, 去sofina買左uv cut milk.
估下我要用咩?? 唔係講笑, 同餐餐一樣, 我用18 22 既 very very. 此刻, 我後生過豆豆. :lol: :lol: 我知, 我可能係錯, 唔錯過又點知錯得咁緊要.
mau 寫道:
我對工人唔係好熱情 (其實對其他人都係), 好少送野比佢. 有時會買d 好平既小禮物比佢&佢d 囝囝. 並非在什麼時節買, 只是碰上合用/想起就買. 唔想用金錢去造我地之間的感情 (我亦無錢!). 希望佢用真心對我的家人好. 我對她的每個笑容都是真心. 對她好, 是我應該的, 她亦是個普通人. 只是, 她要騙我, 我亦阻不上. 我儘本份, 毫無愧色.![]()
同真實年齡不相符,捱夜捱到殘哂,又要打麻雀,又要睇moliu小寶,又要上網,而家d毛孔大到可以袋野出街
暗瘡印多到好似月球表面
原來你尋晚咁嗌我
----->作為現代o既職業女性,咁係會分心