做早餐


男爵府

積分: 5482


1935#
發表於 04-5-28 09:32 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau 寫道:
我對工人唔係好熱情 (其實對其他人都係), 好少送野比佢. 有時會買d 好平既小禮物比佢&佢d 囝囝. 並非在什麼時節買, 只是碰上合用/想起就買. 唔想用金錢去造我地之間的感情 (我亦無錢!). 希望佢用真心對我的家人好. 我對她的每個笑容都是真心. 對她好, 是我應該的, 她亦是個普通人. 只是, 她要騙我, 我亦阻不上. 我儘本份, 毫無愧色.


簡直係擲地有聲呀~

maumau,

你去邊間"勇晏"?我昨日都浦了整個lunch hour,都有去sofina瞄瞄。 你用veryvery係咪個sales recommend的?

豆豆 :

咩樹未食早餐咩?

米,

victoria系列?唔好考我呢個新仔
你上山做咩?


大宅

積分: 2106


1936#
發表於 04-5-28 09:49 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

卜卜脆貓 :-P
我d皮膚好差,你唔好同我比 同真實年齡不相符,捱夜捱到殘哂,又要打麻雀,又要睇moliu小寶,又要上網,而家d毛孔大到可以袋野出街 暗瘡印多到好似月球表面

鴨,
真係唔好唔開心,我諗,工人同我地打工一樣,同老板有感情係人情,冇感情係道理,不過,我地打工有返工放工時間,工餘有自己私人生活,放工後老板兩個字可以掉到老遠,但工人唔同呢,佢1日24小時都對住d大小主人,冇哂自己時間,想法同我地可能會好唔同.識諗的,會感激主人視己為親人,古惑的,在你有利用價值時便做足門面功夫,貪心的,就認為你比d extra野佢係應該,都冇得好講,你只要諗佢冇對鴨bb有咩特別唔好,女女而家都好精靈活潑,己經還得神落
放心啦!下一個可能會好好呢


大宅

積分: 2106


1937#
發表於 04-5-28 09:51 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

餐餐,
blythemia尋晚做cookie,我想睇相之ma
我第1次見jenny,真係好靚女喎!barbie老積好多,jenny係日本妹嗎?日本買平d嗎?我朋友後日去日本喎!你有冇野想買?我睇下佢識唔識路去買jenny衫呀!


男爵府

積分: 7055


1938#
發表於 04-5-28 10:13 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

sorry :-P 我今日off上山----係減壓,行山,上山大嗌呀 :-P 就出發
塗緊防曬 :-P very very用唔到o羅

堆貓?? 原來你尋晚咁嗌我
早d 睇你咩都…無

chan,
你唔識唔緊要,頌怡識就得o架喇 :-P

dau,
8屎同我o既關屎
屎wo 不飲8屎
我飲可口的可樂

各位杏仁,
小妹最近同未來really busy
又掛住你地----連尋日出o左街做野都去coffee shop 睇廷廷 ----->作為現代o既職業女性,咁係會分心
所以,又要消失下先
其實,我平日都係夜ma ma先上網做野,再開多個page 睇野
不是特別遠離早睡早起的杏仁---blythemia,花花 :-P
之前我係零晨4,5點上來,因為餵奶 :-P

有緣,一定再遇上


大宅

積分: 2106


1939#
發表於 04-5-28 10:21 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米米,
:-P :-P :-P
你去邊個山行呀?帶唔帶埋小米去?玩得開心d 最好噴定蚊怕水


男爵府

積分: 7055


1940#
發表於 04-5-28 10:37 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

daudau
西貢
話明減壓,同小米去,係增壓 ,況且,太曬喇,小米適合放水俾佢玩多 :-P

我唔記得同你講-----之前你好似講過
最好o既奶,係dau 奶,豆奶

maumau,
想同你講埋先
廷廷咁可愛,點解你數佢,我唔准你講佢[size=medium]大… 佢眼仔精靈,好可愛
又肥啊 :-P 依家加埋d 動靜,佢o係我心目中十分有趣 :-P

生多個,天意
事在人為……
原來你打算唔生----->都好,集中火力應付廷姐
3歲重要人抱,我想問好耐,小廷廷咁高大,你一定好辛苦
重要極焗極焗 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo